Компанія Nissan представила тестовий прототип Leaf e+, до складу силової установки якого увійшли два електромотори. По суті, компанія зробила автомобіль повнопривідним, що істотно підвищило його характеристики на дорозі.
Сумарна віддача двох електродвигунів складає близько 308 кінських сил і 680 Нм крутного моменту. Система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи обертаючий момент, створюваний кожною шиною.
Втім, компанія на двигуні не зупинилася, так що і дизайн трохи змінився. Наприклад, арки були розширені, встановлені ралійні колеса, а в салоні по центру панелі приладів з’явився 12,3-дюймовий екран. На нього виводиться докладна інформація про автомобілі, в тому числі і про роботу системи управління повним приводом.
Правда, про ціни поки говорити рано, так як новинка може бути лише прототипом, або ж залишитися на тестовому полігоні.
Повідомляється, що новинка з’явиться у продажу вже в 2021 році.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment