На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…
Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…
На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.