Categories: Авто

Як водії «вбивають» двигун, перевіряючи рівень масла

Share

Здавалося б, як можна нашкодити двигуну, всього-на-всього перевіряючи рівень моторного масла? Дуже просто – достатньо допускати грубі помилки при виконанні цієї нехитрої процедури.

Попросіть трьох автомобілістів покроково розповісти, як вони перевіряють рівень масла в двигуні, і ви напевно отримаєте у відповідь три різні інструкції. Чому так відбувається, сказати складно. Бути може, тому, що в більшості автошкіл таким маніпуляціям не вчать, і новачкам доводиться консультуватися з інтернетом, що кишать помилковою інформацією.

Якщо ви хочете дізнатися, як насправді йдуть справи з маслом в двигуні, то дуже важливо вибрати для проведення процедури правильне місце. Слід припаркуватися на рівній поверхні, де немає ніяких глибоких ям і гірок. Машину в горизонтальному положенні, а в іншому випадку отримані вами дані будуть некоректними.

Нерідко можна спостерігати водіїв, які перевіряють рівень моторного масла зранку – після тривалої стоянки автомобіля. І це теж груба помилка, адже двигун машини повинен бути добре прогрітий. Винятком є ​​хіба що ті випадки, коли на щупі є спеціальні ризики «cold» і «hot», але такі зустрічаються нечасто.

Інша поширена помилка, що здійснюються багатьма водіями – причому як початківцями, так і досвідченими – перевіряти рівень масла відразу ж після виключення запалення. За процедурою, потрібно почекати 10-15 хвилин, щоб мастило встигло стекти в картер. Тільки так ви зможете побачити реальну картину.

Мало тих, хто спотикається на цьому кроці, але все ж. Витягнувши щуп в перший раз, необхідно ретельно його протерти ганчіркою або серветкою, яка не залишає після себе дрібних ворсинок. Далі слід помістити «рейку» назад, вставивши до упору, почекати кілька секунд і знову витягти. І не поспішайте лаяти автора – багато новачків цього не знають.

Багато хто помилково вважає, що «правильний» рівень масла в двигуні – це max або навіть трохи більше. Але ні: в ідеалі сліди мастила повинні бути між відмітками «мінімум» і «максимум», ближче до останньої. Тільки при такому розкладі можна зачинити капот зі спокійною душею.

Дотримуватися цих нескладних правил необхідно, адже порушення процедури загрожує дезінформацією водія, а значить – несвоєчасним рішенням проблем. Пам’ятайте: надлишок масла може виявитися в системі вентиляції картера, в циліндрах двигуна або каталізаторі.

Що ж до нестачі масла в двигуні, то це прямий шлях до так званого «масляного» голодування. Загалом, і в тому, і в іншому випадку є величезні ризики потрапити на дорогий ремонт, а то і на заміну силового агрегату.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025