По-перше, сюди відносяться биті і відновлені автомобілі. Машини, у яких видно виразні ознаки кузовного ремонту або корозії, закономірно будуть продаватися гірше, так як далеко не всі власники захочуть відразу після покупки возитися з ремонтом, навіть при наявності зниженої ціни. А про наслідки іржі в майбутньому навіть і говорити не доводиться.
По-друге, гірше перепродуються автомобілі з таксі. Найчастіше з таксомоторного парку реалізуються машини, які мають дуже великий пробіг і знос деталей. В середньому, для таксі характерний пробіг від 200 тис. До 400 тис. км. Звідси висновок, що і двигун таких машин буде вже на межі своїх можливостей.
По-третє, експерти занесли в даний список і автомобілі із завищеною цінною. Наприклад, марка Suzuki продає свої автомобілі за вищою вартістю, ніж інші компанії в цьому класі і з подібним обладнанням. Також можуть бути випадки, коли власник купив новий автомобіль в топової комплектціі, а потім йому складно продати його на вторинному ринку, так як значно знижувати ціну у власника немає бажання.
По-четверте, на швидкість продажу може впливати і репутація трансмісії. Так, існує стійка думка серед автовласників, що варіатори і «роботи» краще купувати тільки, якщо вони знаходяться на гарантії. Проблеми можуть початися вже з 40-70 тис. км пробігу. Тому багато моделей, оснащені даними видами трансмісії, набагато гірше продаються своїх побратимів в такому ж класі, але з класичної АКПП або «механікою».
По-п’яте, не можна не сказати і про мотори. Якщо, наприклад, в Європі нікого не бентежать дизельні автомобілі, то в Украні їх навпаки не люблять через сумніви в якості «солярки» на АЗС. Також можуть бути складності при перепродажі і з турбованим двигунами, а також з силовими агрегатами, чий обсяг перевищує 3,0 літра.
По-шосте, існує таке поняття як упереджене ставлення до марок. Наприклад, в Україні до цих пір існує стереотип, що китайські автомобілі не такі якісні, як машини з інших країн. І цей стереотип дуже складно подолати, тому автомобілі китайських виробників будуть гірше продаватися на «вторинці».
По-сьоме, складніше продати автомобіль з крайніми комплектаціями. Так, в масовому сегменті найгірше на вторинному ринку продаються зовсім бюджетні комплектації: з найменшим мотором, без кондиціонера та інших найпростіших опцій. При цьому складно буде продати і топову версію з масового сектора, враховуючи що більшість покупців в цьому сегменті орієнтуються на невисоку ціну.
І, нарешті, восьмий фактор – це рідкісні моделі. Але все так однозначно. Наприклад, «заряджені» версії Ford RS раскупаються добре, навіть з великим пробігом. Це саме можна сказати і до спортивних версіями Nissan . А ось рідкісні марки DS і Genesis буде складніше реалізувати на вторинному ринку. Також буде нелегко перепродати і автомобілі, оснащені гібридними силовими агрегатами, до яких в Україні поки насторожене ставлення.
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Leave a Comment