Авто

Експерти оцінили безпеку бюджетних моделей

Випробуваний Seltos – індійського виробництва. За правилами для краш-тестів повинні брати машини в базових комплектаціях. Такий Seltos «в базі» має дві подушки безпеки, але не має фіксаторів Isofix для дитячих крісел і навіть ременя безпеки для середнього пасажира на задньому дивані. Силова структура кузова ледве вистояла удар – деформація на межі допустимого правилами Global NCAP. В районі стоп водія пол «показав нестабільність». За результатами тесту індійський Seltos заробив лише три з п’яти зірок для дорослих пасажирів і дві з п’яти – для дітей.

Нагадаємо, Global NCAP проводить тільки один вид краш-тесту – це фронтальний удар об бар’єр, що деформується з 40-процентним перекриттям на швидкості 64 км / год (як в протоколі Euro NCAP 1997 року). Штаб-квартира Global NCAP розташовується в Лондоні, але тестує вона машини в основному для ринку Індії.

Зауважимо, в грудні 2019 року праворульний Seltos вже перевіряли краш-тестом – австралійська асоціація ANCAP. Тоді кросовер виступив відмінно, заробивши максимально можливі п’ять зірок. ANCAP проводить чотири випробування на пасивну безпеку, в тому числі аналогічний фронтальний удар на швидкості 64 км / ч. Однак ANCAP перевіряла машину для австралійського ринку, а вона в базовій комплектації має шість подушок безпеки і Isofix. Крім того, в Австралії продають Селтоси корейського виробництва, в інші ж «праворульние» країни ввозять кросовери індійської збірки. Seltos з Кореї та Індії розрізняються не тільки комплектацією, у них є невелика різниця в конструкції кузова. Виходячи з результатів випробувань також можна припустити, що індійський Seltos роблять з дешевого металопрокату і з меншими вимогами до якості зварювання.

Ліворульний ж Seltos в серпні нинішнього року розбивала американська страхова організація IIHS: він відмінно показав себе не тільки при ударі зі швидкості 64 км / ч про 40-відсотковий бар’єр, а й при набагато більш жорсткому випробуванні – удар об 25-відсотковий бар’єр зі швидкістю 64 км / год.

В останній серії випробувань Global NCAP разом з корейською моделлю також перевірила пасивну безпеку двох бюджетних машин, популярних в Індії, – малолітражок Suzuki S-Presso і Hyundai Grand i10 Nios.

Suzuki S-Presso повністю провалився – він не зміг взяти жодної зірки. Воно й не дивно – в його базову комплектацію входить тільки подушка безпеки водія, і немає Isofix. Навантаження на груди у обох передніх сідоків при ударі виявилася недосяжною. Плюс до цього конструкція кузова визнана нестабільною і вимагає доопрацювання. Пол в районі ніг деформувався. У S-Presso «в базі» триточкові ремені безпеки передбачені навіть не для всіх пасажирів.

Hyundai Grand i10 Nios виступив краще, набравши по парі зірок за захист дорослих пасажирів і дітей. У нього в самій доступній версії передбачені дві фронтальні подушки і преднатяжители ременів безпеки для обох передніх сідоків. Втім, і у Grand i10 Nios немає Isofix і триточкових ременів для всіх пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025