Сьогодні вантажівки з дворядною кабіною випускають багато виробників. Що ж стосується ЗІЛ-130, то ці машини випускалися з 4-дверними кабінами переважно для пожежних автоцистерн. В наші дні такі пожарки АЦ-40 (130) списують повним ходом. Щоб машини не пропадали дарма, їх часто переробляють під авто для народного господарства.
І наочний тому приклад – ця вантажівка ЗІЛ-130, сфотографована недавно в Києві. Машина має дворядну кабіну від пожежної автоцистерни. Тільки тут вже встановлена укорочена бортова платформа.
До речі, на службі у «Київводоканал» також працює одна колишня пожежна автоцистерна АЦ-40 (130). Правда, в цьому випадку у неї збережена надбудова позаду кабіни і, швидше за все, є і цистерна для води. Ця машина вже не червона, як годиться пожежним автомобілям, а синього кольору.
Що ж стосується вантажівок ЗІЛ з дворядною кабіною більш пізнього періоду, то такі машини випускалися в якості бортових. Тільки це були вже ЗІЛ сімейства «Бичок».
Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…
Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…
Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…
Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…
Leave a Comment