Авто

В мережі показали Mercedes-Benz C-Class без камуфляжу

Новий Mercedes-Benz C-Class повністю позбувся камуфляжу. Незамаскованими частково зібраний кузов двохоб’ємний C-Class S206 зловили в Іспанії. Інсайдери вважають, що дебют нового компактного сімейства – питання декількох місяців, а реалізація моделі в Європі почнеться в першому півріччі 2021-го.

Якихось занадто різких змін в дизайні Mercedes-Benz C-Class п’ятої генерації не буде: пропорції кузова будуть збережені, проте в деталях новинка буде не схожа на попередника. Наприклад, у C-Класу буде змінена лінія бічних виштамповок, перероблять точку кріплення задніх гальмівних супортів, а також слідом за рестайлінговий E-Класом і новим S-Класом додадуть ліхтарі з трикутної секцією на багажному відділенні.

За припущеннями сімейство C-Класів поповниться новим варіант – крос-універсалом All-Terrain. Традиційні седан, універсал, а також купе і кабріолет не покинуть лінійку. Цілком можливо, що поточна заднеприводная архітектура MRA в базі C-Класів збережеться, однак шасі чекають комплексні доопрацювання.

У п’ятій генерації Mercedes-Benz C-Class позбудеться шести- і восьмициліндрових моторів – лінійка двигунів буде складатися з електрифікованих «турбочетвірки». На стандартних моделях з’являться 48-вольт стартер-генератори, а на вершині лінійки тепер будуть заряджаються гібриди. Нового «зарядженого» Mercedes-AMG C 63 повинні подарувати 2,0-літровий турбодвигун M139, доповнений електричним «доважком».

Серія шпигунських знімків салону дає можливість припустити, що C-Class обзаведеться салоном, як у зменшеного S -Class серії W223. Клієнтів чекає нове рульове колесо зі здвоєними бічними спицями, безальтернативна цифрова панель приладів, а також сенсорний блок управління кліматом, поєднаний з екраном інформаційно-розважального комплексу.

Так як тестові прототипи Mercedes-Benz C-Class поступово втрачають маскування, дебют сімейства відбудеться зовсім скоро. Можливо, новинку розсекретять до кінця 2020-го, а в продажу в Європі седани серії W206 з’являться в першому кварталі 2021 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

«Викинг страховка»: онлайн-страхование автомобилей теперь доступно каждому

Страховое агентство «Викинг», успешно работающее на рынке автомобильного страхования более 10 лет, объявляет о запуске…

28.09.2025

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025