Categories: Авто

Як водії «вбивають» двигун, перевіряючи рівень масла

Share

Здавалося б, як можна нашкодити двигуну, всього-на-всього перевіряючи рівень моторного масла? Дуже просто – достатньо допускати грубі помилки при виконанні цієї нехитрої процедури.

Попросіть трьох автомобілістів покроково розповісти, як вони перевіряють рівень масла в двигуні, і ви напевно отримаєте у відповідь три різні інструкції. Чому так відбувається, сказати складно. Бути може, тому, що в більшості автошкіл таким маніпуляціям не вчать, і новачкам доводиться консультуватися з інтернетом, що кишать помилковою інформацією.

Якщо ви хочете дізнатися, як насправді йдуть справи з маслом в двигуні, то дуже важливо вибрати для проведення процедури правильне місце. Слід припаркуватися на рівній поверхні, де немає ніяких глибоких ям і гірок. Машину в горизонтальному положенні, а в іншому випадку отримані вами дані будуть некоректними.

Нерідко можна спостерігати водіїв, які перевіряють рівень моторного масла зранку – після тривалої стоянки автомобіля. І це теж груба помилка, адже двигун машини повинен бути добре прогрітий. Винятком є ​​хіба що ті випадки, коли на щупі є спеціальні ризики «cold» і «hot», але такі зустрічаються нечасто.

Інша поширена помилка, що здійснюються багатьма водіями – причому як початківцями, так і досвідченими – перевіряти рівень масла відразу ж після виключення запалення. За процедурою, потрібно почекати 10-15 хвилин, щоб мастило встигло стекти в картер. Тільки так ви зможете побачити реальну картину.

Мало тих, хто спотикається на цьому кроці, але все ж. Витягнувши щуп в перший раз, необхідно ретельно його протерти ганчіркою або серветкою, яка не залишає після себе дрібних ворсинок. Далі слід помістити «рейку» назад, вставивши до упору, почекати кілька секунд і знову витягти. І не поспішайте лаяти автора – багато новачків цього не знають.

Багато хто помилково вважає, що «правильний» рівень масла в двигуні – це max або навіть трохи більше. Але ні: в ідеалі сліди мастила повинні бути між відмітками «мінімум» і «максимум», ближче до останньої. Тільки при такому розкладі можна зачинити капот зі спокійною душею.

Дотримуватися цих нескладних правил необхідно, адже порушення процедури загрожує дезінформацією водія, а значить – несвоєчасним рішенням проблем. Пам’ятайте: надлишок масла може виявитися в системі вентиляції картера, в циліндрах двигуна або каталізаторі.

Що ж до нестачі масла в двигуні, то це прямий шлях до так званого «масляного» голодування. Загалом, і в тому, і в іншому випадку є величезні ризики потрапити на дорогий ремонт, а то і на заміну силового агрегату.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025