Марка Opel в складі французького концерну PSA Group показала, як буде виглядати новий логотип, шрифт і фірмовий колір компанії.
Так, німецький бренд Opel слідом за Volkswagen, BMW, Nissan і іншими марками відмовився від тривимірного ефекту в шильдике, при цьому основний акцент зроблений на фірмовій блискавки, на це впливає і помітно «схудлий» обід навколо останньої. «Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності », – відзначили в німецькій компанії.
При цьому новий фірмовий жовтий колір марки Opel, як пояснили в самій компанії, символізує епоху електрифікації і виглядає таким, що запам’ятовується і впізнаваним. Якщо говорити про новий шрифт німецького автовиробника, то він отримав позначення «Opel Next» . Він позиціонується як «легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий».
Частково новий дизайн фірмової блискавки був показаний на концепт-карі Opel GT X Experimental, який став попередником серійної моделі Mokka другої генерації. Саме цей кросовер приміряв на себе стиль «новий Opel».
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment