Європейські автомобілі на вторинному ринку машин цілком конкурують зі своїми японськими суперниками в плані надійності, комфорту і технологічності.
Пропонуємо Вашій увазі ТОП-5 європейських моделей масового сегмента, які при невисокій вартості можуть порадувати надійністю.
Opel Astra H
Дане авто вийшло дуже вдалим, особливо якщо мова йде про версію з автоматичною трансмісією. Це той випадок, коли АКПП краще «механіки». Завдяки відносній «свіжості», «Астри» цього покоління ще не встигли сильно постраждати від корозії. Кращим варіантом стане варіант з дизельним двигуном на 1,9 літра та «автоматом». Низька витрата і надійна трансмісія порадують будь-якого власника.
Renault Megane 2
Друга генерація французької моделі відрізняється надійністю і простотою конструкції. Найбільш ходові мотори на Megane 2 – це 1,6-літровий бензиновий агрегат, а також 1,9-літровий турбодизель.
Peugeot 307
Ще одна модель родом з Франції. Особливої уваги заслуговує версія з дизельним двигуном і механічною КПП. Таке авто тішить власників малим «апетитом», надійною трансмісією, міцною ходовою частиною і комфортним салоном. Виконання в кузові універсал порадує також просторістю і зручністю посадки.
Skoda Octavia Tour
Перше покоління «Октавії» досі залишається популярним серед водіїв. Запорука успіху моделі в простоті конструкції та надійності. Ходова частина автомобіля витримує навіть наші нерівні дороги, а простий в обслуговуванні 1,6-літровий двигун MPI добре перетравлює вітчизняний бензин. Є ще 75-сильний дизель і 1.8-літровий турбомотор, але ці агрегати недешеві в обслуговуванні.
Volkswagen Passat B6
Шостий «Пассат» ще зберіг усі принади своїх попередників в плані надійності та витривалості. Разом з тим, це вже цілком сучасне авто, з високим рівнем комфорту, просторим салоном і непоганими дизельними двигунами. Кращим варіантом стане 1,9-літровий турбодизель на 105 «коней». З ним не поганяєш, зате скромна витрата пального і великий ресурс агрегату не можуть не радувати.
Відзначимо, що всі перераховані вище моделі відрізняються доступною ціною на вторинному ринку (навіть розмитнені екземпляри – ред.), і майже усі являються представниками так званого «гольф-класу», за винятком хіба що «Пасата», який відноситься до повноцінного С-сегменту.
Тема зимового прогріву двигуна обговорюється вже багато років. Одні водії кажуть, що мотор потрібно гріти…
Компанія BMW офіційно підтвердила, що кросовер X4 з двигуном внутрішнього згоряння буде знятий із виробництва.…
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Leave a Comment