Авто

Топ-5 вживаних кросоверів з найбільш довговічною підвіскою (фото)

Share

Більшість сучасних кросоверів призначені для поїздок по місту. Однак, є приємні винятки. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 б/в кросоверів з самою довговічною підвіскою. Вони не боятися поганих доріг.

5. Hyundai Santa Fe (2006-2012)

Середньорозмірний кросовер Hyundai Santa Fe другого покоління відрізняється довговічною підвіскою. Єдина проблема може бути з передніми стійками. У лінійку двигунів входять п’ять надійних бензинових і дизельних агрегатів.

4. Suzuki Grand Vitara

Кросовер Suzuki Grand Vitara випускали в 1997-2014 роках. Він зарекомендував себе надійним повнопривідним позашляховиком з довговічною ходовою частиною, який відмінно справляється з поганими дорогами. З недоліків – висока витрата палива (адже це машина з повним приводом) і застарілий дизайн.

3. Subaru Forester третього покоління

Повнопривідний кросовер Subaru Forester третього покоління випускали з 2007 по 2012 рік. У лінійку двигунів входять три бензинових агрегати й один дизель. Атмосферні мотори 2.0 і 2.5 серії EJ входять до числа найнадійніших серед інших агрегатів аналогічного об’єму. Коробки передач – М5 і А4. Підвіска і рульове не викликають нарікань.

2. Renault Duster

Renault Duster першого покоління з’явився в 2011 році. Він швидко став одним з лідерів свого сегмента. Підвіска проста і надійна. Але чим частіше виїжджаєш на бездоріжжя, тим менше прослужить кардан. Це все-таки кросовер, а не позашляховик. Завдяки високому кліренсу Duster добре себе показує на поганих дорогах, особливо якщо мова йде про версії з повним приводом.

1. Toyota RAV4 третього покоління

Toyota RAV4 третього покоління з’явився в 2005 році. Цей компактний кросовер має міцну підвіску, у якій мало вразливих місць. Ресурс двигунів досягає 300 000 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Фигня это все....Да Тойота и Дастер заслуживают звание долговечности. Остальные НЕТ ... в Субару сайлентблоки рычагов "ходят" не более 6000-8000 км . стойки сиабилизаторов ДО 25 тыс. !!! В Сузуки тоже рычаги НЕ блещут долговечностью, да и наконечники рулевых тяг тоже....У Санта-Фе все более менее "сбито" , НО и здесь не без проблем - стойки стабилизаторов долго не живут !

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025