Тести

Оновлений Skoda Kodiaq зняли на відео

Share

Спійманий на трасі D11 в Чеській Республіці, де минулого тижня була помічена нова Fabia, прототип Kodiaq 2021 модельного року мав камуфляж саме там, де і очікувалося – спереду і ззаду. Дивуватися тут нічому – рестайлінг традиційно приносить зміни в освітлення і бампера. Ми вже можемо сказати, що фари (з матричної світлодіодної технології) мають новий малюнок ДГЗ, при цьому світлова смуга поступово піднімається в міру наближення до решітці радіатора.

Зміні, схоже, піддалася і решітка радіатора, оскільки вона має більш плоский дизайн і може включати інший радар. Передні повітрозабірники на бампері здаються трохи більш помітними, можуть бути деякі зміни і в нижній частині решітки радіатора, але камуфляж заважає розгледіти подробиці.

А ось в задній частині зміни мінімальні. Ліхтарі залишаться від актуальної версії моделі, але щоб трохи прикрасити Kodiaq, світлодіодна задня оптика, здається, має трохи змінену графіком, але ці незначні зміни, яке помітять тільки шанувальники Skoda.

Оскільки це всього лише фейсліфтінг, інтер’єр буде перенесений з нинішнього Kodiaq, представленого трохи більше чотирьох років тому. Skoda, ймовірно, встановить свою новітню і кращу інформаційно-розважальну систему і оновлену цифрову приладову панель, як на Octavia. Також можуть з’явитися нові матеріали обробки.

Великі зміни відбудуться під капотом – там, як очікується, з’явиться гібридна система в версії Kodiaq iV. Ми також чули, що Kodiaq RS може втратити свій бітурбірованний дизельний двигун на деяких ринках і обзаведеться бензинової установкою, але на даний момент інформація не підтверджена.

Як ви, можливо, пам’ятаєте, Kodiaq RS утримує дуже специфічний рекорд Нюрбургрінга, оскільки це найшвидший трьохрядовий позашляховик, який пройшов «Зелене пекло». Сабіну Шмітц потрібно 9 хвилин і 29,84 секунди, щоб проїхати коло по Нордшляйфе на чеському сімейному позашляховику, випробувавши на собі 236 к.с. і 500 Нм його 2,0-літрового BiTDI.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024