Водородний седан Toyota розсекречений до презентації

0
133

Вчора Toyota Motor показала журналістам в Японії передсерійні зразки водневого електромобіля Mirai 2-го покоління і навіть надала машини для пробної поїздки.

У статусі шоу-карів Mirai II  в праворульній версії Toyota представила в жовтні 2019 го, а ліворульний – в січні 2020 го. Промисловий варіант автомобіля зовні не відрізняється від концепту.

Mirai оснащена установкою на паливних елементах. У них водень шляхом електрохімічної реакції перетворюється в електрику, живить тягові електродвигуни. Переваги такої конструкції перед чистими електромобілями – великий запас ходу і швидка заправка паливом (всього 3 хвилини замість кількох годин на зарядку батарей). При цьому вихлоп водневої машини – чистий водяний пар, викиди діоксиду вуглецю CO2 дорівнюють нулю, пише UAmotors ».

У 2-му поколінні Toyota в корені змінила стильову парадигму Mirai. Якщо авто 1-го покоління ставилося до категорії сімейних седанів і мав дивний зовнішній вигляд, що нагадує концепт-кар «Лада Пітер Турбо» 2000 року, то друга Mirai тяжіє до модного класу спортивних седанів. Новинка наділена приземистим і стрімким профілем, який характеризують нарочито довгий капот, глибокі колісні арки і «чиста», мінімалістичний пластика кузовних панелей.

Mirai 1-го покоління спиралася на модифікацію передньопривідною платформи від  Prius , друга побудована на задньопривідному ходу TNGA GA-L , яка також, використовується для купе Lexus LC  і представницького седана Lexus LS . За важелів підвіски нова Mirai повністю уніфікована з  LC. Довжина, ширина і висота нового воднемобіля становлять 4975, 1885 і 1470 мм відповідно, колісна база – 2920 мм. Щодо попередника довжина збільшена на 85 мм, колісна база – на 140 мм, а висота зменшена на 65 мм.

Читайте також  Назвали найбільш надійні і ненадійні автомобілі 2020 року

Потужність приводного електродвигуна Mirai II  становить 128 кВт (174 кінських сили), тобто на 16 кВт (22 кінських сили) більше, ніж у машини 1-го покоління. Водень для паливних осередків зберігається в 3-х балонах (вага газу – 5,6 кг). У старій Mirai їх було 2 (вага газу – 4,6 кг). Тип батареї для накопичення електрики, що виробляється змінений – замість нікель-водневої застосована літій-іонна. Два балони для водню розташовані перед задньою віссю, 3-й – за нею.

Підвищення ККД осередків і додавання додаткового балона дозволили збільшити запас ходу на повній заправці щодо автомобіля попереднього зразка на 30% – з 650 до 850 км. «Можна буде подорожувати від Токіо до Осаки без дозаправки», – зауважує японський ресурс «Car Watch».

У спорядженому стані автомобіль важить 1900 кг, при цьому він оптимізований з точки зору розваговки до ідеального співвідношення 50/50. Це покращує керованість і робить поведінку машини в швидкісних поворотах більш стабільним.

Кількість місць в салоні збільшено з 4-х до 5. Інші подробиці про новинку будуть розкриті після її презентації в грудні.

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.