Водіння взимку має свої особливості. Вони пов’язані не тільки з безпекою дорожнього руху, а й з технологіями. Особливо це стосується електромобілів, в яких необхідно заряджати батарею і є певні нюанси.
За даними Австрійської асоціації автомобільних клубів, пробіг машини від однієї зарядки взимку падає до 50 відсотків. Чим нижче температура, тим вище споживання енергії. У холодну пору року працюють різні види обігріву: кабіни, передні і задні скла, сидіння і кермо. Все це вимагає енергії від акумулятора.
Як правило, батарея має меншу ємність в холодному стані. Час зарядки також може зростати. Планування вашого запасу пробігу взимку важливіше, ніж в жарку погоду.
Рекомендується нагрівати електромобіль під час зарядки. Подорож стає більш економічним при переході в екорежим при виїзді. Двигун передає меншу потужність на колеса, що робить автомобіль краще і економічніше завдяки зменшеному крутним моментом.
Для кращого зчеплення з дорогою бажано вибрати більш низьку номінальну потужність або допоміжну систему. Ще корисно зменшити тиск в шинах. Швидкість також повинна бути адаптована до дорожніх умов, а ще потрібно пам’ятати про більше гальмівному шляху на дорозі.
Більшість автозаправок ставляться до безпеки свого персоналу та клієнтів максимально серйозно. На території АЗС завжди…
На дорогах водії часто стикаються з питаннями від поліцейських на кшталт: "Куди прямуєте?" або "З…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі та бестселер у сегменті SUV серед…
Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…
В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…
Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…
Leave a Comment