Авто

Названі п’ять помилок водіїв, які можуть коштувати життя

Є кілька серйозних помилок, які притаманні практично всім водіям. Їх розбір допоможе переоцінити свій стиль водіння і уникнути важких наслідків і аварій. Так, наприклад, не всі звертають увагу на те, що багато хто не пропускають на автомагістралі виїжджають з прилеглих з’їздів на смугу розгону транспортні засоби. Більш того, мчать по головній смузі на повній швидкості машини починають сигналити фарами і навіть створювати перешкоду при перестроювання.

Як відзначають фахівці, більшість водіїв відволікаються від керування транспортним засобом через телефон. Одні водії примудряються листуватися, інші – вивчають соціальні мережі, а треті шукають музику. В кінцевому підсумку вся увага перемикається на смартфон, що може спровокувати ДТП. Тому краще відразу заборонити собі брати в руки гаджет, коли сідаєш за кермо. І стосується це кожного.

Третя помилка водіїв зі стажем стосується дистанції, яку потрібно тримати щодо машини, що йде попереду. Особливо наші водії люблять йти на трасі на обгін іншого транспортного засобу слідом за впередіїдущей машиною, хоча ПДР забороняють це робити. Навіть якщо на горизонті не буде видно зустрічного автомобіля, то водій другої машини може не встигнути зреагувати, наприклад, на яму на дорозі або іншу перешкоду.

Ще одне упущення – не покладатися на розмітку. Особливо при обгонах, коли на дорозі починає з’являтися переривчаста розмітка. В цьому випадку потрібно пам’ятати ПДР: обгін заборонений за 100 метрів до залізничного переїзду, в умовах поганої видимості, на вершинах пагорбів і перед пішохідними переходами. Як мінімум, можна буде потрапити на штраф за обгін в недозволеному місці, а то і зовсім позбутися прав.

І остання поширена помилка серед водіїв – неправильне гальмування в повороті. Багато водіїв влітають в нього на повній швидкості, а потім гальмують на крутій точці, проходячи її максимально повільно. Це шкідливо для підвіски і кульових опор. А також підвищує ризик зриву задньої осі в замет.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025