Тести

Оновлений Skoda Kodiaq зняли на відео

Share

Спійманий на трасі D11 в Чеській Республіці, де минулого тижня була помічена нова Fabia, прототип Kodiaq 2021 модельного року мав камуфляж саме там, де і очікувалося – спереду і ззаду. Дивуватися тут нічому – рестайлінг традиційно приносить зміни в освітлення і бампера. Ми вже можемо сказати, що фари (з матричної світлодіодної технології) мають новий малюнок ДГЗ, при цьому світлова смуга поступово піднімається в міру наближення до решітці радіатора.

Зміні, схоже, піддалася і решітка радіатора, оскільки вона має більш плоский дизайн і може включати інший радар. Передні повітрозабірники на бампері здаються трохи більш помітними, можуть бути деякі зміни і в нижній частині решітки радіатора, але камуфляж заважає розгледіти подробиці.

А ось в задній частині зміни мінімальні. Ліхтарі залишаться від актуальної версії моделі, але щоб трохи прикрасити Kodiaq, світлодіодна задня оптика, здається, має трохи змінену графіком, але ці незначні зміни, яке помітять тільки шанувальники Skoda.

Оскільки це всього лише фейсліфтінг, інтер’єр буде перенесений з нинішнього Kodiaq, представленого трохи більше чотирьох років тому. Skoda, ймовірно, встановить свою новітню і кращу інформаційно-розважальну систему і оновлену цифрову приладову панель, як на Octavia. Також можуть з’явитися нові матеріали обробки.

Великі зміни відбудуться під капотом – там, як очікується, з’явиться гібридна система в версії Kodiaq iV. Ми також чули, що Kodiaq RS може втратити свій бітурбірованний дизельний двигун на деяких ринках і обзаведеться бензинової установкою, але на даний момент інформація не підтверджена.

Як ви, можливо, пам’ятаєте, Kodiaq RS утримує дуже специфічний рекорд Нюрбургрінга, оскільки це найшвидший трьохрядовий позашляховик, який пройшов «Зелене пекло». Сабіну Шмітц потрібно 9 хвилин і 29,84 секунди, щоб проїхати коло по Нордшляйфе на чеському сімейному позашляховику, випробувавши на собі 236 к.с. і 500 Нм його 2,0-літрового BiTDI.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025