Categories: Авто

5 автомобільних марок, що випускають браковані машини частіше за інших

Share

Експерти Iseecars.com провели масштабне дослідження, вивчивши сервісні акції, ініційованими автобудівниками, аж з 1985 року! Згідно з даними Національного інституту безпеки дорожнього руху (NHTSA), найрідше за цей період в технічні центри запрошували своїх клієнтів німецькі Porsche і Mercedes-Benz, а серед японських марок пальму першості завоювала Mazda. Ну, а Toyota з її хвалену надійністю лише замкнула трійку лідерів авто «Made in Japan», поступившись другим почесним місцем Subaru.

Що стосується автовиробників, в останні п’ять років частіше за інших зіштовхуються з необхідністю відкликати свої машини для усунення тієї чи іншої проблеми, то тут відзначилися американці. Найбільш дефектними були визнані автомобілі General Motors – відкличні кампанії торкнулися майже 55 000 000 транспортних засобів різних марок. У їх числі – Pontiac, Chevrolet, Oldsmobile, Cadillac, Buick і GMC.

Слідом за GM по виявленню в машинах заводського браку йде Chrysler. На ремонт або для профілактичних робіт в сервіс були запрошені трохи менше 41 000 000 автовласників. Третя позиція в антирейтингу дісталася Ford з показником майже в 25 000 000 потрапили під відкликання авто.

Звичайно, відгук – це далеко не завжди критичні поломки і їх наслідки. Як, наприклад, у випадку з горезвісними замками запалювання в автомобілях GM, які своїми мимовільними провертання на ходу обернулися кількома аваріями з летальним результатом. Зазвичай же виробники і без видимих ​​причин тестують і допрацьовують свою продукцію. Одні усувають дрібні неполадки, що проявилися через кілька років експлуатації, інші – модернізують ті чи інші вузли в конструкції, щоб цих самих неполадок не виникало в принципі.

Гірше, коли подібну роботу ініціюють не автокомпанії, а їх примушують до цього контролюючі відомства, на зразок того ж NHTSA. Як, наприклад, це сталося з Volkswagen, впійманому на заниженні показників вихлопу в двигунах своїх машин. До слова, дізельгейт для німецького концерну відгукнувся найбільшим відкликанням, сильно вдарив і на фінансових, і на репутаційних витратах. Але навіть незважаючи на цей скандал, компанія відкликала з 2014-го по 2018 рік всього 6 500 000 транспортних засобів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025