Categories: Авто

В Україні стартувало виробництво незвичайних позашляховиків (Фото)

В Україні є чимало підприємств, які створюють нові, а часом унікальні, «надбудови» на шасі світових брендів. Так з’являються «позашляхові будинки на колесах», спецлабораторії, спец підйомники та ін.

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, тепер список такої техніки поповнився позашляховим вахтовим автобусом на шасі IVECO EuroCargo.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект реалізований вітчизняним Заводом спецтехніки «Техкомплект» для Дніпровської енергосистеми (НЕК «Укренерго»). Енергетикам потрібен був позашляховий житловий модуль, який було створено на базі повнопривідної італійської вантажівки IVECO EuroCargo.

Отже, новий український вахтовий автобус зібраний на шасі IVECO EuroCargo ML110E22W 4×4 і призначений для використання в важкодоступних районах. Кузовна надбудова вахтовки – зроблена на вітчизняному Заводі спецтехніки «Техкомплект».

Фургон сконструйований на просторовому каркасі на трубчастому профілі 40х40 мм. Зовнішня обшивка – оцинкований сталевий лист з полімерним покриттям, всередині прошарок з екструдованого пінополістиролу.

Внутрішня обшивка вантажного відсіку – 9,5-міліметрова фанера.

У пасажирському відсіку – 8 сидінь з ременями безпеки. Обшивка пасажирського відсіку зроблена з 3-міліметрового алюмокомпозиту. Для оздоблення застосована обшивка «під дерево» для створення більшого затишку.

В кабіні водія – 3 місця (2 пасажирських + 1 водійське).

У комплектації – переговорний пристрій з кабіною водія, автономний обігрівач Webasto, лебідка Dargon Winch, розташована на надрамнику, з тяговим зусиллям 9 т.

До речі, як зазначили в компанії-виробнику, останнім часом зберігається стійка тенденція переходу на іномарки в якості базових вантажних і легкових шасі для таких «надбудов». А ГАЗи, МАЗи та ін. – поступово відходять в минуле.

Тенденція використання західноєвропейських шасі виробництва Італії, Німеччини, Франції цілком зрозуміла, оскільки власникам бригадних автомобілів, аварійних майстерень, автокранів, паливозаправників, автобетонозмішувачів важливо, щоб навісне обладнання стояло на надійному, добротному і безвідмовному шасі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Никогда Ивеко не похировалась как внедорожник....Опять старая история, Хюндай, ДЭО.... Почему бы не взять на вооружение именно ВНЕДОРОЖНИК ТАТРА? Который по своим ТТХ обставит Ивеко по полной...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому восени потрібно тримати бак повним: головна порада для кожного водія

Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…

15.10.2025

Ремонт електромобіля в Україні: чому це складніше, ніж здається

Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…

15.10.2025

Новий BMW X3 (G45) отримав максимальні 5 зірок у тестах Euro NCAP

Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…

15.10.2025

У Європі набирає обертів новий «дизельгейт»

Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…

15.10.2025

Названо найчастіші поломки у сучасних електромобілях

Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…

15.10.2025

Електромобілі в США подорожчали після закінчення податкових пільг

Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…

15.10.2025