Categories: Авто

В Україні стартувало виробництво незвичайних позашляховиків (Фото)

В Україні є чимало підприємств, які створюють нові, а часом унікальні, «надбудови» на шасі світових брендів. Так з’являються «позашляхові будинки на колесах», спецлабораторії, спец підйомники та ін.

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, тепер список такої техніки поповнився позашляховим вахтовим автобусом на шасі IVECO EuroCargo.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект реалізований вітчизняним Заводом спецтехніки «Техкомплект» для Дніпровської енергосистеми (НЕК «Укренерго»). Енергетикам потрібен був позашляховий житловий модуль, який було створено на базі повнопривідної італійської вантажівки IVECO EuroCargo.

Отже, новий український вахтовий автобус зібраний на шасі IVECO EuroCargo ML110E22W 4×4 і призначений для використання в важкодоступних районах. Кузовна надбудова вахтовки – зроблена на вітчизняному Заводі спецтехніки «Техкомплект».

Фургон сконструйований на просторовому каркасі на трубчастому профілі 40х40 мм. Зовнішня обшивка – оцинкований сталевий лист з полімерним покриттям, всередині прошарок з екструдованого пінополістиролу.

Внутрішня обшивка вантажного відсіку – 9,5-міліметрова фанера.

У пасажирському відсіку – 8 сидінь з ременями безпеки. Обшивка пасажирського відсіку зроблена з 3-міліметрового алюмокомпозиту. Для оздоблення застосована обшивка «під дерево» для створення більшого затишку.

В кабіні водія – 3 місця (2 пасажирських + 1 водійське).

У комплектації – переговорний пристрій з кабіною водія, автономний обігрівач Webasto, лебідка Dargon Winch, розташована на надрамнику, з тяговим зусиллям 9 т.

До речі, як зазначили в компанії-виробнику, останнім часом зберігається стійка тенденція переходу на іномарки в якості базових вантажних і легкових шасі для таких «надбудов». А ГАЗи, МАЗи та ін. – поступово відходять в минуле.

Тенденція використання західноєвропейських шасі виробництва Італії, Німеччини, Франції цілком зрозуміла, оскільки власникам бригадних автомобілів, аварійних майстерень, автокранів, паливозаправників, автобетонозмішувачів важливо, щоб навісне обладнання стояло на надійному, добротному і безвідмовному шасі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Никогда Ивеко не похировалась как внедорожник....Опять старая история, Хюндай, ДЭО.... Почему бы не взять на вооружение именно ВНЕДОРОЖНИК ТАТРА? Который по своим ТТХ обставит Ивеко по полной...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025