На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.
Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.
Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…
Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…
У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…
Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…
Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…
Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…
Leave a Comment