Інтернет зараз переповнений авторитетними рекомендаціями незрозумілих «експертів», які запевняють, що слід плювати на рекомендації автовиробників і міняти масло в моторі машини не менше одного разу на рік. А якщо авто постояло протягом зими якийсь час на приколі, то по весні масло просто необхідно змінити, а то двигун мало не миттєво дасть дуба. Серед людей, що експлуатують легковика «б. у. », переважають громадяни, не схильні вірити у всякі дурниці. Однак і експериментаторів, готових слідувати «рецептами з інтернету», хоч відбавляй.
Основна мета технічних потуг таких автовласників – домогтися підвищеної потужності від вже не нового двигуна без будь-яких істотних витрат. При цьому громадянин, як правило, перебуває у впевненості, що від його експериментів машині буде тільки краще. Тому прихід весни стає для цілої категорії автомобілістів відмінним приводом поекспериментувати з мотором шляхом підбору «більш гарного масла».
Найбезпечніший варіант з цієї серії – перехід на масло з аналогічними вязкостнимі параметрами, але від іншого масляного бренду. Як правило, відбувається це за найпростішою «технології». Старе масло зливають, а нове, «більш інше», заливають. І все. Після цього допитливий власник починає розповідати всім і кожному «в інтернеті», як жваво його машина поїхала на обновці, як «зашепотів» мотор і т. П.
І невтямки йому, що після зміни мастила без промивки мотора, до 20% старого масла залишилися бовтатися в двигуні. Мало того, що воно відпрацьований, так ще й «не тієї системи» по відношенню до нового. Через це термін служби чудового нового лубриканта може скоротитися мало не вдвічі, автовласник продовжить радісно на ньому їздити до наступної весни, а мотору від цього неабияк погіршає і його первісний захват обернеться сумом.
Більш зухвалі водії напередодні літнього сезону високих швидкостей підходять до справи ще більш грунтовно. У прагненні «зняти додаткову потужність з двигуна» вони по весні заливають в нього масло, як правило недешеве, зі зниженою в’язкістю – щось на зразок 0W20 або 5W20. Чомусь в народі вважається, що воно в силу своєї зниженої в’язкості знижує втрати на тертя в моторі. Так то воно так, але є нюанс, який полягає в залежності в’язкості від температури. З ростом останньої в’язкість будь-якого масла сильно падає. А в літній час, коли мотори частенько працюють у верхній частині свого робочого температурного діапазону, – тим більше.
При цьому масло з самого початку зниженою в’язкістю перестає справлятися зі своїми завданнями. Причому особливо сильно такий ефект проявляється на підвищених обертах і високих навантаженнях на мотор. В результаті людина, залівшій недешеве «типу-спортивне» масло в двигун свого авто, отримує посилений знос всіх пар тертя. Причому, за деяких умов справа може дійти і до повного виходу силового агрегату з ладу.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment