Марка Opel в складі французького концерну PSA Group показала, як буде виглядати новий логотип, шрифт і фірмовий колір компанії.
Так, німецький бренд Opel слідом за Volkswagen, BMW, Nissan і іншими марками відмовився від тривимірного ефекту в шильдике, при цьому основний акцент зроблений на фірмовій блискавки, на це впливає і помітно «схудлий» обід навколо останньої. «Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності », – відзначили в німецькій компанії.
При цьому новий фірмовий жовтий колір марки Opel, як пояснили в самій компанії, символізує епоху електрифікації і виглядає таким, що запам’ятовується і впізнаваним. Якщо говорити про новий шрифт німецького автовиробника, то він отримав позначення «Opel Next» . Він позиціонується як «легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий».
Частково новий дизайн фірмової блискавки був показаний на концепт-карі Opel GT X Experimental, який став попередником серійної моделі Mokka другої генерації. Саме цей кросовер приміряв на себе стиль «новий Opel».
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…
Leave a Comment