Експерти розповіли, чому автомобіль небезпечно ремонтувати самому

0
1184

Зараз вторинний ринок починають наповнювати порівняно дешеві іномарки, які оснащені складними електронними пристроями. Їх обслуговування повинно по регламенту проходити у офіційних дилерів, проте наші співвітчизники відправляються як і раніше в гаражі, де ремонтували старі «Жигулі».

Форуми гаражних майстрів рясніють розповідями про небезпеки, які підстерігають в 15-літніх японських і німецьких автомобілях, які власники пригнали в кустарні майстерні на незначний ремонт. Причому нерідко можна почути історії про тюнінг рульового колеса, що відправляє «в нокаут» подушку безпеки недбайливого майстра. У мережі розповідають про випадки, коли майстрів знаходили без свідомості, що лежать в салоні поперек сидінь.

Спрацьовування подушки безпеки могло спровокувати відключення клем проводів. Звичайно ж дроти від АКБ заздалегідь не від’єднувалися, тому система розпізнавала перешкоди з електроланцюзі за сигнал датчика і «викидала» подушки безпеки, причому найчастіше все відразу.

А здавалося б невинний ніхто, але невміле втручання діагностичними пристроями в електроніку автомобіля не рідко провокує вихід з ладу двигуна або автоматичної трансмісії, а так само позначається на роботі систем активної безпеки, запалювання та іншого.

Експерти радять не здійснювати ремонт автомобілів без спеціальних знань і умінь, а також без особливого скануючого обладнання. Старі майстри, які звикли ремонтувати карбюраторні ВАЗи або «Волги», навряд чи зможуть так само ефективно розібратися в накопиченнях проводів і мікросхем, а проходити перенавчання такі фахівці не будуть. Самостійно можна поставити новий акумулятор, галогенні лампи в фари і боротися з вогнищами корозії, обмазуючи арки коліс хімічним складом, а також поміняти щітки склоочисника, фільтра або замінити масло в двигуні. В інших випадках краще звернутися в спеціалізований сервіс з необхідним обладнанням та сканерами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!