Авто

В Індії створили вражаючого конкурента Sprinter (Фото)

В індійському Нью-Делі триває міжнародний автосалон Auto Expo 2020 року, однією з цікавих прем’єр якого стало сімейство легких комерційних автомобілів T1N від місцевого автовиробника Force Motors. За габаритними показниками і варіативності модифікацій ця машина є аналогом таких LCV, як Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter або Iveco Daily. Індійці хочуть продавати свою новинку на великих світових ринках.

За концепцією T1N близька до Daily, оскільки в її основі лежить окрема лонжеронная рама. Інші популярні сучасні європейські LCV мають несучу конструкцію кузова. Рамна конструкція, як правило, більш терпима до перевантажень і поганих доріг.

Платформа T1N розроблена з чистого аркуша, вона спочатку пристосована під установку як двигунів внутрішнього згоряння, так і чисто електричних силових установок. Force Motors розробила сімейство T1N силами власного науково-технічного центру в місті Пуне.

Дизайн автомобіля виконаний в останні тенденції сегменту LCV – тут можна знайти мотиви Транзита і Спринтера, але це випадкова схожість – ні з одним з них у новинки Force загальних деталей немає. Салон виконаний простим і практичним, індійці пишаються, що вдалося зробити його просторим – з великою внутрішньою висотою і шириною.

Автомобіль пристойно укомплектований системами безпеки, тут є АБС, ESP, потібуксувальна система і дві подушки безпеки. Всі гальма – дискові вентильовані.

У базовій конфігурації автомобіль будуть оснащувати турбодизелем FM26 CR, його робочий об’єм – 2,6 л, потужність – 114 к.с., крутний момент – 350 Нм. Це глибоко модернізована версія легендарного мерседесівского дизеля OM 616 початку 70-х років, який випускається в Індії за ліцензією вже 38 років. За допомогою інжинірингових фірм Ricardo (Великобританія) і AVL (Австрія) мотор оснастили системою безпосереднього вприскування common rail і довели до відповідності екологічному стандарту Євро-6.

На Auto Expo 2020 T1N представили у вигляді мікроавтобуса, але в лінійці закладені і вантажні фургони. У розробку лінейки Force Motors вклала 10 млрд рупій (= $ 167 млн).

T1N збираються продавати крім Індії в країнах Близького Сходу, Південно-Східної Азії, Південній Африці. Крім праворульної модифікації планується випуск ліворульного варіанту. Машина буде продаватися значно дешевше своїх західних конкурентів. «Наша мрія – зайняти 10% глобального сегмента LCV, але взагалі ми згодні і на 4-5%», – заявив виданню The Economic Times Абхай Фіродіа, голова правління компанії Force Motors.

Виробництво і продаж Force T1N стартують в кінці 2020 року.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Mercedes

Останні записи

Audi представила свій перший електрокросовер без фірмових кілець

На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…

21.11.2025

Ford представив модернізований Mondeo: перші фото

На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…

21.11.2025

Fiat представив гібридну версію 500

Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…

21.11.2025

Нові авто стануть розкішшю: чого очікувати українцям у 2026 році

Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…

21.11.2025

На свіжих рендерах показали електрокар Chevrolet Bolt

У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…

21.11.2025

Топ-7 найнадійніших автомобілів Kia у 2025 році

Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…

21.11.2025