Коли кілька років тому Hyundai вирішила висунути Genesis в якості окремого люксового бренду, у новоствореної компанії фактично не було жодної власної моделі, відмінної від автомобілів Hyundai. Першими самостійними розробками компанії стали седани G90 і G80, але це були не більше ніж сильно оновлені версії Hyundai Equus і Genesis відповідно. Найбільший з двох седанів отримав вичерпне оновлення в кінці 2018 року, перш ніж змінити покоління. Тепер настала черга G80 для повної модернізації.
Новинка отримала ряд стилістичних рішень від нового Genesis GV80. Так, можна відзначити здвоєну оптику в передній частині. G80 пропонує безкомпромісний стиль і практичність, представляючи саму сучасну інтерпретацію класичного профілю седана з ідеальною пропорцією купе в поєднанні з фірмовим мовою дизайну «Athletic Elegance». А гострі лінії переднього і заднього крил підкреслюють потужні 20-дюймовик колеса.
Подібність між моделями простежується і в інтер’єрі. У салоні приладова панель перетворилася на великий відкритий простір з широкоформатним 14,5-дюймовим екраном мультимедійної системи, яка поступово переходить в 12,3-дюймовий екран повністю цифровий 3D-панелі приладів. Тонкий повітропровід як у Volkswagwn Passat візуально робить салон машини ширшим. Особливу увагу було приділено зменшенню товщини передніх стійок і розміром дзеркала заднього виду, що забезпечує водієві розслаблений і панорамний вид. G80 використовує більш традиційний рульове колесо з чотирма спицями, але пропонує майже всі ті ж висококласні матеріали обробки: дерево, шкіра, алюміній і багато іншого.
Частина оновлення автомобіля 2021 модельного року також включає в себе додавання нових передових технологій безпеки. Genesis G80 отримує систему автоматичного екстреного гальмування, запобігання зіткненню, функцію «допомогу в русі по шосе», яка дозволяє автомобілю автоматично змінювати смуги руху при натисканні покажчика повороту, і навіть адаптивний круїз-контроль з так званим «машинним навчанням».
У моторну гамму увійдуть двигуни 2.5 і 3.5 Turbo GDi, в той час як Genesis не планує використовувати новий 3,0-літровий дизельний мотор на седані (збереже його як ексклюзив для GV80). Замість нього під капотом розташуються 2,2-літровий агрегат.
Hyundai Motor Group почне серійне виробництво G80 в середу 4 березня, а локальний запуск продажів в Південній Кореї призначений на 25 березня.
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Leave a Comment