Categories: Авто

Українським водіям підказали, як швидше отримати допомогу при ДТП

Водії, які постраждали в ДТП, зможуть швидше отримати першу допомогу, якщо на місце події, крім екстрених служб, будуть поспішати і підготовлені волонтери на мотоциклах. Про це заявив директор волонтерських-рятувальної організації MotoHelp Дмитро Буренін, передає автоблог

«У нас є дуже амбітний план, і ми працюємо з МОЗ над цим: виїжджати на виклики швидкої допомоги. Якщо держава зможе дати нам такий ось “зелене світло” це буде дуже крутий проект. Як це робиться в Ізраїлі і ряді країн Європи. Коли волонтери можуть допомагати постраждалим, надаючи першу допомогу. Ми б дуже хотіли цим зайнятися. І це не буде вже ставитися тільки до мотоциклістів або ДТП, а до всіх екстрених випадків », – сказав він. 

Проте, на сьогоднішній день волонтери не отримують від екстрених служб навіть даних про ДТП з постраждалими мотоциклістами. Інформацію про ДТП волонтерам MotoHelp повідомляють самі мотоциклісти і інші учасники дорожнього руху.

«І поліція, і швидка допомога повинні бути впевнені, що на ДТП потрапить підготовлений волонтер. Якщо ставити це на потік, то їм потрібні правила і вимоги, яким повинна відповідати кожна волонтерська організація, залучена до надання першої допомоги. І це нормально. Ось зараз МОЗ готує такі правила для всіх громадських діячів, і ми вже їм відповідаємо: ми всі сертифіковані як екстрені медичні рятувальники. Є така міжнародна сертифікація – ERC. Але поки що це не готове. Я дуже сподіваюся, що це питання часу. На захист екстрених служб хочу сказати, що волонтерські організації бувають різні, і вони не хочуть давати інформацію, якщо є ризики, що на місце події приїде непідготовлений волонтер », – каже Буренін. 

“Зараз Міністерство охорони здоров’я в ході реформи намагається законодавчо нас (волонтерів, не лише Мотохелпу,Ред.) Інтегрувати в цю систему (екстреної медичної допомоги при ДТП,Ред)»,. Я думаю, що поки Міністерство цього не зробить, до нас інформація ця не піде »,підсумував волонтер. За даними MotoHelp, за минулий рік волонтери організації відпрацювали близько 550 ДТП по Києву.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні за незаконну зміну фар водії можуть залишитися без прав

В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…

03.09.2025

Toyota розкрила комплектації RAV4 2026 року

Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…

03.09.2025

Надійність понад все: японські SUV випереджають німецькі в довгостроковій експлуатації

Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…

03.09.2025

Volkswagen представить свій новий бюджетний електрокросовер

Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…

03.09.2025

Чи дозволено проїжджати на червоне, якщо світлофор не працює

У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…

03.09.2025

Opel показав Corsa GSE Vision Gran Turismo: 800 к.с. і розгін за 2 секунди

Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…

03.09.2025