На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.