Є авто, обслуговування яких може дорого обійтися.
Наприклад, Ford Focus. Вельми непоганий автомобіль, однак його обслуговування в процентному співвідношенні від ціни може сильно вдарити по вашому гаманцю. Автомобіль може похвалитися гарною керованістю, відмінним набором опцій, просторим внутрішнім простором, оцинкованим кузовом. Але першим авто вже майже 15 років, а наймолодшим майже 8. У автомобіля є явно слабкі місця: досить надійні двигуни і коробки передач, проте дуже складна підвіска, не така вже й проста електрика й інші деталі.
На вторинному ринку також варто поговорити про Hyundai Solaris. Дуже багато автомобілів працювали в таксі і кур’єрських службах. А багато моделей навіть у приватників працювали на знос. Масло чимало автомобілістів міняли раз в 15 000 км, як рекомендує виробник, а не раз в 10 000, як підказує логіка. Підвіска ремонтувалася лише, коли помічений сильний і гучний стукіт.
Про Peugeot 308 з їх невдалими бензиновими агрегатами знають всі. У зв’язку з цим ціни на старі 308-е вельми низькі. З плюсів можна виділити матеріали обробки, відмінну керованість і дизайн. Серед проблем найважливішими є плачевні двигуни і коробки передач. Також змусити витратитися вас можуть дорогі витратні матеріали та запчастини.
Honda Civic має високу популярність на ринку. Однак запчастини на автомобіль дорогі, так що молодим водіям було простіше вичавити з моделі всі соки і продати. Також автомобіль швидко з’їдає корозія. Мотори досить успішно поїдають паливо, а підвіска витрусить душу і гаманець в разі ремонту.
Після появи третьої генерації Kia Sportage виявився дуже популярним кросовером. Однак автомобіль далеко не такий надійний, як японські кросовери. Майже у всіх повнопривідних Sportage колись з’являться проблеми з повним приводом. Іноді він прогниває. При цьому, у деяких людей така біда трапляється при 30 000 км (!). Підвіски незалежні і спереду, і ззаду, в зв’язку з цим в запущеному випадку ремонт зажадає чимало грошей.
Варто сказати і про популярний Kia Cerato. Головна проблема авто в плані кузова – це слабке ЛФП і практично відсутній антикор, тому авто іржавіє хоч і не так швидко, але в порівнянні з тим же Focus кузова Cerato набагато більш втомлені. Якщо говорити про трансмісії, то це якраз той випадок, коли автомат дуже надійний і навіть краще механіки. При хорошому обслуговуванні вони відпрацюють 150-200 тисяч км.