Авто

Volkswagen і Audi змінили логотипи через коронавірус

Німецькі компанії показали свої нові логотипи.

На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.

Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.

Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025

Топ-7 популярних автоаксесуарів, від яких краще відмовитися

У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…

03.11.2025

Названо 18 автомобілів, які зникнуть з ринку у 2025 році

Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…

03.11.2025

Керування автомобілем із причепом: що дозволяє закон і які штрафи загрожують

Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…

03.11.2025

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025