Зима на підході. Деякі автолюбителі вже поміняли літню гуму на зимову, а багато хто все ще думають, чи варто поставити старі колеса, які відслужили кілька сезонів, або взяти нові.
MMR розповість, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Виявляється, одним з найважливіших показників, поряд із залишковою висотою протектора, є “втома” гуми. Визначається цей параметр при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини з’явилися тріщини, то такі колеса експлуатувати небезпечно. Тому що через них реагенти та інші хімікати, якими переповнені наші дороги, можуть проникнути у внутрішні шари колеса і привести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Крім того, не варто використовувати більше двох сезонів відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або бігової поверхні.
І останній критерій – залишкова висота протектора не повинна бути менше 4 мм. Відзначимо, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
В середньому шини, в залежності від виробника, можуть прослужити до 7-8 сезонів або до 80 тисяч км пробігу. Якщо цей термін або кілометраж вже перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment