Categories: Авто

Експерти сказали як рушати на машині з механічною коробкою передач – корисні поради

Більшість з автошкіл має сьогодні новенькі автопарки з «автоматами». Тому навчання керування автомобілями з механічною коробкою передач приділяється мінімум часу. Як наслідок, підвищується ризик ДТП.

Деякі корисні для себе знання автолюбитель може отримати з інтернету. Чи не буде винятком і наш матеріал. Але почнемо з самого початку. Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Підготовка до старту. Перш, ніж завести автомобіль, водій повинен подбати про власний комфорт. Потрібно відрегулювати сидіння, перевірити стан бічних дзеркал. Не забудьте і про ремені безпеки.

Рушання з місця без «газу». Якщо дорога пряма і машина справна, то вона поїде і без натискання на педаль газу: досить лише зчеплення . Більш того, на стадії навчання водінню, такий спосіб дає сидить за кермом більше навичок. Алгоритм складається з такої послідовності: натискання зчеплення до упору – включення першої або задньої передачі (в залежності від напрямку руху) – поступове відпускання педалі.

Як тільки автомобіль почне рухатися, педаль фіксується до моменту досягнення постійної швидкості. Вона утримується доти, поки автомобіль не набере постійну швидкість. Далі зчеплення відпускається і задіюється газ.

Однак педаль газу краще все ж задіяти з таких міркувань:

  • менше ймовірність того, що заглушиться мотор;
  • педаль газу просто необхідна при несприятливих дорожніх умовах;
  • при русі по бруду, снігу і калюжі без газу просто не обійтися.

Грань перемикання передач залежно від швидкості може відрізнятися в залежності від моделі машини. Але усереднено вона виглядає так:

  • перша – 0-20 км / год;
  • друга – 20-40 км / год;
  • третя – 40 – 60 км / год;
  • четверта – 60 – 80 км / год;
  • п’ята від 80 км / год і вище.

Звичайно, можна розігнатися до пристойної швидкості і на низьких передачах. Але за це доведеться заплатити підвищеною витратою палива.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Який тиск у шинах має бути насправді

Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…

21.11.2025

Як уникнути шахраїв при купівлі авто з пробігом: практичні поради

Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…

21.11.2025

Як уникнути штрафу за неправильне використання покажчиків повороту

Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…

21.11.2025

Volkswagen представив електричний флагман ID.ERA із запасом ходу понад 1000 км

21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…

21.11.2025

У Китаї представлений новий Toyota RAV4: фото і характеристики

Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…

21.11.2025

Верховна Рада розглядає медичні перевірки для водіїв старше 65 років

Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…

20.11.2025