Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
У Китаї оголошено відгук 46 056 гібридних автомобілів Nissan Sylphy та X-Trail із системою e-POWER.…
В Україні водії часто використовують моргання фарами, щоб попередити інших учасників дорожнього руху про потенційну…
США оголосили, що вводять нові мита на авто з Європи. У Брюсселі відразу висловили невдоволення.…
Останнім часом багато водіїв прагнуть оснастити свої автомобілі функцією дистанційного запуску двигуна. Ця опція, доступна…
BMW збільшила знижки на гібридний кросовер XM - найдорожчу і спірну модель серії M. За…
Наш автоексперт розповів, який кросовер можна придбати в Україні за 600-700 тисяч гривень, щоб не…
Leave a Comment