На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
З настанням холодів багато водіїв відправляють свої автомобілі "у сплячку" - найчастіше у гараж або…
Для більшості українських водіїв пів мільйона гривень - це значна сума, за яку хочеться придбати…
Коли у 2009 році Ram відокремився від Dodge, мало хто міг передбачити, що новостворений бренд…
Українським водіям, які ігнорують заміну шин на зимові, невдовзі може загрожувати новий штраф. До Верховної…
Більшість автозаправок ставляться до безпеки свого персоналу та клієнтів максимально серйозно. На території АЗС завжди…
На дорогах водії часто стикаються з питаннями від поліцейських на кшталт: "Куди прямуєте?" або "З…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.