Авто

5 ознак обману в автосалоні: поради недосвідченим водіям

Покупцеві важливо зберігати пильність, а не покірно вірити велемовним продавцям.

Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі в гонитві за наживою забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.

Купуючи новий автомобіль, кожен покупець знаходиться в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.

З огляду на даний психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схемах обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.

1. Менеджер наполягає на візит в салон

Потенційних покупців, залучених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожче, ніж він планував.

2. Звідки ви приїхали?

Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.

3. Менеджер радить купити опції і додаткові послуги

Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опцій, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

4. Менеджер затягує підписання договору

Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір, не читаючи. Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта повинно насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.

5. Менеджер квапить з рішенням

Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте вносити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Джинсовую туфту переписал откуда то полный имбецил

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025