Сьогодні вантажівки з дворядною кабіною випускають багато виробників. Що ж стосується ЗІЛ-130, то ці машини випускалися з 4-дверними кабінами переважно для пожежних автоцистерн. В наші дні такі пожарки АЦ-40 (130) списують повним ходом. Щоб машини не пропадали дарма, їх часто переробляють під авто для народного господарства.
І наочний тому приклад – ця вантажівка ЗІЛ-130, сфотографована недавно в Києві. Машина має дворядну кабіну від пожежної автоцистерни. Тільки тут вже встановлена укорочена бортова платформа.
До речі, на службі у «Київводоканал» також працює одна колишня пожежна автоцистерна АЦ-40 (130). Правда, в цьому випадку у неї збережена надбудова позаду кабіни і, швидше за все, є і цистерна для води. Ця машина вже не червона, як годиться пожежним автомобілям, а синього кольору.
Що ж стосується вантажівок ЗІЛ з дворядною кабіною більш пізнього періоду, то такі машини випускалися в якості бортових. Тільки це були вже ЗІЛ сімейства «Бичок».
Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…
Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…
До відкриття головного автосалону Японії — Japan Mobility Show 2025 — залишилося менше місяця. Захід…
В Україні знову обговорюють можливість нульового розмитнення автомобілів. Прем'єр-міністр Юлія Свириденко у коментарі щодо полегшення…
Мода на автомобілі змінюється швидше, ніж пори року. Сьогодні всі захоплюються кросоверами, завтра — китайськими…
Зміна сезонів – це не тільки приємні зміни в природі, але й необхідність адаптації до…
Leave a Comment