Авто

В мережі показали Mercedes-Benz C-Class без камуфляжу

Share

Новий Mercedes-Benz C-Class повністю позбувся камуфляжу. Незамаскованими частково зібраний кузов двохоб’ємний C-Class S206 зловили в Іспанії. Інсайдери вважають, що дебют нового компактного сімейства – питання декількох місяців, а реалізація моделі в Європі почнеться в першому півріччі 2021-го.

Якихось занадто різких змін в дизайні Mercedes-Benz C-Class п’ятої генерації не буде: пропорції кузова будуть збережені, проте в деталях новинка буде не схожа на попередника. Наприклад, у C-Класу буде змінена лінія бічних виштамповок, перероблять точку кріплення задніх гальмівних супортів, а також слідом за рестайлінговий E-Класом і новим S-Класом додадуть ліхтарі з трикутної секцією на багажному відділенні.

За припущеннями сімейство C-Класів поповниться новим варіант – крос-універсалом All-Terrain. Традиційні седан, універсал, а також купе і кабріолет не покинуть лінійку. Цілком можливо, що поточна заднеприводная архітектура MRA в базі C-Класів збережеться, однак шасі чекають комплексні доопрацювання.

У п’ятій генерації Mercedes-Benz C-Class позбудеться шести- і восьмициліндрових моторів – лінійка двигунів буде складатися з електрифікованих «турбочетвірки». На стандартних моделях з’являться 48-вольт стартер-генератори, а на вершині лінійки тепер будуть заряджаються гібриди. Нового «зарядженого» Mercedes-AMG C 63 повинні подарувати 2,0-літровий турбодвигун M139, доповнений електричним «доважком».

Серія шпигунських знімків салону дає можливість припустити, що C-Class обзаведеться салоном, як у зменшеного S -Class серії W223. Клієнтів чекає нове рульове колесо зі здвоєними бічними спицями, безальтернативна цифрова панель приладів, а також сенсорний блок управління кліматом, поєднаний з екраном інформаційно-розважального комплексу.

Так як тестові прототипи Mercedes-Benz C-Class поступово втрачають маскування, дебют сімейства відбудеться зовсім скоро. Можливо, новинку розсекретять до кінця 2020-го, а в продажу в Європі седани серії W206 з’являться в першому кварталі 2021 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зменшився попит на автомобілі з пробігом

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…

05.12.2024

Як уникнути небезпек під час нічної їзди: корисні поради для водіїв

Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…

05.12.2024

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024

Реальне енергоспоживання електромобілів перевищує обіцяні показники

Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому…

05.12.2024

Nissan випустив кросовер з низькою витратою пального

Nissan офіційно запустив у Малайзії компактний електрифікований кросовер KICKS e-POWER Новинка поєднує стильний дизайн та…

05.12.2024

Відбувся запуск оновленої лінійки Audi A5: відомі ціни

Audi A5 продовжує радувати шанувальників: поліпшена стандартна комплектація робить модель ще привабливішою. Що ще відомо…

05.12.2024