Безпроблемна робота мотора вимагає застосування рекомендованого компанією масла. Експерти розповіли про особливості роботи з мастильними матеріалами і розповіли про типові помилки.
Відразу варто розуміти, що потрібно стежити за своєчасністю заміни моторного масла. Експерти кажуть, що для легковиків інтервал становить 10 – 20 тис. кілометрів. Також необхідно проводити поправки на безліч факторів. Якщо експлуатація відбувається з підвищеними навантаженнями, то краще проводити заміну мастила дещо раніше.
Варто пам’ятати, що, перелив масла негативно позначається на роботі силового агрегату. Через надлишковий тиск здатні постраждати сальники і прокладки, що викличе потьоки, а також може виявитися, що свічки замаслилися.
Недолік масла при рівні нижче «Мінімум» на щупі може викликати утворення повітряних пробок, блокуючих масляні протоки. Мала кількість мастила призводить до роботи по сухому і веде до зносу рухомих частин. Перевіряйте рівень масла на рівній поверхні на холодному моторі.
Не найкращою ідеєю буде постійний долив масла, а не його заміна. Старе мастило, змішуючись з новим досить скоро забруднюється і втрачає свої корисні властивості, а присадки стають недієвими. Дані маніпуляції ведуть до появи задирок, нагару та інших проблем з силовою установкою. Однією з найгрубіших помилок варто назвати зниження якості мастила при заміні.