Є таке народне повір’я, що справжній BMW, як стверджують багато шанувальників марки, починається з шести циліндрів. Виходить, що до сьогоднішнього моменту «троєчку-універсал» можна було назвати справжнім BMW, так як автомобіль продавався виключно з турбованим бензиновими і дизельними «четвірками»
Звичайно, це все жарти, але факт залишається фактом: 3,0-літрова бітурбована «шістка» B58B30 потужністю 374 кінських сил прописалася під капотом універсала тільки зараз, хоча аналогічний седан хизувався нею вже досить давно. У будь-якому випадку це сталося, і у шанувальників моделі з’явився новий привід для радості.
Треба відзначити, що мотор працює в парі з 8-швидкісним «автоматом». Розгін до 100 км / год займає у універсала 4,5 секунди – в цьому відношенні він всього лише на 0,1 секунди повільніший седана. З додаткових технічних особливостей моделі варто відзначити, що універсал, як і седан, вже в базовій версії оснащується заниженою на 10 мм підвіскою M Sport.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment