Новини

В Україні можуть різко змінитися цiни на пальне

Share

Ціни на нафту обвалилися на 30% . Це рекордний рівень з 2008 року. Хоча за добу “чорне золото” повернуло назад 11%, експерти вважають, що ціна нафти ще довго протримається в низькому діапазоні.

На 12 березня фючерсні ціни на нафту марки Brent коливались в діапазоні 32-36 дол./бар. Хоча ще 6 березня барель нафти продавався по 45,5 доларів, передає сайт «Сьогодні».

Але не варто очікувати, що в Україні пропорційно впадуть ціни на пальне через значне зниження цін на нафту. У ціні бензину сама вартість пального, як товару, становить 38%, все інше – податки і витрати на доставку, пояснює Сергій Федоренко, керівник ТОВ “Нафтогаз Ойл Трейдінг” (дивізіон “Нафтогаз” НАК “Нафтогаз України”).

Тому якщо ціни на пальне і впадуть, то не відразу на 30%, а на 10-15% відповідно.

Однак на ринку зараз дефіцит дизпалива. Він виник через проблеми завантаженості білоруських нафтопереробних заводів. Тому ціни на цей продукт різко не падатимуть, зауважує Сергій Федоренко.

“Бензину, в той же час, на ринку досить. Тому буде логічним початок зниження цін вже на цьому тижні. Взагалі, якщо нафта далі буде триматися в діапазоні 30-35 дол. / бар., то ціна пального буде поступово знижуватися на 2, 5-2,8 грн/л. Але, якщо курс гривні буде рости, то імпортовані обсяги пального в гривні істотно не подешевшають навіть при зазначених умовах або ціни знизяться не набагато”, – говорить Федоренко.

Передбачити, чи продовжиться падіння цін на нафту в перспективі місяця, складно. Цей процес буде залежати від взаємин всередині ОПЕК + і розвитку подій, спровокованих коронавірусів. Якщо Росія і Саудівська Аравія сядуть за стіл переговорів до кінця березня і приймуть рішення про обмеження видобутку нафти, то обвал цін припинитися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Ну, насколько я знаю, стоимость бензина составляет не 38 %, а всего 15 - 18%, а большую часть остальных накруток составляют не расходы на доставку, а акцизы, величина которых автоматически повышается при снижении цены и наоборот и привязаны они к Евро. Так, что рассчитывать на серьезное снижение цен не стоит (это невыгодно, в первую очередь правительству, нефтетрейдерам и иже с ними...), а вот повышение..,.- это всегда пожалуйста... Если я ошибаюсь, то не намного...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025