Компанія Nissan представила тестовий прототип Leaf e+, до складу силової установки якого увійшли два електромотори. По суті, компанія зробила автомобіль повнопривідним, що істотно підвищило його характеристики на дорозі.
Сумарна віддача двох електродвигунів складає близько 308 кінських сил і 680 Нм крутного моменту. Система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи обертаючий момент, створюваний кожною шиною.
Втім, компанія на двигуні не зупинилася, так що і дизайн трохи змінився. Наприклад, арки були розширені, встановлені ралійні колеса, а в салоні по центру панелі приладів з’явився 12,3-дюймовий екран. На нього виводиться докладна інформація про автомобілі, в тому числі і про роботу системи управління повним приводом.
Правда, про ціни поки говорити рано, так як новинка може бути лише прототипом, або ж залишитися на тестовому полігоні.
Повідомляється, що новинка з’явиться у продажу вже в 2021 році.
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Leave a Comment