Водіння взимку має свої особливості. Вони пов’язані не тільки з безпекою дорожнього руху, а й з технологіями. Особливо це стосується електромобілів, в яких необхідно заряджати батарею і є певні нюанси.
За даними Австрійської асоціації автомобільних клубів, пробіг машини від однієї зарядки взимку падає до 50 відсотків. Чим нижче температура, тим вище споживання енергії. У холодну пору року працюють різні види обігріву: кабіни, передні і задні скла, сидіння і кермо. Все це вимагає енергії від акумулятора.
Як правило, батарея має меншу ємність в холодному стані. Час зарядки також може зростати. Планування вашого запасу пробігу взимку важливіше, ніж в жарку погоду.
Рекомендується нагрівати електромобіль під час зарядки. Подорож стає більш економічним при переході в екорежим при виїзді. Двигун передає меншу потужність на колеса, що робить автомобіль краще і економічніше завдяки зменшеному крутним моментом.
Для кращого зчеплення з дорогою бажано вибрати більш низьку номінальну потужність або допоміжну систему. Ще корисно зменшити тиск в шинах. Швидкість також повинна бути адаптована до дорожніх умов, а ще потрібно пам’ятати про більше гальмівному шляху на дорозі.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment