В індійському Нью-Делі триває міжнародний автосалон Auto Expo 2020 року, однією з цікавих прем’єр якого стало сімейство легких комерційних автомобілів T1N від місцевого автовиробника Force Motors. За габаритними показниками і варіативності модифікацій ця машина є аналогом таких LCV, як Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter або Iveco Daily. Індійці хочуть продавати свою новинку на великих світових ринках.
За концепцією T1N близька до Daily, оскільки в її основі лежить окрема лонжеронная рама. Інші популярні сучасні європейські LCV мають несучу конструкцію кузова. Рамна конструкція, як правило, більш терпима до перевантажень і поганих доріг.
Платформа T1N розроблена з чистого аркуша, вона спочатку пристосована під установку як двигунів внутрішнього згоряння, так і чисто електричних силових установок. Force Motors розробила сімейство T1N силами власного науково-технічного центру в місті Пуне.
Дизайн автомобіля виконаний в останні тенденції сегменту LCV – тут можна знайти мотиви Транзита і Спринтера, але це випадкова схожість – ні з одним з них у новинки Force загальних деталей немає. Салон виконаний простим і практичним, індійці пишаються, що вдалося зробити його просторим – з великою внутрішньою висотою і шириною.
Автомобіль пристойно укомплектований системами безпеки, тут є АБС, ESP, потібуксувальна система і дві подушки безпеки. Всі гальма – дискові вентильовані.
У базовій конфігурації автомобіль будуть оснащувати турбодизелем FM26 CR, його робочий об’єм – 2,6 л, потужність – 114 к.с., крутний момент – 350 Нм. Це глибоко модернізована версія легендарного мерседесівского дизеля OM 616 початку 70-х років, який випускається в Індії за ліцензією вже 38 років. За допомогою інжинірингових фірм Ricardo (Великобританія) і AVL (Австрія) мотор оснастили системою безпосереднього вприскування common rail і довели до відповідності екологічному стандарту Євро-6.
На Auto Expo 2020 T1N представили у вигляді мікроавтобуса, але в лінійці закладені і вантажні фургони. У розробку лінейки Force Motors вклала 10 млрд рупій (= $ 167 млн).
T1N збираються продавати крім Індії в країнах Близького Сходу, Південно-Східної Азії, Південній Африці. Крім праворульної модифікації планується випуск ліворульного варіанту. Машина буде продаватися значно дешевше своїх західних конкурентів. «Наша мрія – зайняти 10% глобального сегмента LCV, але взагалі ми згодні і на 4-5%», – заявив виданню The Economic Times Абхай Фіродіа, голова правління компанії Force Motors.
Виробництво і продаж Force T1N стартують в кінці 2020 року.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment