Заступник головного редактора Top Gear Джек Рікс 14 листопада опублікував у своєму «Твітері» фотографії ключа від нового італійського спорткара Ferrari Roma. Дизайн ключа сподобався не всім.
Згідно авторської ідеї, аксесуар замислювався простим, зручним і лаконічним, але при цьому здатним підкреслити індивідуальність власника. Як видно на знімках, ключ займає половину долоні, на одній його стороні зображена емблема Ferrari (прапор Італії, кінь і назва марки на жовтому тлі), а на іншій, виконаної зі шкіри, знаходяться дві кнопки для відкриття і блокування дверей автомобіля.
У коментарях користувачі «Твітера» засумнівалися в тому, що такий дизайн підходить статусу власників Ferrari. На думку багатьох, ключ виглядає занадто дешевим і нагадує магніт на холодильник, брелок або запальничку з газетного кіоску.
Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…
Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…
Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…
На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…
Leave a Comment