З’явилися «свіжі» подробиці про абсолютно нову модель Bugatti

Час читання: 2 хв.
0
Глава французького автомобільного бренду Стефан Вінкельман розповів про те, якою буде абсолютно нова модель компанії. Новинка точно не отримає гібридного силового агрегату – буде використаний або бензиновий двигун, або електричний.
З тих пір, як позашляховики і кросовери отримали дуже велику популярність у всьому світі, елітні бренди стали поповнювати свої модельні ряди подібними моделями. Британський Bentley представив кросовер Bentayga, ну а італійський Lamborghini здивував всіх за допомогою SUV Urus. А тепер з’явилася інформація про те, що французька компанія Bugatti активно розглядає можливість створення власного кросовера, під капотом якого виявиться потужний двигун W16.

 Поки що немає чіткого розуміння того, який тип кузова отримає новинка, але широко поширена думка, що це буде або позашляховик, або чотиридверний автомобіль класу grand tourer або, як його часто називають, “автомобіль на кожен день”. 

 Говорячи з журналістами профільних ЗМІ, керівник компанії Стефан Вінкельман говорить про те, що «новий член родини» не обов’язково повинен бути автомобілем, на якому його власники будуть їздити тільки у вихідні дні, адже саме таким ТЗ став гіперкар «чірон».

Далі він згадав, що нова модель Bugatti буде сильно відрізнятися від гіперкара Chiron – у неї буде інша філософія. Така модель повинна «мати інше призначення», ніж гіперкар з 8,0-літровим мотором Quad-Turbo, і може бути навіть оснащена повністю електричною силовою установкою. «На мій погляд, електрифікація була б правильним підходом до створення нової моделі», – сказав пан Вінкельман. Він додав, що гібридна силова установка точно не буде використана, так як Bugatti зробить вибір на користь якого двигуна внутрішнього згоряння, або повністю електричного мотора.

Глава Bugatti також пояснив, що новинка збереже ексклюзивність – всього буде випущено кілька тисяч примірників. Якби автомобіль був електромобілем, компанія зі штаб-квартирою на північному сході Франції віддала б пріоритет такими показниками продуктивності, як прискорення і максимальна швидкість. Електромобіль буде продаватися в основному в країнах, де інфраструктура для електромобілів є найкращою в світі, а на перезарядку батареї повинно йти стільки ж часу, скільки на заправку бака звичайним бензином.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!