Тести

Оновлений Skoda Kodiaq зняли на відео

Share

Спійманий на трасі D11 в Чеській Республіці, де минулого тижня була помічена нова Fabia, прототип Kodiaq 2021 модельного року мав камуфляж саме там, де і очікувалося – спереду і ззаду. Дивуватися тут нічому – рестайлінг традиційно приносить зміни в освітлення і бампера. Ми вже можемо сказати, що фари (з матричної світлодіодної технології) мають новий малюнок ДГЗ, при цьому світлова смуга поступово піднімається в міру наближення до решітці радіатора.

Зміні, схоже, піддалася і решітка радіатора, оскільки вона має більш плоский дизайн і може включати інший радар. Передні повітрозабірники на бампері здаються трохи більш помітними, можуть бути деякі зміни і в нижній частині решітки радіатора, але камуфляж заважає розгледіти подробиці.

А ось в задній частині зміни мінімальні. Ліхтарі залишаться від актуальної версії моделі, але щоб трохи прикрасити Kodiaq, світлодіодна задня оптика, здається, має трохи змінену графіком, але ці незначні зміни, яке помітять тільки шанувальники Skoda.

Оскільки це всього лише фейсліфтінг, інтер’єр буде перенесений з нинішнього Kodiaq, представленого трохи більше чотирьох років тому. Skoda, ймовірно, встановить свою новітню і кращу інформаційно-розважальну систему і оновлену цифрову приладову панель, як на Octavia. Також можуть з’явитися нові матеріали обробки.

Великі зміни відбудуться під капотом – там, як очікується, з’явиться гібридна система в версії Kodiaq iV. Ми також чули, що Kodiaq RS може втратити свій бітурбірованний дизельний двигун на деяких ринках і обзаведеться бензинової установкою, але на даний момент інформація не підтверджена.

Як ви, можливо, пам’ятаєте, Kodiaq RS утримує дуже специфічний рекорд Нюрбургрінга, оскільки це найшвидший трьохрядовий позашляховик, який пройшов «Зелене пекло». Сабіну Шмітц потрібно 9 хвилин і 29,84 секунди, щоб проїхати коло по Нордшляйфе на чеському сімейному позашляховику, випробувавши на собі 236 к.с. і 500 Нм його 2,0-літрового BiTDI.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Торгівля вживаними авто стане простішою: закон підписано Зеленським

Президент України Володимир Зеленський підписав новий закон, що спрощує процедуру торгівлі вживаними автомобілями. Документ опублікували…

03.01.2025

Нові дорожні камери зможуть визначати стан алкогольного сп’яніння водіїв

У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…

03.01.2025

За кермо після свят: як швидко привести себе до тями

Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…

03.01.2025

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025

Перше фото найдешевшого кросовера Tesla 2025 року: що зміниться в дизайні

Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…

03.01.2025

Електромобілі подорожчають: Renault прогнозує значне зростання вартості до 2030 року

Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…

03.01.2025