Зима на підході. Деякі автолюбителі вже поміняли літню гуму на зимову, а багато хто все ще думають, чи варто поставити старі колеса, які відслужили кілька сезонів, або взяти нові.
MMR розповість, як правильно встановити критичний знос зимових шин.
Виявляється, одним з найважливіших показників, поряд із залишковою висотою протектора, є “втома” гуми. Визначається цей параметр при візуальному огляді. Якщо на поверхні шини з’явилися тріщини, то такі колеса експлуатувати небезпечно. Тому що через них реагенти та інші хімікати, якими переповнені наші дороги, можуть проникнути у внутрішні шари колеса і привести до втрати еластичності, а також до пошкодження корду.
Крім того, не варто використовувати більше двох сезонів відновлені колеса з істотними ушкодженнями боковини або бігової поверхні.
І останній критерій – залишкова висота протектора не повинна бути менше 4 мм. Відзначимо, що на нових зимових покришках цей показник перевищує 10-12 міліметрів.
В середньому шини, в залежності від виробника, можуть прослужити до 7-8 сезонів або до 80 тисяч км пробігу. Якщо цей термін або кілометраж вже перевищено, варто задуматися про покупку нових коліс.
У 2025 році Київ продовжує вдосконалювати міську інфраструктуру з акцентом на інклюзію. На пішохідних переходах…
Керування транспортним засобом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння в Україні є серйозним правопорушенням, що…
Багато автовласників намагаються заощадити, продовжуючи їздити на старих шинах навіть після закінчення терміну їхньої служби.…
Всім відомо, що автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших, якщо не найнадійнішими у світі. І…
Компанія Volvo Cars показала оновлений флагманський седан Volvo S90, який називає найрозкішнішим в історії бренду.…
Продаж транспортного засобу в Україні супроводжується обов’язковим оподаткуванням, про що нагадує Державна податкова служба. Ставки…
Leave a Comment