Зима на підході. Деякі автолюбителі вже поміняли літню гуму на зимову, а багато хто все ще думають, чи варто поставити старі колеса, які відслужили кілька сезонів, або взяти нові.
MMR розповість, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Виявляється, одним з найважливіших показників, поряд із залишковою висотою протектора, є “втома” гуми. Визначається цей параметр при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини з’явилися тріщини, то такі колеса експлуатувати небезпечно. Тому що через них реагенти та інші хімікати, якими переповнені наші дороги, можуть проникнути у внутрішні шари колеса і привести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Крім того, не варто використовувати більше двох сезонів відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або бігової поверхні.
І останній критерій – залишкова висота протектора не повинна бути менше 4 мм. Відзначимо, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
В середньому шини, в залежності від виробника, можуть прослужити до 7-8 сезонів або до 80 тисяч км пробігу. Якщо цей термін або кілометраж вже перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
Leave a Comment