Авто

Експерти пояснили, чому кросоверам не потрібен повний привід

Так, більшість компаній все частіше переходять з рамної конструкції на несучий кузов, а на зміну постійному повному приводу приходить привід який підключається на ходу. При цьому нерозрізні мости задньої підвіски замінюють на мультіричажну конструкцію. Як приклад зазначеної тенденції можна привести такі моделі, як Land Rover Defender , Mercedes-Benz G-Class і  Cadillac Escalade останніх генерацій, у яких підвіска була налаштована на комфортну їзду по асфальту, а не на подолання бездоріжжя.

Якщо говорити про сегмент хетчбеків і універсалів зі вседорожними задатками, то тут клієнти найчастіше відмовляються від повнопривідних версій, виходячи з міркувань практичності. Так, монопривідний варіант завжди доступніше при покупці, надійніше і економічніше в плані витрати палива, тому власники голосують за менш проблемні версії, які можна купити дешевше.

Крім того, технології в автомобільній промисловості постійно розвиваються, тому дуже часто альтернативу повного приводу становить електроніка. Як приклад можна привести альянс Peugeot-Citroen , який встановлює на свої кросовери інтелектуальну систему Grip Control, яка допомагає водієві забиратися в гору, а також підлаштовуватися настройки системи динамічної стабілізації ( ESP ) під актуальні дорожні умови.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025