Categories: Авто

Експерти сказали як рушати на машині з механічною коробкою передач – корисні поради

Більшість з автошкіл має сьогодні новенькі автопарки з «автоматами». Тому навчання керування автомобілями з механічною коробкою передач приділяється мінімум часу. Як наслідок, підвищується ризик ДТП.

Деякі корисні для себе знання автолюбитель може отримати з інтернету. Чи не буде винятком і наш матеріал. Але почнемо з самого початку. Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Рушання з місця без «газу». Якщо дорога пряма і машина справна, то вона поїде і без натискання на педаль газу: досить лише зчеплення . Більш того, на стадії навчання водінню, такий спосіб дає сидить за кермом більше навичок. Алгоритм складається з такої послідовності: натискання зчеплення до упору – включення першої або задньої передачі (в залежності від напрямку руху) – поступове відпускання педалі.

Як тільки автомобіль почне рухатися, педаль фіксується до моменту досягнення постійної швидкості. Вона утримується доти, поки автомобіль не набере постійну швидкість. Далі зчеплення відпускається і задіюється газ.

Однак педаль газу краще все ж задіяти з таких міркувань:

  • менше ймовірність того, що заглушиться мотор;
  • педаль газу просто необхідна при несприятливих дорожніх умовах;
  • при русі по бруду, снігу і калюжі без газу просто не обійтися.

Грань перемикання передач залежно від швидкості може відрізнятися в залежності від моделі машини. Але усереднено вона виглядає так:

  • перша – 0-20 км / год;
  • друга – 20-40 км / год;
  • третя – 40 – 60 км / год;
  • четверта – 60 – 80 км / год;
  • п’ята від 80 км / год і вище.

Звичайно, можна розігнатися до пристойної швидкості і на низьких передачах. Але за це доведеться заплатити підвищеною витратою палива.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Два питання поліції, на які водіям не варто відповідати

Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…

09.10.2025

Nissan відмовляється від електромобілів у США та скасовує запуск нових моделей

Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…

09.10.2025

Jaguar Land Rover повертає Freelander у вигляді електрокросовера

Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…

09.10.2025

Топ-7 преміальних автомобілів, які розчаровують власників

Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…

09.10.2025

Як позбутися запотівання скла восени: лайфхак із котячим наповнювачем

Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…

09.10.2025

Чому кондиціонер у машині потрібно вмикати навіть узимку

Багато автовласників помилково вважають, що кондиціонер у машині потрібно включати влітку. Тому вони його не…

09.10.2025