Компанія Nissan представила тестовий прототип Leaf e+, до складу силової установки якого увійшли два електромотори. По суті, компанія зробила автомобіль повнопривідним, що істотно підвищило його характеристики на дорозі.
Сумарна віддача двох електродвигунів складає близько 308 кінських сил і 680 Нм крутного моменту. Система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи обертаючий момент, створюваний кожною шиною.
Втім, компанія на двигуні не зупинилася, так що і дизайн трохи змінився. Наприклад, арки були розширені, встановлені ралійні колеса, а в салоні по центру панелі приладів з’явився 12,3-дюймовий екран. На нього виводиться докладна інформація про автомобілі, в тому числі і про роботу системи управління повним приводом.
Правда, про ціни поки говорити рано, так як новинка може бути лише прототипом, або ж залишитися на тестовому полігоні.
Повідомляється, що новинка з’явиться у продажу вже в 2021 році.
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Leave a Comment