Є таке народне повір’я, що справжній BMW, як стверджують багато шанувальників марки, починається з шести циліндрів. Виходить, що до сьогоднішнього моменту «троєчку-універсал» можна було назвати справжнім BMW, так як автомобіль продавався виключно з турбованим бензиновими і дизельними «четвірками»
Звичайно, це все жарти, але факт залишається фактом: 3,0-літрова бітурбована «шістка» B58B30 потужністю 374 кінських сил прописалася під капотом універсала тільки зараз, хоча аналогічний седан хизувався нею вже досить давно. У будь-якому випадку це сталося, і у шанувальників моделі з’явився новий привід для радості.
Треба відзначити, що мотор працює в парі з 8-швидкісним «автоматом». Розгін до 100 км / год займає у універсала 4,5 секунди – в цьому відношенні він всього лише на 0,1 секунди повільніший седана. З додаткових технічних особливостей моделі варто відзначити, що універсал, як і седан, вже в базовій версії оснащується заниженою на 10 мм підвіскою M Sport.
ЩоFerrari представила новий суперкар F80, який буде випущений обмеженою серією в 799 одиниць зі стартовою…
На ринку вживаних автомобілів сьогодні можна зустріти безліч цікавих пропозицій, які можуть привернути увагу як…
Коли ставиш газобалонне обладнання (ГБО) на свій автомобіль, не забувай, що потрібно перереєструвати машину. Якщо…
Занадто акуратне водіння може вилитися у проблеми з автомобілем. Про це розповів менеджер станції технічного…
Якість китайських автомобілів за останні роки значно покращилася. Але власники все одно стикаються із деякими…
Уточнюється, що основним чинником, що вказує на необхідність зміни гуми, є температура. Зимові покришки потрібно…
Leave a Comment