Renault Koleos 2021: нова оптика і скорочення гами

0
671

Французька марка представила флагманський кросовер 2021 модельного року. На батьківщині паркетник позбувся базового дизеля, крім того, там скорочено кількість комплектацій.

Кросовер Renault Koleos актуального покоління продовжує втрачати покупців на «старосвітської» ринку. Так, за даними ресурсу CarSalesBase, в 2019-м модель розійшлася по Європі тиражем в 12 371 примірник, що на 35% менше, ніж роком раніше. А за підсумками січня-жовтня 2020 го там продажу паркетника просіли на 36% до 6020 одиниць.

Як ми бачимо, оновлення, яке SUV пережив торік, не допомогло. На нинішню модернізацію в компанії теж, судячи з усього, не особливо сподіваються, по крайней мере, на батьківщині, адже у Франції лінійку доступних версій урізали. До речі, місяць тому в Кореї був представлений рідний брат Koleos під маркою Samsung – QM6 (автомобільний підрозділ Samsung належить Рено з 2000 року, до виробника побутової техніки і смартфонів компанія відносини вже давно не має).

Як і корейський паркетник, глобальний SUV тепер уже в «базі» має повністю світлодіодні фари і ліхтарі, задні поворотники зробили динамічними, плюс розширена палітра кольорів кузова. У версії Intense крісла можуть бути оббиті світло-коричневою шкірою, також для салону в цьому варіанті виконання передбачені нові декоративні вставки «під дерево». 

Для повнопривідного Koleos в якості опції пропонується система допомоги при спуску зі схилу (Hill Descent Control, працює на швидкості від 5 до 30 км / г). Ось, власне, і все обновки. Тим часом Samsung QM6 зовні змінився сильніше – «корейцеві» ще дісталася радіаторна решітка з малюнком у вигляді осередків.

У Франції з моторної гами Renault Koleos прибрали базовий турбодизель 1.7 Blue dCi потужністю 170 к.с., хоча він з’явився лише в минулому році. Таким чином, паркетник 2021 модельного року там доступний з турбодизелем 2.0 Blue dCi (190 к.с.) і бензинової «турбочетвіркою» 1.3 TCe (160 к.с.). Перший мотор поєднується з варіатором X-Tronic, другий працює в парі з семиступінчастою роботизованою коробкою EDC. Дизельний Koleos – виключно повнопривідний, бензиновий, навпаки, має тільки передній привід.

На батьківщині марки оновлений паркетник поки пропонується лише в двох багатих комплектаціях – згаданої вище Intense і Initiale Paris. При цьому в документах глобального прес-офісу Renault зазначено, що пізніше з’явиться більш доступна версія Zen, але найдешевшого варіанту Life більше не буде. У списку обладнання комплектації Zen значаться: адаптивний круїз-контроль, системи автоторможенія і моніторингу «сліпих» зон, мультимедіа-система з 7-дюймовим тачскріном і двозонний клімат-контроль. Koleos Intense – це камера заднього виду, мультимедіа з екраном діагоналлю 8,7 дюйма, асистент паркування і фонове підсвічування інтер’єру. Ну а в топ-версії Initiale Paris є обробка шкірою Nappa і аудіосистема Bose. Всіх варіантах за доплату покладена панорамний дах.

Оновлений Renault Koleos з бензиновим мотором в комплектації Intense на домашньому ринку обійдеться в 41 600 євро. Версія Initiale Paris з двигуном 1.3 TCe коштує 44 400 євро, за повнопривідний дизельний кросовер в тому ж варіанті виконання просять 48 700 євро. Ціну стала базовій комплектації Zen ще не назвали.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!