Є таке народне повір’я, що справжній BMW, як стверджують багато шанувальників марки, починається з шести циліндрів. Виходить, що до сьогоднішнього моменту «троєчку-універсал» можна було назвати справжнім BMW, так як автомобіль продавався виключно з турбованим бензиновими і дизельними «четвірками»
Звичайно, це все жарти, але факт залишається фактом: 3,0-літрова бітурбована «шістка» B58B30 потужністю 374 кінських сил прописалася під капотом універсала тільки зараз, хоча аналогічний седан хизувався нею вже досить давно. У будь-якому випадку це сталося, і у шанувальників моделі з’явився новий привід для радості.
Треба відзначити, що мотор працює в парі з 8-швидкісним «автоматом». Розгін до 100 км / год займає у універсала 4,5 секунди – в цьому відношенні він всього лише на 0,1 секунди повільніший седана. З додаткових технічних особливостей моделі варто відзначити, що універсал, як і седан, вже в базовій версії оснащується заниженою на 10 мм підвіскою M Sport.
На українських АЗС спостерігається дефіцит дизельного пального, що пов'язано з проблемами постачання солярки з Європи.…
Багато водіїв відкладають миття автомобіля, думаючи, що це неважливо. Насправді чиста машина - це не…
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Leave a Comment