Нагадаємо, офіційна прем’єра середньорозмірного кросовера Genesis GV70 відбулася ще в жовтні, проте тоді виробник показав тільки дизайн новинки, без докладних технічних характеристик. Тепер же всі дані розкриті.
Як і інші нові моделі бренду, кросовер Genesis GV70 отримав характерні п’ятикутні грати радіатора і двоповерхову головну оптику. З інших цікавих особливостей варто відзначити сильно завалені задні стійки даху і трикутні задні вікна: все те підкреслює стрімкий силует новинки.
Довжина Genesis GV70 становить 4 715 міліметрів, ширина – 1 910 міліметрів, висота – 1 630 міліметрів. Колісна база – 2 875 міліметрів. Кросовер отримав класичне компонування з базовим заднім приводом, на вибір запропоновані три двигуни.
Базовий агрегат – це 2,2-літровий турбодизель нового покоління (з алюмінієвим блоком циліндрів) потужністю 210 кінських сил і 441 Нм крутного моменту. Далі йде бензиновий 4-циліндровий турбомотор об’ємом 2,5 літра потужністю 304 кінські сили і 422 Нм крутного моменту. На вершині гами – 3,5-літровий бензиновий турбомотор V6 потужністю 380 кінських сил і 530 Нм крутного моменту.
Genesis GV70 з 4-циліндровими моторами може отримати повний привід з муфтою підключення передньої осі в якості опції, а для варіанту з двигуном V6 – це стандартне оснащення. Найпотужніший GV70 може прискорюватися з місця до 100 км / год за 5,1 секунди. Також пропонується пакет Sport , який можна замовити для будь-якої версії, в нього входить в тому числі задній електронноуправляемий диференціал і Launch Control.
Як і інші моделі Genesis , кросовер GV70 оснащується пружинною підвіскою, а за доплату запропонованого адаптивного шасі: амортизатори міняють жорсткість на підставі даних з фронтальної камери, яка сканує дорожнє полотно перед машиною. У модифікаціях з повним приводом є Multi Terrain Control , тобто система вибору «позашляхових» режимів для бруду, піску і снігу. А ще серед опцій є «трасовий» автопілот, здатний вести машину в межах однієї смуги і перебудовуватися в інший ряд за сигналом «поворотника».
Інтер’єр GV70 виконаний в новому стилі, що не перегукується з іншими моделями Genesis. Блок клімат-контролю та інші другорядні клавіші згруповані в великий овальної вставці на передній панелі: це виглядає як мінімум незвично. Відзначимо цифрову панель приладів і масивний центральний тунель, на якому розташували шайбу-селектор трансмісії.
Оснащення включає цифрову панель приладів, широкоформатний дисплей мультимедійної системи, двозонний клімат-контроль, підігрів і вентиляцію передніх і задніх крісел і багато іншого.
Старт продажів кросоверів Genesis GV70 в рідній Кореї намічений на початок 2021 року. Після цього модель поступово почне з’являтися і в інших країнах. Основними конкурентами нового Genesis GV70 стануть Mercedes-Benz GLC / GLC Coupe , BMW X3 і X4 , Audi Q5 .
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…
Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…
Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…
Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…
Leave a Comment