Експерти Iseecars.com провели масштабне дослідження, вивчивши сервісні акції, ініційованими автобудівниками, аж з 1985 року! Згідно з даними Національного інституту безпеки дорожнього руху (NHTSA), найрідше за цей період в технічні центри запрошували своїх клієнтів німецькі Porsche і Mercedes-Benz, а серед японських марок пальму першості завоювала Mazda. Ну, а Toyota з її хвалену надійністю лише замкнула трійку лідерів авто «Made in Japan», поступившись другим почесним місцем Subaru.
Що стосується автовиробників, в останні п’ять років частіше за інших зіштовхуються з необхідністю відкликати свої машини для усунення тієї чи іншої проблеми, то тут відзначилися американці. Найбільш дефектними були визнані автомобілі General Motors – відкличні кампанії торкнулися майже 55 000 000 транспортних засобів різних марок. У їх числі – Pontiac, Chevrolet, Oldsmobile, Cadillac, Buick і GMC.
Слідом за GM по виявленню в машинах заводського браку йде Chrysler. На ремонт або для профілактичних робіт в сервіс були запрошені трохи менше 41 000 000 автовласників. Третя позиція в антирейтингу дісталася Ford з показником майже в 25 000 000 потрапили під відкликання авто.
Звичайно, відгук – це далеко не завжди критичні поломки і їх наслідки. Як, наприклад, у випадку з горезвісними замками запалювання в автомобілях GM, які своїми мимовільними провертання на ходу обернулися кількома аваріями з летальним результатом. Зазвичай же виробники і без видимих причин тестують і допрацьовують свою продукцію. Одні усувають дрібні неполадки, що проявилися через кілька років експлуатації, інші – модернізують ті чи інші вузли в конструкції, щоб цих самих неполадок не виникало в принципі.
Гірше, коли подібну роботу ініціюють не автокомпанії, а їх примушують до цього контролюючі відомства, на зразок того ж NHTSA. Як, наприклад, це сталося з Volkswagen, впійманому на заниженні показників вихлопу в двигунах своїх машин. До слова, дізельгейт для німецького концерну відгукнувся найбільшим відкликанням, сильно вдарив і на фінансових, і на репутаційних витратах. Але навіть незважаючи на цей скандал, компанія відкликала з 2014-го по 2018 рік всього 6 500 000 транспортних засобів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment