У журналістів зарубіжного видання Car and Driver недавно була можливість поговорити з босом Bentley Адріаном Холлмарк про рішення компанії припинити виробництво седана Mulsanne і про те, яка модель зможе зайняти його місце.
«У старі добрі часи, 20 років тому, глобальні продажі преміальних чотирьохдверних автомобілів становили від 1500 до 2000 примірників на рік», – зазначає Холлмарк. «Зараз ми продаємо куди менше седанів, а всю велику популярність займають кросовери».
Якщо Bentley дійсно вирішить представити новий кросовер, який буде позиціонуватися як флагманська модель бренду, він, ймовірно, не з’явиться протягом досить довгого часу. Фактично, неназване високопоставлене джерело в компанії говорить, що новинка буде представлена після того, як перший електромобіль марки вийде на ринок, а цього не станеться до 2025 року.
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Протектор шини - це не просто малюнок, а ретельно прорахований елемент, що відповідає за безпеку…
Leave a Comment