Авто

Експерти розповіли, чому автомобіль небезпечно ремонтувати самому

Share

Зараз вторинний ринок починають наповнювати порівняно дешеві іномарки, які оснащені складними електронними пристроями. Їх обслуговування повинно по регламенту проходити у офіційних дилерів, проте наші співвітчизники відправляються як і раніше в гаражі, де ремонтували старі «Жигулі».

Форуми гаражних майстрів рясніють розповідями про небезпеки, які підстерігають в 15-літніх японських і німецьких автомобілях, які власники пригнали в кустарні майстерні на незначний ремонт. Причому нерідко можна почути історії про тюнінг рульового колеса, що відправляє «в нокаут» подушку безпеки недбайливого майстра. У мережі розповідають про випадки, коли майстрів знаходили без свідомості, що лежать в салоні поперек сидінь.

Спрацьовування подушки безпеки могло спровокувати відключення клем проводів. Звичайно ж дроти від АКБ заздалегідь не від’єднувалися, тому система розпізнавала перешкоди з електроланцюзі за сигнал датчика і «викидала» подушки безпеки, причому найчастіше все відразу.

А здавалося б невинний ніхто, але невміле втручання діагностичними пристроями в електроніку автомобіля не рідко провокує вихід з ладу двигуна або автоматичної трансмісії, а так само позначається на роботі систем активної безпеки, запалювання та іншого.

Експерти радять не здійснювати ремонт автомобілів без спеціальних знань і умінь, а також без особливого скануючого обладнання. Старі майстри, які звикли ремонтувати карбюраторні ВАЗи або «Волги», навряд чи зможуть так само ефективно розібратися в накопиченнях проводів і мікросхем, а проходити перенавчання такі фахівці не будуть. Самостійно можна поставити новий акумулятор, галогенні лампи в фари і боротися з вогнищами корозії, обмазуючи арки коліс хімічним складом, а також поміняти щітки склоочисника, фільтра або замінити масло в двигуні. В інших випадках краще звернутися в спеціалізований сервіс з необхідним обладнанням та сканерами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Проблеми, з якими стикаються власники авто з матовим покриттям кузова

Багато автовласників помилково вважають, що матовий кузов є більш практичним і легким у догляді порівняно…

08.04.2025

Новий Toyota RAV4 показали у вигляді зменшеного Land Cruiser

Презентація нового покоління кросовера Toyota RAV4 не за горами. Прем'єру довгоочікуваної моделі японського автовиробника чекають…

08.04.2025

Автовласникам масово надходять чужі штрафи: що робити у такій ситуації

Все більше українських водіїв стикаються з проблемою: камери фіксують порушення ПДР, а штрафи надходять власнику…

08.04.2025

BMW оголосила термінове відкликання своїх автомобілів

BMW оголосила термінову сервісну кампанію в США, що охоплює 4397 автомобілів 2025 модельного року. Причиною…

08.04.2025

Моторист розповів, як убити двигун, забуваючи його прогрівати навесні

З настанням перших теплих днів багато водіїв перестають прогрівати двигун, вважаючи, що ця процедура стала…

08.04.2025

Toyota готує 15 нових електромобілів та мільйон машин до 2027 року

Японський автовиробник Toyota , який довго покладався на гібриди, тепер планує розробити близько 15 повністю…

08.04.2025