Названі п’ять помилок водіїв, які можуть коштувати життя

Помилки за кермом здійснюють всі - як молоді і недосвідчені водії, так і люди з великим стажем. Вони, звичайно, відрізняються, але кожна з них може стати фатальною.

0
332

Є кілька серйозних помилок, які притаманні практично всім водіям. Їх розбір допоможе переоцінити свій стиль водіння і уникнути важких наслідків і аварій. Так, наприклад, не всі звертають увагу на те, що багато хто не пропускають на автомагістралі виїжджають з прилеглих з’їздів на смугу розгону транспортні засоби. Більш того, мчать по головній смузі на повній швидкості машини починають сигналити фарами і навіть створювати перешкоду при перестроювання.

Як відзначають фахівці, більшість водіїв відволікаються від керування транспортним засобом через телефон. Одні водії примудряються листуватися, інші – вивчають соціальні мережі, а треті шукають музику. В кінцевому підсумку вся увага перемикається на смартфон, що може спровокувати ДТП. Тому краще відразу заборонити собі брати в руки гаджет, коли сідаєш за кермо. І стосується це кожного.

Третя помилка водіїв зі стажем стосується дистанції, яку потрібно тримати щодо машини, що йде попереду. Особливо наші водії люблять йти на трасі на обгін іншого транспортного засобу слідом за впередіїдущей машиною, хоча ПДР забороняють це робити. Навіть якщо на горизонті не буде видно зустрічного автомобіля, то водій другої машини може не встигнути зреагувати, наприклад, на яму на дорозі або іншу перешкоду.

Ще одне упущення – не покладатися на розмітку. Особливо при обгонах, коли на дорозі починає з’являтися переривчаста розмітка. В цьому випадку потрібно пам’ятати ПДР: обгін заборонений за 100 метрів до залізничного переїзду, в умовах поганої видимості, на вершинах пагорбів і перед пішохідними переходами. Як мінімум, можна буде потрапити на штраф за обгін в недозволеному місці, а то і зовсім позбутися прав.

І остання поширена помилка серед водіїв – неправильне гальмування в повороті. Багато водіїв влітають в нього на повній швидкості, а потім гальмують на крутій точці, проходячи її максимально повільно. Це шкідливо для підвіски і кульових опор. А також підвищує ризик зриву задньої осі в замет.

Читайте також  Lamborghini відкличе близько 3 тисяч кросоверів Urus
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.