Є таке народне повір’я, що справжній BMW, як стверджують багато шанувальників марки, починається з шести циліндрів. Виходить, що до сьогоднішнього моменту «троєчку-універсал» можна було назвати справжнім BMW, так як автомобіль продавався виключно з турбованим бензиновими і дизельними «четвірками»
Звичайно, це все жарти, але факт залишається фактом: 3,0-літрова бітурбована «шістка» B58B30 потужністю 374 кінських сил прописалася під капотом універсала тільки зараз, хоча аналогічний седан хизувався нею вже досить давно. У будь-якому випадку це сталося, і у шанувальників моделі з’явився новий привід для радості.
Треба відзначити, що мотор працює в парі з 8-швидкісним «автоматом». Розгін до 100 км / год займає у універсала 4,5 секунди – в цьому відношенні він всього лише на 0,1 секунди повільніший седана. З додаткових технічних особливостей моделі варто відзначити, що універсал, як і седан, вже в базовій версії оснащується заниженою на 10 мм підвіскою M Sport.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment