Авто

Топ-5 вживаних кросоверів з найбільш довговічною підвіскою (фото)

Share

Більшість сучасних кросоверів призначені для поїздок по місту. Однак, є приємні винятки. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 б/в кросоверів з самою довговічною підвіскою. Вони не боятися поганих доріг.

5. Hyundai Santa Fe (2006-2012)

Середньорозмірний кросовер Hyundai Santa Fe другого покоління відрізняється довговічною підвіскою. Єдина проблема може бути з передніми стійками. У лінійку двигунів входять п’ять надійних бензинових і дизельних агрегатів.

4. Suzuki Grand Vitara

Кросовер Suzuki Grand Vitara випускали в 1997-2014 роках. Він зарекомендував себе надійним повнопривідним позашляховиком з довговічною ходовою частиною, який відмінно справляється з поганими дорогами. З недоліків – висока витрата палива (адже це машина з повним приводом) і застарілий дизайн.

3. Subaru Forester третього покоління

Повнопривідний кросовер Subaru Forester третього покоління випускали з 2007 по 2012 рік. У лінійку двигунів входять три бензинових агрегати й один дизель. Атмосферні мотори 2.0 і 2.5 серії EJ входять до числа найнадійніших серед інших агрегатів аналогічного об’єму. Коробки передач – М5 і А4. Підвіска і рульове не викликають нарікань.

2. Renault Duster

Renault Duster першого покоління з’явився в 2011 році. Він швидко став одним з лідерів свого сегмента. Підвіска проста і надійна. Але чим частіше виїжджаєш на бездоріжжя, тим менше прослужить кардан. Це все-таки кросовер, а не позашляховик. Завдяки високому кліренсу Duster добре себе показує на поганих дорогах, особливо якщо мова йде про версії з повним приводом.

1. Toyota RAV4 третього покоління

Toyota RAV4 третього покоління з’явився в 2005 році. Цей компактний кросовер має міцну підвіску, у якій мало вразливих місць. Ресурс двигунів досягає 300 000 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Фигня это все....Да Тойота и Дастер заслуживают звание долговечности. Остальные НЕТ ... в Субару сайлентблоки рычагов "ходят" не более 6000-8000 км . стойки сиабилизаторов ДО 25 тыс. !!! В Сузуки тоже рычаги НЕ блещут долговечностью, да и наконечники рулевых тяг тоже....У Санта-Фе все более менее "сбито" , НО и здесь не без проблем - стойки стабилизаторов долго не живут !

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Чому дизельні авто стають менш ефективними взимку

Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається,…

25.11.2024

Названо функції сучасного авто, які краще використовувати лише в крайніх випадках

Ось дивлюся на сучасні автомобілі й дивуюся, наскільки вони напаковані функціями. Навіть бюджетні моделі часом…

25.11.2024

BMW активно переходить на водневі технології

Завод BMW Group у Регенсбурзі оголосив про плани впровадження водневих технологій у виробничій логістиці. Починаючи…

25.11.2024

BMW випустила купе, ціна якого не перевищує $42 000

Представлений новий BMW 225i Coupe M Sports Night Package, офіційна ціна якого складає 41 700…

25.11.2024

Volvo розпочне виробництво гібридного кросовера для іншої марки

Журналісти з'ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель…

25.11.2024

Представлений бензиновий Volvo XC90 з покращеною зовнішністю

Шведська марка Volvo презентувала бензиновий кросовер Volvo XC90. Спершу експерти чекали, що електричний EX90 прийде…

25.11.2024