Авто

Експерти розповіли, чому автомобіль небезпечно ремонтувати самому

Зараз вторинний ринок починають наповнювати порівняно дешеві іномарки, які оснащені складними електронними пристроями. Їх обслуговування повинно по регламенту проходити у офіційних дилерів, проте наші співвітчизники відправляються як і раніше в гаражі, де ремонтували старі «Жигулі».

Форуми гаражних майстрів рясніють розповідями про небезпеки, які підстерігають в 15-літніх японських і німецьких автомобілях, які власники пригнали в кустарні майстерні на незначний ремонт. Причому нерідко можна почути історії про тюнінг рульового колеса, що відправляє «в нокаут» подушку безпеки недбайливого майстра. У мережі розповідають про випадки, коли майстрів знаходили без свідомості, що лежать в салоні поперек сидінь.

Спрацьовування подушки безпеки могло спровокувати відключення клем проводів. Звичайно ж дроти від АКБ заздалегідь не від’єднувалися, тому система розпізнавала перешкоди з електроланцюзі за сигнал датчика і «викидала» подушки безпеки, причому найчастіше все відразу.

А здавалося б невинний ніхто, але невміле втручання діагностичними пристроями в електроніку автомобіля не рідко провокує вихід з ладу двигуна або автоматичної трансмісії, а так само позначається на роботі систем активної безпеки, запалювання та іншого.

Експерти радять не здійснювати ремонт автомобілів без спеціальних знань і умінь, а також без особливого скануючого обладнання. Старі майстри, які звикли ремонтувати карбюраторні ВАЗи або «Волги», навряд чи зможуть так само ефективно розібратися в накопиченнях проводів і мікросхем, а проходити перенавчання такі фахівці не будуть. Самостійно можна поставити новий акумулятор, галогенні лампи в фари і боротися з вогнищами корозії, обмазуючи арки коліс хімічним складом, а також поміняти щітки склоочисника, фільтра або замінити масло в двигуні. В інших випадках краще звернутися в спеціалізований сервіс з необхідним обладнанням та сканерами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025

Hyundai Ioniq 3 стане електричним конкурентом Volkswagen ID.3 і Nissan Leaf

Hyundai стала однією з перших компаній, які по-справжньому повірили в електромобільне майбутнє. Поворотним моментом для…

03.11.2025

Розкішний позашляховик Volvo XC110 показали у вигляді конкурента Lexus LX та Land Rover Defender

Хоча Volvo традиційно вважається преміальним автовиробником, у її модельному ряду сьогодні немає жодного повноцінного позашляховика.…

03.11.2025

Dacia представила новий бюджетний електромобіль Hipster (ФОТО)

Після успіху моделі Spring компанія Dacia представила компактний електромобіль Hipster. Як заявив шеф-дизайнер бренду Девід…

03.11.2025

Експерт назвав речі, які обов’язково мають бути в авто взимку

Автомобільний експерт назвав речі, які обов'язково мають бути в авто взимку, аби уникнути неприємних ситуацій…

03.11.2025

Volkswagen попереджає про зрив виробництва через нову кризу мікрочипів

Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають - світ знову опинився на…

03.11.2025