Авто

Експерти розповіли, чому автомобіль небезпечно ремонтувати самому

Share

Зараз вторинний ринок починають наповнювати порівняно дешеві іномарки, які оснащені складними електронними пристроями. Їх обслуговування повинно по регламенту проходити у офіційних дилерів, проте наші співвітчизники відправляються як і раніше в гаражі, де ремонтували старі «Жигулі».

Форуми гаражних майстрів рясніють розповідями про небезпеки, які підстерігають в 15-літніх японських і німецьких автомобілях, які власники пригнали в кустарні майстерні на незначний ремонт. Причому нерідко можна почути історії про тюнінг рульового колеса, що відправляє «в нокаут» подушку безпеки недбайливого майстра. У мережі розповідають про випадки, коли майстрів знаходили без свідомості, що лежать в салоні поперек сидінь.

Спрацьовування подушки безпеки могло спровокувати відключення клем проводів. Звичайно ж дроти від АКБ заздалегідь не від’єднувалися, тому система розпізнавала перешкоди з електроланцюзі за сигнал датчика і «викидала» подушки безпеки, причому найчастіше все відразу.

А здавалося б невинний ніхто, але невміле втручання діагностичними пристроями в електроніку автомобіля не рідко провокує вихід з ладу двигуна або автоматичної трансмісії, а так само позначається на роботі систем активної безпеки, запалювання та іншого.

Експерти радять не здійснювати ремонт автомобілів без спеціальних знань і умінь, а також без особливого скануючого обладнання. Старі майстри, які звикли ремонтувати карбюраторні ВАЗи або «Волги», навряд чи зможуть так само ефективно розібратися в накопиченнях проводів і мікросхем, а проходити перенавчання такі фахівці не будуть. Самостійно можна поставити новий акумулятор, галогенні лампи в фари і боротися з вогнищами корозії, обмазуючи арки коліс хімічним складом, а також поміняти щітки склоочисника, фільтра або замінити масло в двигуні. В інших випадках краще звернутися в спеціалізований сервіс з необхідним обладнанням та сканерами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт назвав основні симптоми проблем з коробкою передач

Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…

29.06.2025

Що буде, якщо заправити авто 92-м бензином замість 95-го

Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…

29.06.2025

Поліція пояснила, коли можна перетнути суцільну лінію

Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…

29.06.2025

Що робити перед продажем авто, щоб не програти в ціні

Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…

29.06.2025

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025