В індійському Нью-Делі триває міжнародний автосалон Auto Expo 2020 року, однією з цікавих прем’єр якого стало сімейство легких комерційних автомобілів T1N від місцевого автовиробника Force Motors. За габаритними показниками і варіативності модифікацій ця машина є аналогом таких LCV, як Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter або Iveco Daily. Індійці хочуть продавати свою новинку на великих світових ринках.
За концепцією T1N близька до Daily, оскільки в її основі лежить окрема лонжеронная рама. Інші популярні сучасні європейські LCV мають несучу конструкцію кузова. Рамна конструкція, як правило, більш терпима до перевантажень і поганих доріг.
Платформа T1N розроблена з чистого аркуша, вона спочатку пристосована під установку як двигунів внутрішнього згоряння, так і чисто електричних силових установок. Force Motors розробила сімейство T1N силами власного науково-технічного центру в місті Пуне.
Дизайн автомобіля виконаний в останні тенденції сегменту LCV – тут можна знайти мотиви Транзита і Спринтера, але це випадкова схожість – ні з одним з них у новинки Force загальних деталей немає. Салон виконаний простим і практичним, індійці пишаються, що вдалося зробити його просторим – з великою внутрішньою висотою і шириною.
Автомобіль пристойно укомплектований системами безпеки, тут є АБС, ESP, потібуксувальна система і дві подушки безпеки. Всі гальма – дискові вентильовані.
У базовій конфігурації автомобіль будуть оснащувати турбодизелем FM26 CR, його робочий об’єм – 2,6 л, потужність – 114 к.с., крутний момент – 350 Нм. Це глибоко модернізована версія легендарного мерседесівского дизеля OM 616 початку 70-х років, який випускається в Індії за ліцензією вже 38 років. За допомогою інжинірингових фірм Ricardo (Великобританія) і AVL (Австрія) мотор оснастили системою безпосереднього вприскування common rail і довели до відповідності екологічному стандарту Євро-6.
На Auto Expo 2020 T1N представили у вигляді мікроавтобуса, але в лінійці закладені і вантажні фургони. У розробку лінейки Force Motors вклала 10 млрд рупій (= $ 167 млн).
T1N збираються продавати крім Індії в країнах Близького Сходу, Південно-Східної Азії, Південній Африці. Крім праворульної модифікації планується випуск ліворульного варіанту. Машина буде продаватися значно дешевше своїх західних конкурентів. «Наша мрія – зайняти 10% глобального сегмента LCV, але взагалі ми згодні і на 4-5%», – заявив виданню The Economic Times Абхай Фіродіа, голова правління компанії Force Motors.
Виробництво і продаж Force T1N стартують в кінці 2020 року.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment