Авто

Volkswagen і Audi змінили логотипи через коронавірус

Німецькі компанії показали свої нові логотипи.

На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.

Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.

Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, як уберегти електромобіль від зимових проблем

З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…

11.10.2025

Подвійна ставка німецьких брендів: ДВЗ і електрокари під загрозою

Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…

11.10.2025

Toyota RAV4 очолив світові продажі кросоверів у 2025 році

Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…

11.10.2025

В інтернеті з’явилися подробиці про новий Toyota Hilux 2026

Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…

11.10.2025

Renault обіцяє, що електрокари стануть дешевшими за бензинові вже до 2030 року

Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…

11.10.2025

Експерти назвали поширені помилки при купівлі авто з пробігом

Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…

11.10.2025