Компанія Honda, яка в 2021-му піде з Формули-1 через необхідність вкладати значні кошти в розробку гібридів і електрокарів, поступово реалізовує стратегію електрифікації в Європі. Після хетчбека Jazz, який в Старому Світі пропонується тільки з бензоелектричних установкою, та ж доля спіткала CR-V.
Honda CR-V ще доступний з 1,5-літровим турбодвигуном в парі з 6-ступінчастою МКПП або варіатором – але вже з наступного місяця британці зможуть придбати тільки автомобілі у версії Hybrid. Це частина нової стратегії Honda , в рамках якої вона не чекатиме введення заборон на реалізацію авто з традиційними силовими агрегатами і якомога швидше прибере їх з модельного ряду, залишивши тільки гібриди і електричні авто. Позначений навіть термін – до 2022-го.
Першим в цій історії став Jazz. Тепер прийшла черга CR-V, який навіть трохи оновився до нового модельного року. Гібридна установка i-MMD, втім, не змінилася. Вона як і раніше складається з 2,0-літрового «атмосферника», що працює по економічному циклу Аткінсона, мотора-генератора, тягового електродвигунчика і літій-іонної батареї. Сумарна віддача – 212 кінських сил (315 Нм). Як і раніше, i-MMD комбінує роботу ДВС і електромотора в залежності від швидкості і сили натискання на педаль газу і не вимагає КПП – її роль виконує редуктор.
Всі нововведення Honda CR-V Hybrid звелися до емблем e: HEV , 18-дюймовими дисками нового дизайну, сріблястим вставкам на панелі спереду і дверях, а також бездротової зарядки для гаджетів. Заодно машині перенастроїли підвіску для кращої керованості і замінили рульову рейку, що позитивно позначиться на маневреності. Продажі CR-V Hybrid в Великобританії стартують в грудні за ціною від 30 180 фунтів стерлінгів (приблизно 1 млн гривень).