Авто

Експерти оцінили безпеку бюджетних моделей

Випробуваний Seltos – індійського виробництва. За правилами для краш-тестів повинні брати машини в базових комплектаціях. Такий Seltos «в базі» має дві подушки безпеки, але не має фіксаторів Isofix для дитячих крісел і навіть ременя безпеки для середнього пасажира на задньому дивані. Силова структура кузова ледве вистояла удар – деформація на межі допустимого правилами Global NCAP. В районі стоп водія пол «показав нестабільність». За результатами тесту індійський Seltos заробив лише три з п’яти зірок для дорослих пасажирів і дві з п’яти – для дітей.

Нагадаємо, Global NCAP проводить тільки один вид краш-тесту – це фронтальний удар об бар’єр, що деформується з 40-процентним перекриттям на швидкості 64 км / год (як в протоколі Euro NCAP 1997 року). Штаб-квартира Global NCAP розташовується в Лондоні, але тестує вона машини в основному для ринку Індії.

Зауважимо, в грудні 2019 року праворульний Seltos вже перевіряли краш-тестом – австралійська асоціація ANCAP. Тоді кросовер виступив відмінно, заробивши максимально можливі п’ять зірок. ANCAP проводить чотири випробування на пасивну безпеку, в тому числі аналогічний фронтальний удар на швидкості 64 км / ч. Однак ANCAP перевіряла машину для австралійського ринку, а вона в базовій комплектації має шість подушок безпеки і Isofix. Крім того, в Австралії продають Селтоси корейського виробництва, в інші ж «праворульние» країни ввозять кросовери індійської збірки. Seltos з Кореї та Індії розрізняються не тільки комплектацією, у них є невелика різниця в конструкції кузова. Виходячи з результатів випробувань також можна припустити, що індійський Seltos роблять з дешевого металопрокату і з меншими вимогами до якості зварювання.

Ліворульний ж Seltos в серпні нинішнього року розбивала американська страхова організація IIHS: він відмінно показав себе не тільки при ударі зі швидкості 64 км / ч про 40-відсотковий бар’єр, а й при набагато більш жорсткому випробуванні – удар об 25-відсотковий бар’єр зі швидкістю 64 км / год.

В останній серії випробувань Global NCAP разом з корейською моделлю також перевірила пасивну безпеку двох бюджетних машин, популярних в Індії, – малолітражок Suzuki S-Presso і Hyundai Grand i10 Nios.

Suzuki S-Presso повністю провалився – він не зміг взяти жодної зірки. Воно й не дивно – в його базову комплектацію входить тільки подушка безпеки водія, і немає Isofix. Навантаження на груди у обох передніх сідоків при ударі виявилася недосяжною. Плюс до цього конструкція кузова визнана нестабільною і вимагає доопрацювання. Пол в районі ніг деформувався. У S-Presso «в базі» триточкові ремені безпеки передбачені навіть не для всіх пасажирів.

Hyundai Grand i10 Nios виступив краще, набравши по парі зірок за захист дорослих пасажирів і дітей. У нього в самій доступній версії передбачені дві фронтальні подушки і преднатяжители ременів безпеки для обох передніх сідоків. Втім, і у Grand i10 Nios немає Isofix і триточкових ременів для всіх пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025