Categories: Авто

Експерти сказали як рушати на машині з механічною коробкою передач – корисні поради

Більшість з автошкіл має сьогодні новенькі автопарки з «автоматами». Тому навчання керування автомобілями з механічною коробкою передач приділяється мінімум часу. Як наслідок, підвищується ризик ДТП.

Деякі корисні для себе знання автолюбитель може отримати з інтернету. Чи не буде винятком і наш матеріал. Але почнемо з самого початку. Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Рушання з місця без «газу». Якщо дорога пряма і машина справна, то вона поїде і без натискання на педаль газу: досить лише зчеплення . Більш того, на стадії навчання водінню, такий спосіб дає сидить за кермом більше навичок. Алгоритм складається з такої послідовності: натискання зчеплення до упору – включення першої або задньої передачі (в залежності від напрямку руху) – поступове відпускання педалі.

Як тільки автомобіль почне рухатися, педаль фіксується до моменту досягнення постійної швидкості. Вона утримується доти, поки автомобіль не набере постійну швидкість. Далі зчеплення відпускається і задіюється газ.

Однак педаль газу краще все ж задіяти з таких міркувань:

  • менше ймовірність того, що заглушиться мотор;
  • педаль газу просто необхідна при несприятливих дорожніх умовах;
  • при русі по бруду, снігу і калюжі без газу просто не обійтися.

Грань перемикання передач залежно від швидкості може відрізнятися в залежності від моделі машини. Але усереднено вона виглядає так:

  • перша – 0-20 км / год;
  • друга – 20-40 км / год;
  • третя – 40 – 60 км / год;
  • четверта – 60 – 80 км / год;
  • п’ята від 80 км / год і вище.

Звичайно, можна розігнатися до пристойної швидкості і на низьких передачах. Але за це доведеться заплатити підвищеною витратою палива.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025

Електромобілі перемагають ДВЗ за рівнем викидів після двох років використання

Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…

31.10.2025