Зимові випробування електромобілів: що потрібно знати

Холодні погодні умови кидають виклик новим моделям.

0
822

Водіння взимку має свої особливості. Вони пов’язані не тільки з безпекою дорожнього руху, а й з технологіями. Особливо це стосується електромобілів, в яких необхідно заряджати батарею і є певні нюанси.

За даними Австрійської асоціації автомобільних клубів, пробіг машини від однієї зарядки взимку падає до 50 відсотків. Чим нижче температура, тим вище споживання енергії. У холодну пору року працюють різні види обігріву: кабіни, передні і задні скла, сидіння і кермо. Все це вимагає енергії від акумулятора.

Як правило, батарея має меншу ємність в холодному стані. Час зарядки також може зростати. Планування вашого запасу пробігу взимку важливіше, ніж в жарку погоду.

Рекомендується нагрівати електромобіль під час зарядки. Подорож стає більш економічним при переході в екорежим при виїзді. Двигун передає меншу потужність на колеса, що робить автомобіль краще і економічніше завдяки зменшеному крутним моментом.

Для кращого зчеплення з дорогою бажано вибрати більш низьку номінальну потужність або допоміжну систему. Ще корисно зменшити тиск в шинах. Швидкість також повинна бути адаптована до дорожніх умов, а ще потрібно пам’ятати про більше гальмівному шляху на дорозі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!