Власник Tesla Model 3 з Канади вирішив провести експеримент, залишивши свій електромобіль на 17-градусному морозі. Машина 15 годин перебувала без підключення до зарядної станції. Коли власник залишав свій автомобіль, залишковий запас ходу становив 362 км, а через 15 годин дальність ходу знизилася до 318 км.
Ще на приладовій панелі виник індикатор синього кольору, який вказує на зниження заряду електромобіля через вплив низьких температур. Варто зауважити, що після 20 хвилин їзди все відновилося в норму. Більш того при врахуванні того, що певну частку заряду споживає охоронна система, а також функція попереднього підігріву, то втрати не такі помітні.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment