На тлі пандемії коронавірусу в світі автовиробники запустили акцію, закликаючи дотримуватися дистанції під час спілкування і правил особистої гігієни, які були рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я.
Так, компанії Volkswagen і Audi змінили свої логотипи, які демонструють дистанцію. Наприклад, в значку Volkswagen літера V і W тепер знаходяться на відстані, також як і чотири кільця на логотипі Audi.
Як відзначили в прес-службах марок, компанії намагаються підтримати своїх клієнтів і сподіваються, що скоро важкі часи завершаться.
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…
В Україні з'явилися перші екземпляри нового Audi E5 Sportback. Цей електрокар, що виробляється в Китаї,…
Сьогодні з бюджетом у 20 тисяч доларів основна увага зосереджується на купівлі вживаних автомобілів. За…
ЄС, який раніше планував повністю заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035…
Leave a Comment