Зима на підході. Деякі автолюбителі вже поміняли літню гуму на зимову, а багато хто все ще думають, чи варто поставити старі колеса, які відслужили кілька сезонів, або взяти нові.
MMR розповість, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Виявляється, одним з найважливіших показників, поряд із залишковою висотою протектора, є “втома” гуми. Визначається цей параметр при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини з’явилися тріщини, то такі колеса експлуатувати небезпечно. Тому що через них реагенти та інші хімікати, якими переповнені наші дороги, можуть проникнути у внутрішні шари колеса і привести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Крім того, не варто використовувати більше двох сезонів відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або бігової поверхні.
І останній критерій – залишкова висота протектора не повинна бути менше 4 мм. Відзначимо, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
В середньому шини, в залежності від виробника, можуть прослужити до 7-8 сезонів або до 80 тисяч км пробігу. Якщо цей термін або кілометраж вже перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
З настанням осені багато водіїв починають замислюватися про сезонну заміну шин. Експерт з технічного обслуговування…
Багато водіїв узимку намагаються не їздити з майже порожнім баком — і на це є…
Придбання надійного автомобіля сьогодні стає непростим завданням — ціни на машини стрімко зростають, а покупці…
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Leave a Comment