Повністю електричну версію авто під назвою e-Beetle розробили Volkswagen Group Components і фірма eClassics.
На оригінальне шасі встановили обладнання електрокара Volkswagen e-Up!. Від нього класичний Volkswagen Käfer отримав електромотор на 82 кінські сили, який живиться від літій-іонних акумуляторів. Запас ходу без підзарядки складає 200 кілометрів. До 80 км/год оновлений «Жук» розганяється за понад 8 секунд, а максимальна швидкість — 150 км/год.
Volkswagen поки не говорять про запуск серійного виробництва e-Beetle. Поки в планах концерну — переробити під електричну тягу ще одну ретро-модель Porsche 356 1948 року та інші класичні авто.
Презентація електро-«Жука» відбудеться 10 вересня на 69-му Міжнародному автомобільному салоні у Франкфурті-на-Майні.
Новий бюджетний кросовер Nissan Kicks другого покоління став гідним конкурентом Renault Duster завдяки своїм компактним…
Електромобіль Toyota bZ4X отримав оригінальну версію Concept Zero. Кросовер презентували на автошоу в Токіо. Про…
Продажі Volkswagen AG впали на 2,3 відсотка в 2024 році. автомобілів. Це на 210 тисяч…
У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…
Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…
Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на…
Leave a Comment