Серед автомобілістів є міф про те, що змішання бензину з різним октановим числом дозволить створити «коктейль» з середнім значенням пального.
Редакція порталу « Тарантас Ньюс » разом з автомеханіками спробувала з’ясувати, які процеси відбуваються в бензобаку при змішуванні бензину з різним октановим числом.
Однією з постійних турбот власників авто є заправка своєї машини. Однак ціна палива з високим октановим числом викликає проблеми. З метою економії автолюбителі часто заливають трохи А-95 і розбавляють його А-92, щоб отримати усереднене значення близько 93,5, що здається досить привабливим способом збереження грошей.
Однак не варто радіти тому, що з’являється можливість заощадити. Такий спосіб має серйозний недолік, так як в баку авто, заправленого бензином з різним октановим числом, з’являється два роздільних шари палива. Таке відбувається через різну щільність пального, так як А-95 легший, то він піднімається нагору, а більш важкий А-92 осідає на дні. За підсумком виходить пиріг з шарів, який не змішується, а паливо просто витрачається поступово одне за іншим. Так що навряд чи вийде добре заощадити.
Хоча тут є ще один підступ. Автомобілісти, які використовують пальне не нижче А-92 можуть застосовувати і більш високооктанове паливо, а ось власникам транспортних засобів на бензині не нижче А-95 варто побоюватися «девяностодругого» в баку. Так як для більш високого числа октану потрібно і більш низький температурний режим згоряння, то паливо А-92 може чинити шкідливий вплив на сам мотор. Так, найкраще надавати довіру автовиробникові і використовувати паливо, яке рекомендується для вашого автомобіля.