Авто

Експерти оцінили безпеку бюджетних моделей

Share

Випробуваний Seltos – індійського виробництва. За правилами для краш-тестів повинні брати машини в базових комплектаціях. Такий Seltos «в базі» має дві подушки безпеки, але не має фіксаторів Isofix для дитячих крісел і навіть ременя безпеки для середнього пасажира на задньому дивані. Силова структура кузова ледве вистояла удар – деформація на межі допустимого правилами Global NCAP. В районі стоп водія пол «показав нестабільність». За результатами тесту індійський Seltos заробив лише три з п’яти зірок для дорослих пасажирів і дві з п’яти – для дітей.

Нагадаємо, Global NCAP проводить тільки один вид краш-тесту – це фронтальний удар об бар’єр, що деформується з 40-процентним перекриттям на швидкості 64 км / год (як в протоколі Euro NCAP 1997 року). Штаб-квартира Global NCAP розташовується в Лондоні, але тестує вона машини в основному для ринку Індії.

Зауважимо, в грудні 2019 року праворульний Seltos вже перевіряли краш-тестом – австралійська асоціація ANCAP. Тоді кросовер виступив відмінно, заробивши максимально можливі п’ять зірок. ANCAP проводить чотири випробування на пасивну безпеку, в тому числі аналогічний фронтальний удар на швидкості 64 км / ч. Однак ANCAP перевіряла машину для австралійського ринку, а вона в базовій комплектації має шість подушок безпеки і Isofix. Крім того, в Австралії продають Селтоси корейського виробництва, в інші ж «праворульние» країни ввозять кросовери індійської збірки. Seltos з Кореї та Індії розрізняються не тільки комплектацією, у них є невелика різниця в конструкції кузова. Виходячи з результатів випробувань також можна припустити, що індійський Seltos роблять з дешевого металопрокату і з меншими вимогами до якості зварювання.

Ліворульний ж Seltos в серпні нинішнього року розбивала американська страхова організація IIHS: він відмінно показав себе не тільки при ударі зі швидкості 64 км / ч про 40-відсотковий бар’єр, а й при набагато більш жорсткому випробуванні – удар об 25-відсотковий бар’єр зі швидкістю 64 км / год.

В останній серії випробувань Global NCAP разом з корейською моделлю також перевірила пасивну безпеку двох бюджетних машин, популярних в Індії, – малолітражок Suzuki S-Presso і Hyundai Grand i10 Nios.

Suzuki S-Presso повністю провалився – він не зміг взяти жодної зірки. Воно й не дивно – в його базову комплектацію входить тільки подушка безпеки водія, і немає Isofix. Навантаження на груди у обох передніх сідоків при ударі виявилася недосяжною. Плюс до цього конструкція кузова визнана нестабільною і вимагає доопрацювання. Пол в районі ніг деформувався. У S-Presso «в базі» триточкові ремені безпеки передбачені навіть не для всіх пасажирів.

Hyundai Grand i10 Nios виступив краще, набравши по парі зірок за захист дорослих пасажирів і дітей. У нього в самій доступній версії передбачені дві фронтальні подушки і преднатяжители ременів безпеки для обох передніх сідоків. Втім, і у Grand i10 Nios немає Isofix і триточкових ременів для всіх пасажирів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025