Зима на підході. Деякі автолюбителі вже поміняли літню гуму на зимову, а багато хто все ще думають, чи варто поставити старі колеса, які відслужили кілька сезонів, або взяти нові.
MMR розповість, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Виявляється, одним з найважливіших показників, поряд із залишковою висотою протектора, є “втома” гуми. Визначається цей параметр при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини з’явилися тріщини, то такі колеса експлуатувати небезпечно. Тому що через них реагенти та інші хімікати, якими переповнені наші дороги, можуть проникнути у внутрішні шари колеса і привести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Крім того, не варто використовувати більше двох сезонів відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або бігової поверхні.
І останній критерій – залишкова висота протектора не повинна бути менше 4 мм. Відзначимо, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
В середньому шини, в залежності від виробника, можуть прослужити до 7-8 сезонів або до 80 тисяч км пробігу. Якщо цей термін або кілометраж вже перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
Leave a Comment