«Мокра» і «суха» їзда на автомобілі відрізняються один від одного приблизно так само, як відрізняються день і ніч. Не варто нехтувати порадами досвідчених автомобілістів відносне їзди в дощ. Адже безпеку знаходяться в салоні конкретної машини людей приблизно на половину залежить від дій самого водія. Так що поваги до себе вимагають не тільки інші учасники дорожнього руху і правила, але ще і Матінка-природа.
Якщо серйозна злива застала в потоці на трасі, то не варто поспішати і намагатися виконувати ризикові маневри. Під час дощу найкраще слідувати колоною один за одним і дотримуватися швидкісного режиму. Занадто «амбітних» колег в питаннях швидкості буде краще пропустити якомога далі вперед.
Не варто проїжджати через калюжі так, щоб утворювалася хвиля. У жодного пішохода щастя не додасться, якщо його обіллє на всій швидкості проходить поруч машина. Втім, якщо з пішоходами недопущення хвиль – питання ввічливості, то з автомобілями – це ще і питання безпеки. Потрапила хвиля на лобове скло може закрити вид і навіть налякати водія, в результаті чого може трапиться ДТП .
Калюжа – одна з головних небезпек на шляху автомобіліста в дощову погоду. Лихий і швидкий заїзд по поглибленню, заповненому водою, особливо на незнайомому ділянці дороги – огидна ідея. По-перше, калюжа може виявитися глибша, ніж здається і відбудеться стрибок, який з легкістю зашкодить елементи підвіски. По-друге, вода може потрапити в двигун і стати причиною гідроудару. Це загрожує заглухлу машиною і капітальним ремонтом силової установки в доступному для огляду майбутньому.
Дуже часто буває таке, що в дощову погоду автомобіліст тиснути на гальма, а їх начебто немає! Відбувається таке через те, що водій не спромігся до цього «просушити» важливий вузол. Для того, щоб колодки не підвели в потрібний момент, необхідно під час їзди під дощем періодично пригальмовувати на безпечних ділянках шляху. Не забуваємо також перевіряти чи немає когось ззаду!
Запітніле скло в дощову погоду – нормальне і абсолютно закономірне явище. Однак, це ще не означає, що з запотівання слід миритися. Якраз навпаки, треба вжити всіх заходів, щоб звести його нанівець. Намагаємося зігрівати скла настільки сильно, наскільки це є можливим. Не забуваємо про зовнішні дзеркала і заднє скло.
Хоч який сильний дощ би небув, не потрібно соромитися і лінуватися використовуватися освітлення автомобіля для того, щоб зробити себе більш помітним. Саме світло допоможе зробити автомобіль куди більш помітним, навіть в серйозну зливу. В першу чергу освітлення потрібно включати для автомобілістів, які їдуть слідом.
Останнє за списком, але фактично перше за значенням. Поспіх під час дощу – вірний шлях до аварії і трагедії. Вода і пил утворюють на асфальті щось на зразок склизкой плівки, яка радикально скорочує гальмівні якості автомобіля. Навіть на хорошому асфальті і з новою гумою краще не їхати більше 70 км / г. Вже тим більше не слід намагатися займатися так званим «акваплануванням». Нічим хорошим такі витівки рано чи пізно не закінчаться.
Автовиробник Nissan повідомив, що перебуває в пошуках іншого власника акцій замість французької Renault, яка володіє…
Набір опцій в автомобілях сильно відрізняється залежно від марки, моделі та року виробництва. Деякі функції…
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Leave a Comment