Марка Opel в складі французького концерну PSA Group показала, як буде виглядати новий логотип, шрифт і фірмовий колір компанії.
Так, німецький бренд Opel слідом за Volkswagen, BMW, Nissan і іншими марками відмовився від тривимірного ефекту в шильдике, при цьому основний акцент зроблений на фірмовій блискавки, на це впливає і помітно «схудлий» обід навколо останньої. «Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності », – відзначили в німецькій компанії.
При цьому новий фірмовий жовтий колір марки Opel, як пояснили в самій компанії, символізує епоху електрифікації і виглядає таким, що запам’ятовується і впізнаваним. Якщо говорити про новий шрифт німецького автовиробника, то він отримав позначення «Opel Next» . Він позиціонується як «легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий».
Частково новий дизайн фірмової блискавки був показаний на концепт-карі Opel GT X Experimental, який став попередником серійної моделі Mokka другої генерації. Саме цей кросовер приміряв на себе стиль «новий Opel».
На українських АЗС спостерігається дефіцит дизельного пального, що пов'язано з проблемами постачання солярки з Європи.…
Багато водіїв відкладають миття автомобіля, думаючи, що це неважливо. Насправді чиста машина - це не…
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Leave a Comment