Categories: Авто

5 автомобільних марок, що випускають браковані машини частіше за інших

Експерти Iseecars.com провели масштабне дослідження, вивчивши сервісні акції, ініційованими автобудівниками, аж з 1985 року! Згідно з даними Національного інституту безпеки дорожнього руху (NHTSA), найрідше за цей період в технічні центри запрошували своїх клієнтів німецькі Porsche і Mercedes-Benz, а серед японських марок пальму першості завоювала Mazda. Ну, а Toyota з її хвалену надійністю лише замкнула трійку лідерів авто «Made in Japan», поступившись другим почесним місцем Subaru.

Що стосується автовиробників, в останні п’ять років частіше за інших зіштовхуються з необхідністю відкликати свої машини для усунення тієї чи іншої проблеми, то тут відзначилися американці. Найбільш дефектними були визнані автомобілі General Motors – відкличні кампанії торкнулися майже 55 000 000 транспортних засобів різних марок. У їх числі – Pontiac, Chevrolet, Oldsmobile, Cadillac, Buick і GMC.

Слідом за GM по виявленню в машинах заводського браку йде Chrysler. На ремонт або для профілактичних робіт в сервіс були запрошені трохи менше 41 000 000 автовласників. Третя позиція в антирейтингу дісталася Ford з показником майже в 25 000 000 потрапили під відкликання авто.

Звичайно, відгук – це далеко не завжди критичні поломки і їх наслідки. Як, наприклад, у випадку з горезвісними замками запалювання в автомобілях GM, які своїми мимовільними провертання на ходу обернулися кількома аваріями з летальним результатом. Зазвичай же виробники і без видимих ​​причин тестують і допрацьовують свою продукцію. Одні усувають дрібні неполадки, що проявилися через кілька років експлуатації, інші – модернізують ті чи інші вузли в конструкції, щоб цих самих неполадок не виникало в принципі.

Гірше, коли подібну роботу ініціюють не автокомпанії, а їх примушують до цього контролюючі відомства, на зразок того ж NHTSA. Як, наприклад, це сталося з Volkswagen, впійманому на заниженні показників вихлопу в двигунах своїх машин. До слова, дізельгейт для німецького концерну відгукнувся найбільшим відкликанням, сильно вдарив і на фінансових, і на репутаційних витратах. Але навіть незважаючи на цей скандал, компанія відкликала з 2014-го по 2018 рік всього 6 500 000 транспортних засобів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025