Categories: Авто

В Україні стартувало виробництво незвичайних позашляховиків (Фото)

В Україні є чимало підприємств, які створюють нові, а часом унікальні, «надбудови» на шасі світових брендів. Так з’являються «позашляхові будинки на колесах», спецлабораторії, спец підйомники та ін.

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, тепер список такої техніки поповнився позашляховим вахтовим автобусом на шасі IVECO EuroCargo.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект реалізований вітчизняним Заводом спецтехніки «Техкомплект» для Дніпровської енергосистеми (НЕК «Укренерго»). Енергетикам потрібен був позашляховий житловий модуль, який було створено на базі повнопривідної італійської вантажівки IVECO EuroCargo.

Отже, новий український вахтовий автобус зібраний на шасі IVECO EuroCargo ML110E22W 4×4 і призначений для використання в важкодоступних районах. Кузовна надбудова вахтовки – зроблена на вітчизняному Заводі спецтехніки «Техкомплект».

Фургон сконструйований на просторовому каркасі на трубчастому профілі 40х40 мм. Зовнішня обшивка – оцинкований сталевий лист з полімерним покриттям, всередині прошарок з екструдованого пінополістиролу.

Внутрішня обшивка вантажного відсіку – 9,5-міліметрова фанера.

У пасажирському відсіку – 8 сидінь з ременями безпеки. Обшивка пасажирського відсіку зроблена з 3-міліметрового алюмокомпозиту. Для оздоблення застосована обшивка «під дерево» для створення більшого затишку.

В кабіні водія – 3 місця (2 пасажирських + 1 водійське).

У комплектації – переговорний пристрій з кабіною водія, автономний обігрівач Webasto, лебідка Dargon Winch, розташована на надрамнику, з тяговим зусиллям 9 т.

До речі, як зазначили в компанії-виробнику, останнім часом зберігається стійка тенденція переходу на іномарки в якості базових вантажних і легкових шасі для таких «надбудов». А ГАЗи, МАЗи та ін. – поступово відходять в минуле.

Тенденція використання західноєвропейських шасі виробництва Італії, Німеччини, Франції цілком зрозуміла, оскільки власникам бригадних автомобілів, аварійних майстерень, автокранів, паливозаправників, автобетонозмішувачів важливо, щоб навісне обладнання стояло на надійному, добротному і безвідмовному шасі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Никогда Ивеко не похировалась как внедорожник....Опять старая история, Хюндай, ДЭО.... Почему бы не взять на вооружение именно ВНЕДОРОЖНИК ТАТРА? Который по своим ТТХ обставит Ивеко по полной...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як не потрапити на шахраїв при покупці шин онлайн

В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…

26.11.2025

Toyota оновила Corolla перед виходом нового покоління у 2026 році

Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…

26.11.2025

Ford готує дешевші електрокари завдяки інноваційним методам виробництва

Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…

26.11.2025

В Україні почастішали штрафи для пішоходів за порушення ПДР

В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…

26.11.2025

Skoda показала футуристичний електроконсепт із відсилкою до Superb (фото)

Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…

26.11.2025

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025