Categories: Авто

В Україні стартувало виробництво незвичайних позашляховиків (Фото)

В Україні є чимало підприємств, які створюють нові, а часом унікальні, «надбудови» на шасі світових брендів. Так з’являються «позашляхові будинки на колесах», спецлабораторії, спец підйомники та ін.

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, тепер список такої техніки поповнився позашляховим вахтовим автобусом на шасі IVECO EuroCargo.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект реалізований вітчизняним Заводом спецтехніки «Техкомплект» для Дніпровської енергосистеми (НЕК «Укренерго»). Енергетикам потрібен був позашляховий житловий модуль, який було створено на базі повнопривідної італійської вантажівки IVECO EuroCargo.

Отже, новий український вахтовий автобус зібраний на шасі IVECO EuroCargo ML110E22W 4×4 і призначений для використання в важкодоступних районах. Кузовна надбудова вахтовки – зроблена на вітчизняному Заводі спецтехніки «Техкомплект».

Фургон сконструйований на просторовому каркасі на трубчастому профілі 40х40 мм. Зовнішня обшивка – оцинкований сталевий лист з полімерним покриттям, всередині прошарок з екструдованого пінополістиролу.

Внутрішня обшивка вантажного відсіку – 9,5-міліметрова фанера.

У пасажирському відсіку – 8 сидінь з ременями безпеки. Обшивка пасажирського відсіку зроблена з 3-міліметрового алюмокомпозиту. Для оздоблення застосована обшивка «під дерево» для створення більшого затишку.

В кабіні водія – 3 місця (2 пасажирських + 1 водійське).

У комплектації – переговорний пристрій з кабіною водія, автономний обігрівач Webasto, лебідка Dargon Winch, розташована на надрамнику, з тяговим зусиллям 9 т.

До речі, як зазначили в компанії-виробнику, останнім часом зберігається стійка тенденція переходу на іномарки в якості базових вантажних і легкових шасі для таких «надбудов». А ГАЗи, МАЗи та ін. – поступово відходять в минуле.

Тенденція використання західноєвропейських шасі виробництва Італії, Німеччини, Франції цілком зрозуміла, оскільки власникам бригадних автомобілів, аварійних майстерень, автокранів, паливозаправників, автобетонозмішувачів важливо, щоб навісне обладнання стояло на надійному, добротному і безвідмовному шасі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Никогда Ивеко не похировалась как внедорожник....Опять старая история, Хюндай, ДЭО.... Почему бы не взять на вооружение именно ВНЕДОРОЖНИК ТАТРА? Который по своим ТТХ обставит Ивеко по полной...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025