«Мокра» і «суха» їзда на автомобілі відрізняються один від одного приблизно так само, як відрізняються день і ніч. Не варто нехтувати порадами досвідчених автомобілістів відносне їзди в дощ. Адже безпеку знаходяться в салоні конкретної машини людей приблизно на половину залежить від дій самого водія. Так що поваги до себе вимагають не тільки інші учасники дорожнього руху і правила, але ще і Матінка-природа.
Якщо серйозна злива застала в потоці на трасі, то не варто поспішати і намагатися виконувати ризикові маневри. Під час дощу найкраще слідувати колоною один за одним і дотримуватися швидкісного режиму. Занадто «амбітних» колег в питаннях швидкості буде краще пропустити якомога далі вперед.
Не варто проїжджати через калюжі так, щоб утворювалася хвиля. У жодного пішохода щастя не додасться, якщо його обіллє на всій швидкості проходить поруч машина. Втім, якщо з пішоходами недопущення хвиль – питання ввічливості, то з автомобілями – це ще і питання безпеки. Потрапила хвиля на лобове скло може закрити вид і навіть налякати водія, в результаті чого може трапиться ДТП .
Калюжа – одна з головних небезпек на шляху автомобіліста в дощову погоду. Лихий і швидкий заїзд по поглибленню, заповненому водою, особливо на незнайомому ділянці дороги – огидна ідея. По-перше, калюжа може виявитися глибша, ніж здається і відбудеться стрибок, який з легкістю зашкодить елементи підвіски. По-друге, вода може потрапити в двигун і стати причиною гідроудару. Це загрожує заглухлу машиною і капітальним ремонтом силової установки в доступному для огляду майбутньому.
Дуже часто буває таке, що в дощову погоду автомобіліст тиснути на гальма, а їх начебто немає! Відбувається таке через те, що водій не спромігся до цього «просушити» важливий вузол. Для того, щоб колодки не підвели в потрібний момент, необхідно під час їзди під дощем періодично пригальмовувати на безпечних ділянках шляху. Не забуваємо також перевіряти чи немає когось ззаду!
Запітніле скло в дощову погоду – нормальне і абсолютно закономірне явище. Однак, це ще не означає, що з запотівання слід миритися. Якраз навпаки, треба вжити всіх заходів, щоб звести його нанівець. Намагаємося зігрівати скла настільки сильно, наскільки це є можливим. Не забуваємо про зовнішні дзеркала і заднє скло.
Хоч який сильний дощ би небув, не потрібно соромитися і лінуватися використовуватися освітлення автомобіля для того, щоб зробити себе більш помітним. Саме світло допоможе зробити автомобіль куди більш помітним, навіть в серйозну зливу. В першу чергу освітлення потрібно включати для автомобілістів, які їдуть слідом.
Останнє за списком, але фактично перше за значенням. Поспіх під час дощу – вірний шлях до аварії і трагедії. Вода і пил утворюють на асфальті щось на зразок склизкой плівки, яка радикально скорочує гальмівні якості автомобіля. Навіть на хорошому асфальті і з новою гумою краще не їхати більше 70 км / г. Вже тим більше не слід намагатися займатися так званим «акваплануванням». Нічим хорошим такі витівки рано чи пізно не закінчаться.
Останнім часом в Україні активно поширюються чутки про масові штрафи для водіїв за використання застарілих…
Не всі автовласники своєчасно змінюють ремінь ГРМ. Його поломка часто стає несподіванкою, яка вимагає серйозного…
Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль - але експерти…
У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль…
Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…
Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…
Leave a Comment