У травні поточного року, керівництво компанії Skoda прийняло рішення провести презентацію чергового покоління автомобіля в кузові седан і універсал – Skoda Superb.
Крім цього, показаний був також універсал, особливістю якого стала підвищена прохідність. Ця модель після презентації отримала велику кількість позитивних відгуків, як від журналістів, так і простих автолюбителів, так що варто розглянути її більш детально.
Зовнішність універсалу підвищеної прохідності Scout була додана практично така ж, як і стандартної моделі. У передній частині автомобіля розташований рельєфний капот, злегка примружені головна оптика, фальшрадіаторная грати і передній бампер, доповненням до якого служить смужка протитуманних вогнів з світлодіодів і великого розміру повітрозабірник.
При погляді в профіль, зовні помітна форма сигари, що дозволяє зробити немаленький автомобіль набагато більш динамічним. Окремо варто відзначити наявність рельєфних бокових частин і похилого даху, з розташованими на ній рейлингами з хромованим покриттям.
Задня частина машини включає в себе великого розміру габаритні вогні і кришку багажника, а також незвичайний задній бампер. Свідченням позашляхового призначення автомобіля можна назвати наявність обважування з пластика з кузовного периметру більшого розміру, в порівнянні зі стандартною версією, дорожній просвіт і позначення повного приводу на кришці багажника.
Внутрішня частина автомобіля , як і зовнішня, практично не має відмінностей від моделі в кузові універсал. Перед сидінням водія знаходиться приладова панель з відмінною видимістю, рульове колесо з трьома спицями, яке характеризується правильно обраним діаметром обода і зручними приливами для правильного захоплення. У центральній частині торпедо виділено місце під ємнісний екран діагоналлю 9 дюймів, призначенням якого стає управління системою мультимедіа. Трохи нижче нього розташований керуючий блок системи клімат-контролю. За якістю обробки і збірки автомобіль в повній мірі відповідає поняттю «флагман» і цілком може скласти пристойну конкуренцію більш дорогим і престижних марок машин.
Особливістю даної модифікації стає наявність дерев’яних вставок, що імітують шпон, що робить його більш престижним. Особливої похвали заслуговує ергономіка салону – все перемикачі та кнопки знаходяться на своїх місцях, там де вони і повинні бути для зручності користування.
Пасажирам на передніх сидіннях пропонуються комфортні крісла з великим числом регульованих параметрів. Особливістю сидінь є відмітка Scout, розташована трохи нижче підголівників.
Відмінністю від стандартних версій в кузові універсал і ліфтбек, є пропозиція даної модифікації виключно з бензиновим і дизельним моторами ТОП-рівня, а саме:
- Дизельний двигун TDI об’ємом 2 літри потужністю 190к Щоб досягти швидкості в 100 км / ч, машині з такою силовою установкою буде потрібно 8,1 секунди, максимальна швидкість дорівнює 223 км / ч, а витрата палива в комбінованому режимі руху дорівнює 5 л на 100 км шляху.
- Другим видом мотора є бензиновий дволітровий TSI, потужність якого становить вже 280 к.с. Цього цілком достатньо для досягнення швидкості в 100 км / год за 6,1 секунди, з можливою граничною швидкістю в 250 км / ч і витратою 7,7л на 100 км шляху.
Офіційно продажу даної моделі на території Європи почнуться до кінця 2019 року. Мінімальний рівень ціни складе від 46,15 тисячі євро.