Водіння взимку має свої особливості. Вони пов’язані не тільки з безпекою дорожнього руху, а й з технологіями. Особливо це стосується електромобілів, в яких необхідно заряджати батарею і є певні нюанси.
За даними Австрійської асоціації автомобільних клубів, пробіг машини від однієї зарядки взимку падає до 50 відсотків. Чим нижче температура, тим вище споживання енергії. У холодну пору року працюють різні види обігріву: кабіни, передні і задні скла, сидіння і кермо. Все це вимагає енергії від акумулятора.
Як правило, батарея має меншу ємність в холодному стані. Час зарядки також може зростати. Планування вашого запасу пробігу взимку важливіше, ніж в жарку погоду.
Рекомендується нагрівати електромобіль під час зарядки. Подорож стає більш економічним при переході в екорежим при виїзді. Двигун передає меншу потужність на колеса, що робить автомобіль краще і економічніше завдяки зменшеному крутним моментом.
Для кращого зчеплення з дорогою бажано вибрати більш низьку номінальну потужність або допоміжну систему. Ще корисно зменшити тиск в шинах. Швидкість також повинна бути адаптована до дорожніх умов, а ще потрібно пам’ятати про більше гальмівному шляху на дорозі.
В Україні вже стартували продажі оновленого Honda HR-V 2025 року, і я просто не можу…
Компанія Chery вперше показала великий рамний пікап. На китайській виставці Chery International User Summit представили…
Перед зимовим сезоном необхідно здійснити технічне обслуговування (ТО) авто. Перше, що має бути у автомобіля…
Спортивний суббренд компанії Renault, відомий у світі як Alpine, розробляє новий електричний кросовер, який має…
У рамках Паризького автосалону глава BMW Олівер Ціпсе заявив, що для європейських автоконцернів згубно відмовлятися…
Гонка екранів досягла того моменту, коли вони займають всю ширину торпедо. У Mercedes-Benz EQS діагональ…
Leave a Comment