Categories: Авто

5 найбільш надійних автомобілів з пробігом з Європи

Європейські автомобілі на вторинному ринку машин цілком конкурують зі своїми японськими суперниками в плані надійності, комфорту і технологічності.

Пропонуємо Вашій увазі ТОП-5 європейських моделей масового сегмента, які при невисокій вартості можуть порадувати надійністю.

Opel Astra H

Дане авто вийшло дуже вдалим, особливо якщо мова йде про версію з автоматичною трансмісією. Це той випадок, коли АКПП краще «механіки». Завдяки відносній «свіжості», «Астри» цього покоління ще не встигли сильно постраждати від корозії. Кращим варіантом стане варіант з дизельним двигуном на 1,9 літра та «автоматом». Низька витрата і надійна трансмісія порадують будь-якого власника.

Renault Megane 2

Друга генерація французької моделі відрізняється надійністю і простотою конструкції. Найбільш ходові мотори на Megane 2 – це 1,6-літровий бензиновий агрегат, а також 1,9-літровий турбодизель.

Peugeot 307

Ще одна модель родом з Франції. Особливої уваги заслуговує версія з дизельним двигуном і механічною КПП. Таке авто тішить власників малим «апетитом», надійною трансмісією, міцною ходовою частиною і комфортним салоном. Виконання в кузові універсал порадує також просторістю і зручністю посадки.

Skoda Octavia Tour

Перше покоління «Октавії» досі залишається популярним серед водіїв. Запорука успіху моделі в простоті конструкції та надійності. Ходова частина автомобіля витримує навіть наші нерівні дороги, а простий в обслуговуванні 1,6-літровий двигун MPI добре перетравлює вітчизняний бензин. Є ще 75-сильний дизель і 1.8-літровий турбомотор, але ці агрегати недешеві в обслуговуванні.

Volkswagen Passat B6

Шостий «Пассат» ще зберіг усі принади своїх попередників в плані надійності та витривалості. Разом з тим, це вже цілком сучасне авто, з високим рівнем комфорту, просторим салоном і непоганими дизельними двигунами. Кращим варіантом стане 1,9-літровий турбодизель на 105 «коней». З ним не поганяєш, зате скромна витрата  пального і великий ресурс агрегату не можуть не радувати.

Відзначимо, що всі перераховані вище моделі відрізняються доступною ціною на вторинному ринку (навіть розмитнені екземпляри – ред.), і майже усі являються представниками так званого «гольф-класу», за винятком хіба що «Пасата», який відноситься до повноцінного С-сегменту.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025