Повністю електричну версію авто під назвою e-Beetle розробили Volkswagen Group Components і фірма eClassics.
На оригінальне шасі встановили обладнання електрокара Volkswagen e-Up!. Від нього класичний Volkswagen Käfer отримав електромотор на 82 кінські сили, який живиться від літій-іонних акумуляторів. Запас ходу без підзарядки складає 200 кілометрів. До 80 км/год оновлений «Жук» розганяється за понад 8 секунд, а максимальна швидкість — 150 км/год.
Volkswagen поки не говорять про запуск серійного виробництва e-Beetle. Поки в планах концерну — переробити під електричну тягу ще одну ретро-модель Porsche 356 1948 року та інші класичні авто.
Презентація електро-«Жука» відбудеться 10 вересня на 69-му Міжнародному автомобільному салоні у Франкфурті-на-Майні.
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…
Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…
Leave a Comment