Авто

Названі п’ять помилок водіїв, які можуть коштувати життя

Є кілька серйозних помилок, які притаманні практично всім водіям. Їх розбір допоможе переоцінити свій стиль водіння і уникнути важких наслідків і аварій. Так, наприклад, не всі звертають увагу на те, що багато хто не пропускають на автомагістралі виїжджають з прилеглих з’їздів на смугу розгону транспортні засоби. Більш того, мчать по головній смузі на повній швидкості машини починають сигналити фарами і навіть створювати перешкоду при перестроювання.

Як відзначають фахівці, більшість водіїв відволікаються від керування транспортним засобом через телефон. Одні водії примудряються листуватися, інші – вивчають соціальні мережі, а треті шукають музику. В кінцевому підсумку вся увага перемикається на смартфон, що може спровокувати ДТП. Тому краще відразу заборонити собі брати в руки гаджет, коли сідаєш за кермо. І стосується це кожного.

Третя помилка водіїв зі стажем стосується дистанції, яку потрібно тримати щодо машини, що йде попереду. Особливо наші водії люблять йти на трасі на обгін іншого транспортного засобу слідом за впередіїдущей машиною, хоча ПДР забороняють це робити. Навіть якщо на горизонті не буде видно зустрічного автомобіля, то водій другої машини може не встигнути зреагувати, наприклад, на яму на дорозі або іншу перешкоду.

Ще одне упущення – не покладатися на розмітку. Особливо при обгонах, коли на дорозі починає з’являтися переривчаста розмітка. В цьому випадку потрібно пам’ятати ПДР: обгін заборонений за 100 метрів до залізничного переїзду, в умовах поганої видимості, на вершинах пагорбів і перед пішохідними переходами. Як мінімум, можна буде потрапити на штраф за обгін в недозволеному місці, а то і зовсім позбутися прав.

І остання поширена помилка серед водіїв – неправильне гальмування в повороті. Багато водіїв влітають в нього на повній швидкості, а потім гальмують на крутій точці, проходячи її максимально повільно. Це шкідливо для підвіски і кульових опор. А також підвищує ризик зриву задньої осі в замет.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025