На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…
Toyota має намір розширити і без того значну лінійку SUV-моделей компанії випуском нового компактного кросовера.…
Сьогодні вибір автомобіля став набагато ширшим, але водночас і складнішим - експерти радять уважно зважити…
У новому рейтингу видання Consumer Reports у сегменті трирядних сімейних SUV особливо виділилися кілька моделей,…
Тривалість служби автомобільних шин залежить не лише від їхнього віку, а й від умов експлуатації,…
Tesla презентувала оновлені Model Y та Model 3 у новій комплектації Standard, які стали найдоступнішими…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.