Авто

Названі п’ять помилок водіїв, які можуть коштувати життя

Share

Є кілька серйозних помилок, які притаманні практично всім водіям. Їх розбір допоможе переоцінити свій стиль водіння і уникнути важких наслідків і аварій. Так, наприклад, не всі звертають увагу на те, що багато хто не пропускають на автомагістралі виїжджають з прилеглих з’їздів на смугу розгону транспортні засоби. Більш того, мчать по головній смузі на повній швидкості машини починають сигналити фарами і навіть створювати перешкоду при перестроювання.

Як відзначають фахівці, більшість водіїв відволікаються від керування транспортним засобом через телефон. Одні водії примудряються листуватися, інші – вивчають соціальні мережі, а треті шукають музику. В кінцевому підсумку вся увага перемикається на смартфон, що може спровокувати ДТП. Тому краще відразу заборонити собі брати в руки гаджет, коли сідаєш за кермо. І стосується це кожного.

Третя помилка водіїв зі стажем стосується дистанції, яку потрібно тримати щодо машини, що йде попереду. Особливо наші водії люблять йти на трасі на обгін іншого транспортного засобу слідом за впередіїдущей машиною, хоча ПДР забороняють це робити. Навіть якщо на горизонті не буде видно зустрічного автомобіля, то водій другої машини може не встигнути зреагувати, наприклад, на яму на дорозі або іншу перешкоду.

Ще одне упущення – не покладатися на розмітку. Особливо при обгонах, коли на дорозі починає з’являтися переривчаста розмітка. В цьому випадку потрібно пам’ятати ПДР: обгін заборонений за 100 метрів до залізничного переїзду, в умовах поганої видимості, на вершинах пагорбів і перед пішохідними переходами. Як мінімум, можна буде потрапити на штраф за обгін в недозволеному місці, а то і зовсім позбутися прав.

І остання поширена помилка серед водіїв – неправильне гальмування в повороті. Багато водіїв влітають в нього на повній швидкості, а потім гальмують на крутій точці, проходячи її максимально повільно. Це шкідливо для підвіски і кульових опор. А також підвищує ризик зриву задньої осі в замет.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні з’являться світлофори нового зразка: що потрібно знати водіям і пішоходам

У 2025 році Київ продовжує вдосконалювати міську інфраструктуру з акцентом на інклюзію. На пішохідних переходах…

19.04.2025

В Україні зростають штрафи за керування напідпитку

Керування транспортним засобом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння в Україні є серйозним правопорушенням, що…

19.04.2025

Експерт попередив про небезпеку старих шин на авто

Багато автовласників намагаються заощадити, продовжуючи їздити на старих шинах навіть після закінчення терміну їхньої служби.…

19.04.2025

До списку найвитриваліших Toyota на цей рік не увійшли Land Cruiser, RAV4, Corolla і навіть Camry

Всім відомо, що автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших, якщо не найнадійнішими у світі. І…

19.04.2025

Представлено оновлений седан Volvo S90

Компанія Volvo Cars показала оновлений флагманський седан Volvo S90, який називає найрозкішнішим в історії бренду.…

18.04.2025

В Україні введено подвійне оподаткування при продажі авто

Продаж транспортного засобу в Україні супроводжується обов’язковим оподаткуванням, про що нагадує Державна податкова служба. Ставки…

18.04.2025