Є таке народне повір’я, що справжній BMW, як стверджують багато шанувальників марки, починається з шести циліндрів. Виходить, що до сьогоднішнього моменту «троєчку-універсал» можна було назвати справжнім BMW, так як автомобіль продавався виключно з турбованим бензиновими і дизельними «четвірками»
Звичайно, це все жарти, але факт залишається фактом: 3,0-літрова бітурбована «шістка» B58B30 потужністю 374 кінських сил прописалася під капотом універсала тільки зараз, хоча аналогічний седан хизувався нею вже досить давно. У будь-якому випадку це сталося, і у шанувальників моделі з’явився новий привід для радості.
Треба відзначити, що мотор працює в парі з 8-швидкісним «автоматом». Розгін до 100 км / год займає у універсала 4,5 секунди – в цьому відношенні він всього лише на 0,1 секунди повільніший седана. З додаткових технічних особливостей моделі варто відзначити, що універсал, як і седан, вже в базовій версії оснащується заниженою на 10 мм підвіскою M Sport.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment