Categories: Авто

Експерти сказали як рушати на машині з механічною коробкою передач – корисні поради

Більшість з автошкіл має сьогодні новенькі автопарки з «автоматами». Тому навчання керування автомобілями з механічною коробкою передач приділяється мінімум часу. Як наслідок, підвищується ризик ДТП.

Деякі корисні для себе знання автолюбитель може отримати з інтернету. Чи не буде винятком і наш матеріал. Але почнемо з самого початку. Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Рушання з місця без «газу». Якщо дорога пряма і машина справна, то вона поїде і без натискання на педаль газу: досить лише зчеплення . Більш того, на стадії навчання водінню, такий спосіб дає сидить за кермом більше навичок. Алгоритм складається з такої послідовності: натискання зчеплення до упору – включення першої або задньої передачі (в залежності від напрямку руху) – поступове відпускання педалі.

Як тільки автомобіль почне рухатися, педаль фіксується до моменту досягнення постійної швидкості. Вона утримується доти, поки автомобіль не набере постійну швидкість. Далі зчеплення відпускається і задіюється газ.

Однак педаль газу краще все ж задіяти з таких міркувань:

  • менше ймовірність того, що заглушиться мотор;
  • педаль газу просто необхідна при несприятливих дорожніх умовах;
  • при русі по бруду, снігу і калюжі без газу просто не обійтися.

Грань перемикання передач залежно від швидкості може відрізнятися в залежності від моделі машини. Але усереднено вона виглядає так:

  • перша – 0-20 км / год;
  • друга – 20-40 км / год;
  • третя – 40 – 60 км / год;
  • четверта – 60 – 80 км / год;
  • п’ята від 80 км / год і вище.

Звичайно, можна розігнатися до пристойної швидкості і на низьких передачах. Але за це доведеться заплатити підвищеною витратою палива.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025