На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.
Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment