Авто

Названі п’ять помилок водіїв, які можуть коштувати життя

Share

Є кілька серйозних помилок, які притаманні практично всім водіям. Їх розбір допоможе переоцінити свій стиль водіння і уникнути важких наслідків і аварій. Так, наприклад, не всі звертають увагу на те, що багато хто не пропускають на автомагістралі виїжджають з прилеглих з’їздів на смугу розгону транспортні засоби. Більш того, мчать по головній смузі на повній швидкості машини починають сигналити фарами і навіть створювати перешкоду при перестроювання.

Як відзначають фахівці, більшість водіїв відволікаються від керування транспортним засобом через телефон. Одні водії примудряються листуватися, інші – вивчають соціальні мережі, а треті шукають музику. В кінцевому підсумку вся увага перемикається на смартфон, що може спровокувати ДТП. Тому краще відразу заборонити собі брати в руки гаджет, коли сідаєш за кермо. І стосується це кожного.

Третя помилка водіїв зі стажем стосується дистанції, яку потрібно тримати щодо машини, що йде попереду. Особливо наші водії люблять йти на трасі на обгін іншого транспортного засобу слідом за впередіїдущей машиною, хоча ПДР забороняють це робити. Навіть якщо на горизонті не буде видно зустрічного автомобіля, то водій другої машини може не встигнути зреагувати, наприклад, на яму на дорозі або іншу перешкоду.

Ще одне упущення – не покладатися на розмітку. Особливо при обгонах, коли на дорозі починає з’являтися переривчаста розмітка. В цьому випадку потрібно пам’ятати ПДР: обгін заборонений за 100 метрів до залізничного переїзду, в умовах поганої видимості, на вершинах пагорбів і перед пішохідними переходами. Як мінімум, можна буде потрапити на штраф за обгін в недозволеному місці, а то і зовсім позбутися прав.

І остання поширена помилка серед водіїв – неправильне гальмування в повороті. Багато водіїв влітають в нього на повній швидкості, а потім гальмують на крутій точці, проходячи її максимально повільно. Це шкідливо для підвіски і кульових опор. А також підвищує ризик зриву задньої осі в замет.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025