Водородний седан Toyota розсекречений до презентації

0
221

Вчора Toyota Motor показала журналістам в Японії передсерійні зразки водневого електромобіля Mirai 2-го покоління і навіть надала машини для пробної поїздки.

У статусі шоу-карів Mirai II  в праворульній версії Toyota представила в жовтні 2019 го, а ліворульний – в січні 2020 го. Промисловий варіант автомобіля зовні не відрізняється від концепту.

Mirai оснащена установкою на паливних елементах. У них водень шляхом електрохімічної реакції перетворюється в електрику, живить тягові електродвигуни. Переваги такої конструкції перед чистими електромобілями – великий запас ходу і швидка заправка паливом (всього 3 хвилини замість кількох годин на зарядку батарей). При цьому вихлоп водневої машини – чистий водяний пар, викиди діоксиду вуглецю CO2 дорівнюють нулю, пише UAmotors ».

У 2-му поколінні Toyota в корені змінила стильову парадигму Mirai. Якщо авто 1-го покоління ставилося до категорії сімейних седанів і мав дивний зовнішній вигляд, що нагадує концепт-кар «Лада Пітер Турбо» 2000 року, то друга Mirai тяжіє до модного класу спортивних седанів. Новинка наділена приземистим і стрімким профілем, який характеризують нарочито довгий капот, глибокі колісні арки і «чиста», мінімалістичний пластика кузовних панелей.

Mirai 1-го покоління спиралася на модифікацію передньопривідною платформи від  Prius , друга побудована на задньопривідному ходу TNGA GA-L , яка також, використовується для купе Lexus LC  і представницького седана Lexus LS . За важелів підвіски нова Mirai повністю уніфікована з  LC. Довжина, ширина і висота нового воднемобіля становлять 4975, 1885 і 1470 мм відповідно, колісна база – 2920 мм. Щодо попередника довжина збільшена на 85 мм, колісна база – на 140 мм, а висота зменшена на 65 мм.

Потужність приводного електродвигуна Mirai II  становить 128 кВт (174 кінських сили), тобто на 16 кВт (22 кінських сили) більше, ніж у машини 1-го покоління. Водень для паливних осередків зберігається в 3-х балонах (вага газу – 5,6 кг). У старій Mirai їх було 2 (вага газу – 4,6 кг). Тип батареї для накопичення електрики, що виробляється змінений – замість нікель-водневої застосована літій-іонна. Два балони для водню розташовані перед задньою віссю, 3-й – за нею.

Підвищення ККД осередків і додавання додаткового балона дозволили збільшити запас ходу на повній заправці щодо автомобіля попереднього зразка на 30% – з 650 до 850 км. «Можна буде подорожувати від Токіо до Осаки без дозаправки», – зауважує японський ресурс «Car Watch».

У спорядженому стані автомобіль важить 1900 кг, при цьому він оптимізований з точки зору розваговки до ідеального співвідношення 50/50. Це покращує керованість і робить поведінку машини в швидкісних поворотах більш стабільним.

Кількість місць в салоні збільшено з 4-х до 5. Інші подробиці про новинку будуть розкриті після її презентації в грудні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!