Suzuki представила пару концептуальних автомобілів у стилі ретро, які дебютують на Токійському автосалоні цього року.
Японський виробник відзначає своє 100-річчя в 2020 році і має намір використати цей захід для попереднього перегляду майбутніх продуктів до другого сторіччя.
Перший концепт-кар являє собою дводверне гібридне купе з модулем, що підключається, яке називається Waku SPO. Він черпає натхнення в дизайні Suzuki Fronte 360 1967 року. Він також має стилізовану версію решітки радіатора Fronte і пару камер заднього виду, встановлених в тому ж положенні, що і дзеркала-крила Fronte.
Це автомобіль сегмента А, тобто він повинен мати розміри, порівнянні з компактним Honda e.
Друга концепція японської фірми в Токіо – це «автономна мобільна кімната», яка називається Hanare . Він також черпає натхнення в дизайні з бек-каталогу бренду, головним з яких є вантажівка Suzuki Carry kei четвертого покоління, який був побудований між 1969 і 1972 роками.
Suzuki Carry в четвертому поколінні був розроблений легендарним Джорджетто Джуджаро – і ця сучасна інтерпретація поділяє стиль автомобіля, чорну решітку радіатора і різко розділену лінію талії.
Через велику кількість випробувань, необхідних для того, щоб автономний транспортний засіб міг бути офіційно зареєстрований на дорозі, малоймовірно, що концепція Suzuki Hanare буде запущена у виробництво найближчим часом.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment