Говорячи з журналістами профільних ЗМІ, керівник компанії Стефан Вінкельман говорить про те, що «новий член родини» не обов’язково повинен бути автомобілем, на якому його власники будуть їздити тільки у вихідні дні, адже саме таким ТЗ став гіперкар «чірон».
Глава Bugatti також пояснив, що новинка збереже ексклюзивність – всього буде випущено кілька тисяч примірників. Якби автомобіль був електромобілем, компанія зі штаб-квартирою на північному сході Франції віддала б пріоритет такими показниками продуктивності, як прискорення і максимальна швидкість. Електромобіль буде продаватися в основному в країнах, де інфраструктура для електромобілів є найкращою в світі, а на перезарядку батареї повинно йти стільки ж часу, скільки на заправку бака звичайним бензином.





