Марка Opel в складі французького концерну PSA Group показала, як буде виглядати новий логотип, шрифт і фірмовий колір компанії.
Так, німецький бренд Opel слідом за Volkswagen, BMW, Nissan і іншими марками відмовився від тривимірного ефекту в шильдике, при цьому основний акцент зроблений на фірмовій блискавки, на це впливає і помітно «схудлий» обід навколо останньої. «Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності », – відзначили в німецькій компанії.
При цьому новий фірмовий жовтий колір марки Opel, як пояснили в самій компанії, символізує епоху електрифікації і виглядає таким, що запам’ятовується і впізнаваним. Якщо говорити про новий шрифт німецького автовиробника, то він отримав позначення «Opel Next» . Він позиціонується як «легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий».
Частково новий дизайн фірмової блискавки був показаний на концепт-карі Opel GT X Experimental, який став попередником серійної моделі Mokka другої генерації. Саме цей кросовер приміряв на себе стиль «новий Opel».
Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…
Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Leave a Comment