На думку директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульце, великі батареї електромобілів забруднюють навколишнє середовище набагато більше «дизелів».
З цієї причини представлений на автосалоні в Токіо кросовер MX-30 оснастили невеликий батареєю ємністю 35,5 кВт/год. Запас ходу паркетника теж вельми скромний – 200 км.
Шульце заявив, що при виробництві електрокара з великою батареєю на 95 кВт/год спочатку виробляється багато CO2. Крім цього, через велику вагу акумулятора така машина споживає більше енергії, а його заміна при зносі ще сильніше погіршує ситуацію.
Свої слова представник японського бренду підкріпив графіками виділення вуглекислого газу в міру збільшення пробігу. Електрокари програють «дизелям» вже на першому етапі внаслідок викиду при виготовленні акумулятора. Завдяки маленькій батареї заявлене вплив MX-30 на атмосферу трохи нижчий, ніж у дизельних автомобілів.
Інші автобренди, судячи з усього, дотримуються іншої точки зору і один за одним відмовляються від розробок нових двигунів на важкому паливі.
Останнім часом в Україні зросла популярність замовлення старих автомобілів зі США. На американських онлайн-аукціонах можна…
Компанія Mitsubishi пропонує широку модельну лінійку, включаючи перевірений часом Outlander, популярний пікап L200 та легендарний…
Автоексперт попереджає, що надмірна економія на обслуговуванні та ремонті автомобіля при його активному використанні може…
Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з'явившись на…
За словами експерта, термін зберігання бензину залежить від низки факторів: матеріалу ємності, температури, рівня вологості…
Багато хто мріє про нове авто, але обмежений бюджет змушує звертати увагу на вживані автомобілі.…
View Comments
Попытайтесь доказать это всем доморощенным "экологам" и тем более лоббистам, отрабатывающим подачки Маска, а еще больше некоторым правительствам, в т.ч. в Украине, собирающим на "борьбе за экологию" политические дивиденды.