Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
Протягом десятиліть слово «надійність» асоціювалося безпосередньо з Японією. Такі бренди як Toyota, Honda та Lexus…
У 2024 році тенденція на індивідуалізацію автомобілів досягла апогею в преміум-сегменті. Що ще відомо Клієнти…
Якщо угода вдасться, це може призвести до створення потужної компанії з активами на суму 52…
Зима — це не тільки сніг, свята та веселощі, але й час, коли я часто…
З 1 січня 2025 року Європейський Союз знову посилить вимоги до рівня шкідливих викидів для…
Hyundai Palisade зі зміною покоління позбувся дизельного мотора. V6 - його замінив атмосферний агрегат V6…
Leave a Comment