Фахівці розповіли про п’ять помилок при зміні масла

Експерти перерахували типові помилки в роботі з мастильними матеріалами.

0
3187

Безпроблемна робота мотора вимагає застосування рекомендованого компанією масла. Експерти розповіли про особливості роботи з мастильними матеріалами і розповіли про типові помилки.

Відразу варто розуміти, що потрібно стежити за своєчасністю заміни моторного масла. Експерти кажуть, що для легковиків інтервал становить 10 – 20 тис. кілометрів. Також необхідно проводити поправки на безліч факторів. Якщо експлуатація відбувається з підвищеними навантаженнями, то краще проводити заміну мастила дещо раніше.

Варто пам’ятати, що, перелив масла негативно позначається на роботі силового агрегату. Через надлишковий тиск здатні постраждати сальники і прокладки, що викличе потьоки, а також може виявитися, що свічки замаслилися. 

Недолік масла при рівні нижче «Мінімум» на щупі може викликати утворення повітряних пробок, блокуючих масляні протоки. Мала кількість мастила призводить до роботи по сухому і веде до зносу рухомих частин. Перевіряйте рівень масла на рівній поверхні на холодному моторі.

Не найкращою ідеєю буде постійний долив масла, а не його заміна. Старе мастило, змішуючись з новим досить скоро забруднюється і втрачає свої корисні властивості, а присадки стають недієвими. Дані маніпуляції ведуть до появи задирок, нагару та інших проблем з силовою установкою. Однією з найгрубіших помилок варто назвати зниження якості мастила при заміні. 

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.