Categories: Авто

5 найбільш надійних автомобілів з пробігом з Європи

Європейські автомобілі на вторинному ринку машин цілком конкурують зі своїми японськими суперниками в плані надійності, комфорту і технологічності.

Пропонуємо Вашій увазі ТОП-5 європейських моделей масового сегмента, які при невисокій вартості можуть порадувати надійністю.

Opel Astra H

Дане авто вийшло дуже вдалим, особливо якщо мова йде про версію з автоматичною трансмісією. Це той випадок, коли АКПП краще «механіки». Завдяки відносній «свіжості», «Астри» цього покоління ще не встигли сильно постраждати від корозії. Кращим варіантом стане варіант з дизельним двигуном на 1,9 літра та «автоматом». Низька витрата і надійна трансмісія порадують будь-якого власника.

Renault Megane 2

Друга генерація французької моделі відрізняється надійністю і простотою конструкції. Найбільш ходові мотори на Megane 2 – це 1,6-літровий бензиновий агрегат, а також 1,9-літровий турбодизель.

Peugeot 307

Ще одна модель родом з Франції. Особливої уваги заслуговує версія з дизельним двигуном і механічною КПП. Таке авто тішить власників малим «апетитом», надійною трансмісією, міцною ходовою частиною і комфортним салоном. Виконання в кузові універсал порадує також просторістю і зручністю посадки.

Skoda Octavia Tour

Перше покоління «Октавії» досі залишається популярним серед водіїв. Запорука успіху моделі в простоті конструкції та надійності. Ходова частина автомобіля витримує навіть наші нерівні дороги, а простий в обслуговуванні 1,6-літровий двигун MPI добре перетравлює вітчизняний бензин. Є ще 75-сильний дизель і 1.8-літровий турбомотор, але ці агрегати недешеві в обслуговуванні.

Volkswagen Passat B6

Шостий «Пассат» ще зберіг усі принади своїх попередників в плані надійності та витривалості. Разом з тим, це вже цілком сучасне авто, з високим рівнем комфорту, просторим салоном і непоганими дизельними двигунами. Кращим варіантом стане 1,9-літровий турбодизель на 105 «коней». З ним не поганяєш, зате скромна витрата  пального і великий ресурс агрегату не можуть не радувати.

Відзначимо, що всі перераховані вище моделі відрізняються доступною ціною на вторинному ринку (навіть розмитнені екземпляри – ред.), і майже усі являються представниками так званого «гольф-класу», за винятком хіба що «Пасата», який відноситься до повноцінного С-сегменту.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Що потрібно зробити після покупки нового автомобіля

Купівля нового автомобіля - це не лише оформлення документів і отримання автоцивілки. Щоб зберегти його…

04.09.2025

Що скорочує ресурс двигуна та як його подовжити

Ресурс двигуна внутрішнього згоряння безпосередньо впливає на надійність усього автомобіля. Кожен запуск запалювання стає справжнім…

04.09.2025

Dacia оновила гібридний Duster, зробивши його потужнішим

Renault представила оновлену румунську версію Duster, яка з листопада 2025 року з'явиться на ринку з…

04.09.2025

Автоінструктор назвав типові помилки новачків, що шкодять авто

Кількість автолюбителів в Україні зростає, а новачки часто допускають типові помилки через недостатній досвід: у…

04.09.2025

Новий BMW X5 отримає одразу п’ять варіантів силових установок

BMW продовжує розвивати напрямок, який більшість автовиробників давно поставили на паузу. Німці готують до серійного…

04.09.2025

Новий електричний Porsche Cayenne отримав індуктивну систему зарядки

Porsche готує до випуску повністю електричну версію Cayenne 2026, яка отримає сучасну індуктивну систему зарядки.…

04.09.2025