Повністю електричну версію авто під назвою e-Beetle розробили Volkswagen Group Components і фірма eClassics.
На оригінальне шасі встановили обладнання електрокара Volkswagen e-Up!. Від нього класичний Volkswagen Käfer отримав електромотор на 82 кінські сили, який живиться від літій-іонних акумуляторів. Запас ходу без підзарядки складає 200 кілометрів. До 80 км/год оновлений «Жук» розганяється за понад 8 секунд, а максимальна швидкість — 150 км/год.
Volkswagen поки не говорять про запуск серійного виробництва e-Beetle. Поки в планах концерну — переробити під електричну тягу ще одну ретро-модель Porsche 356 1948 року та інші класичні авто.
Презентація електро-«Жука» відбудеться 10 вересня на 69-му Міжнародному автомобільному салоні у Франкфурті-на-Майні.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment