Авто

В мережі показали Mercedes-Benz C-Class без камуфляжу

Share

Новий Mercedes-Benz C-Class повністю позбувся камуфляжу. Незамаскованими частково зібраний кузов двохоб’ємний C-Class S206 зловили в Іспанії. Інсайдери вважають, що дебют нового компактного сімейства – питання декількох місяців, а реалізація моделі в Європі почнеться в першому півріччі 2021-го.

Якихось занадто різких змін в дизайні Mercedes-Benz C-Class п’ятої генерації не буде: пропорції кузова будуть збережені, проте в деталях новинка буде не схожа на попередника. Наприклад, у C-Класу буде змінена лінія бічних виштамповок, перероблять точку кріплення задніх гальмівних супортів, а також слідом за рестайлінговий E-Класом і новим S-Класом додадуть ліхтарі з трикутної секцією на багажному відділенні.

За припущеннями сімейство C-Класів поповниться новим варіант – крос-універсалом All-Terrain. Традиційні седан, універсал, а також купе і кабріолет не покинуть лінійку. Цілком можливо, що поточна заднеприводная архітектура MRA в базі C-Класів збережеться, однак шасі чекають комплексні доопрацювання.

У п’ятій генерації Mercedes-Benz C-Class позбудеться шести- і восьмициліндрових моторів – лінійка двигунів буде складатися з електрифікованих «турбочетвірки». На стандартних моделях з’являться 48-вольт стартер-генератори, а на вершині лінійки тепер будуть заряджаються гібриди. Нового «зарядженого» Mercedes-AMG C 63 повинні подарувати 2,0-літровий турбодвигун M139, доповнений електричним «доважком».

Серія шпигунських знімків салону дає можливість припустити, що C-Class обзаведеться салоном, як у зменшеного S -Class серії W223. Клієнтів чекає нове рульове колесо зі здвоєними бічними спицями, безальтернативна цифрова панель приладів, а також сенсорний блок управління кліматом, поєднаний з екраном інформаційно-розважального комплексу.

Так як тестові прототипи Mercedes-Benz C-Class поступово втрачають маскування, дебют сімейства відбудеться зовсім скоро. Можливо, новинку розсекретять до кінця 2020-го, а в продажу в Європі седани серії W206 з’являться в першому кварталі 2021 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024

Як зберегти зимові шини в хорошому стані на довше

Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…

23.11.2024

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024