Рейтинг найнадійніших автомобільних марок, який публікує видання Consumer Reports, в цьому році очолив Lexus, передає rg.ru .
Далі йдуть Mazda і Toyota, які займають традиційно високі позиції в рейтингу Consumer Reports. Повідомляється також, що в нинішньому році деякі марки, такі як Chrysler, Dodge, Infiniti і Mini, помітно поліпшили свої позиції з минулого року. Volkswagen і Acura, навпаки, опустилися на кілька пунктів вниз.
Як відзначають в Consumer Reports, причина полягає в тому, що у позашляховиків Volkswagen Atlas і Tiguan ще в минулому році були виявлені технічні проблеми, також досі виявляються дефекти і у Acura MDX. Ще у кількох марок – Audi, BMW і Subaru – позиції в рейтингу також сильно скоротилися за останній рік.
Уточнюється, що модельна лінійка Lexus набрала в рейтингу 80 балів зі 100. При цьому найнадійнішим автомобілем, як показало дослідження експертів, в цьому році став кабріолет Mazda MX-5 Miata.
Марка Toyota, яка в рейтингу минулого року займала перше місце, перемістилася на третю позицію. Четверте місце зайняв Porsche, а п’яте – бренд Genesis. У топ-10 найнадійніших брендів, за версією Consumer Reports, інші місця зайняли Hyundai, Subaru, Dodge, Kia і MINI.
Індекс надійності вираховується на основі показників надійності автомобілів усього модельного ряду марки, уточнюють експерти видання. Середній показник зазвичай потрапляє в проміжок від 41 до 60 балів.
Перевірка палива "на око" - звичка, яка дісталася нам ще з часів, коли контроль якості…
Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх…
Компанія General Motors подала патент на систему, здатну попереджати водіїв про пошкодження дорожнього покриття до…
Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, випускає флагманський кросовер XC90 ще з 2002…
У мережі з’явилася перша неофіційна фотографія оновленої Dacia Sandero без камуфляжу. Фото зроблене під час…
Відеореєстратори вже стали звичною частиною автомобілів українців, але багато хто досі не знає, що неправильне…
Leave a Comment