Новини

В Україні можуть різко змінитися цiни на пальне

Share

Ціни на нафту обвалилися на 30% . Це рекордний рівень з 2008 року. Хоча за добу “чорне золото” повернуло назад 11%, експерти вважають, що ціна нафти ще довго протримається в низькому діапазоні.

На 12 березня фючерсні ціни на нафту марки Brent коливались в діапазоні 32-36 дол./бар. Хоча ще 6 березня барель нафти продавався по 45,5 доларів, передає сайт «Сьогодні».

Але не варто очікувати, що в Україні пропорційно впадуть ціни на пальне через значне зниження цін на нафту. У ціні бензину сама вартість пального, як товару, становить 38%, все інше – податки і витрати на доставку, пояснює Сергій Федоренко, керівник ТОВ “Нафтогаз Ойл Трейдінг” (дивізіон “Нафтогаз” НАК “Нафтогаз України”).

Тому якщо ціни на пальне і впадуть, то не відразу на 30%, а на 10-15% відповідно.

Однак на ринку зараз дефіцит дизпалива. Він виник через проблеми завантаженості білоруських нафтопереробних заводів. Тому ціни на цей продукт різко не падатимуть, зауважує Сергій Федоренко.

“Бензину, в той же час, на ринку досить. Тому буде логічним початок зниження цін вже на цьому тижні. Взагалі, якщо нафта далі буде триматися в діапазоні 30-35 дол. / бар., то ціна пального буде поступово знижуватися на 2, 5-2,8 грн/л. Але, якщо курс гривні буде рости, то імпортовані обсяги пального в гривні істотно не подешевшають навіть при зазначених умовах або ціни знизяться не набагато”, – говорить Федоренко.

Передбачити, чи продовжиться падіння цін на нафту в перспективі місяця, складно. Цей процес буде залежати від взаємин всередині ОПЕК + і розвитку подій, спровокованих коронавірусів. Якщо Росія і Саудівська Аравія сядуть за стіл переговорів до кінця березня і приймуть рішення про обмеження видобутку нафти, то обвал цін припинитися.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Ну, насколько я знаю, стоимость бензина составляет не 38 %, а всего 15 - 18%, а большую часть остальных накруток составляют не расходы на доставку, а акцизы, величина которых автоматически повышается при снижении цены и наоборот и привязаны они к Евро. Так, что рассчитывать на серьезное снижение цен не стоит (это невыгодно, в первую очередь правительству, нефтетрейдерам и иже с ними...), а вот повышение..,.- это всегда пожалуйста... Если я ошибаюсь, то не намного...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025

Перший кросовер Xiaomi отримав понад 200 тисяч замовлень за три хвилини

Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…

27.06.2025

В Україні можуть повернути бензин Євро-0

В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…

27.06.2025

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…

27.06.2025