На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.
Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.
Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…
Leave a Comment