На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
Для підтримки автомобіля в хорошому технічному стані зараз є всі умови, при цьому велику частину…
Якщо водії-новачки на дорогах бояться практично всього, включаючи інших автовласників та співробітників поліції, то для…
З настанням зими щоразу стає питання заміни шин. Літні шини взимку — це просто жах,…
Кросовер Skoda Kodiaq другого покоління невдовзі отримає заряджений варіант RS. Його повинні презентувати найближчим часом, а…
У Марокко сталася аварія двох гіперкарів Bugatti Chiron із вантажівкою. У розпорядженні порталу Reddit опинилися…
Stellantis продовжує розвивати партнерство з компанією Factorial, яка виготовляє твердотільні акумуляторні батареї. Метою співробітництва є…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.