На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.
Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.
Ford здається не відстає від регулярних новин про свої автомобільні відгуки. В останньому інциденті порушено…
Прем'єра прототипу Toyota S-FR від Toyota відбулася ще 2015-го року. Автомобіль позиціонувався як потенційний вбивця…
Ціни на Porsche Cayenne сильно зросли: стартова роздрібна ціна найдешевшої моделі Porsche Cayenne 2025 становить…
2024 знаменує 20-річний ювілей V-серії - високопродуктивних моделей Cadillac. На честь цієї події Cadillac випустив…
Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю…
Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…
Leave a Comment