Ravon підготував шикарну заміну старим Nexia і Lacetti (Фото)

0
665

Узбецький завод «Узавтосаноат», який володіє маркою Ravon, має намір випустити машину ціною від 10 до 15 тис. доларів, для конкуренції в бюджетному сегменті на ринках СНД. Таку заяву зробив один з топ-менеджерів компанії Шухрат Мірсамуков.

У власному повідомленні про ситуацію на головних експортних ринках Казахстану, України, Білорусі, РФ та Азербайджану, представник узбецької фірми сказав, що найбільш успішним брендом вдалося «дооснастити власну продукцію» додатковими опціями, в числі яких інформаційно-розважальний комплекс, круїз-і клімат- контроль. У той же час вартість подібних автомобілів як і раніше буде невисокою.

Як вважає місцева преса, ймовірно, мова йде про видозміненому седані Chevrolet Onix – абсолютно нової моделі американської марки, яку в нинішньому році будуть випускати в Китаї і Бразилії.

Onix і ряд одноплатформених йому моделей покликані до 2023 року поступово замінити на конвеєрі «Узавтосаноат» старі Chevrolet, такі як Spark, Nexia, Cobalt і Lacetti, які стали базовими для моделей Ravon. Підготовка до реалізації проекту стартує вже в поточному році. За припущеннями, рівень локалізації виробництва досягне 60%.

Chevrolet Onix побудували на новій доступній архітектурі GEM. На цій платформі вже випускається новий кросовер Tracker. У стандартній комплектації цей автомобіль оснащується кондиціонером, радіоприймачем і електричними склопідйомниками. Більш просунуті варіації пропонуються з інформаційно-розважальним комплексом MyLink з сенсорним дисплеєм на 7,0 дюймів, камерами заднього виду, клімат-контролем, запуском з кнопки, датчиком світла, бездротовою зарядкою для гаджетів і шістьма подушками безпеки.

Примітно, що з точки зору дизайну Onix для китайського і бразильського ринках мають різні риси. Отже, і узбецький виробник зможе внести деякі стилістичні зміни. Те ж саме – і в плані оснащення. Наприклад, бразильські седани оснастили трициліндровим турбомотором об’ємом 1,0 літр. А узбецький варіант повинні укомплектувати 1,5-літровим двигуном GM Powertrain Uzbekistan.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.