Сьогодні вантажівки з дворядною кабіною випускають багато виробників. Що ж стосується ЗІЛ-130, то ці машини випускалися з 4-дверними кабінами переважно для пожежних автоцистерн. В наші дні такі пожарки АЦ-40 (130) списують повним ходом. Щоб машини не пропадали дарма, їх часто переробляють під авто для народного господарства.
І наочний тому приклад – ця вантажівка ЗІЛ-130, сфотографована недавно в Києві. Машина має дворядну кабіну від пожежної автоцистерни. Тільки тут вже встановлена укорочена бортова платформа.
До речі, на службі у «Київводоканал» також працює одна колишня пожежна автоцистерна АЦ-40 (130). Правда, в цьому випадку у неї збережена надбудова позаду кабіни і, швидше за все, є і цистерна для води. Ця машина вже не червона, як годиться пожежним автомобілям, а синього кольору.
Що ж стосується вантажівок ЗІЛ з дворядною кабіною більш пізнього періоду, то такі машини випускалися в якості бортових. Тільки це були вже ЗІЛ сімейства «Бичок».
Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…
Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…
WD-40 часто вважають універсальним засобом, і він дійсно є популярним серед водіїв. Його застосовують для…
Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…
Все більше водіїв стикаються з новою проблемою: поліцейські зупиняють авто, перевіряють документи, нічого не кажуть…
Авторитетний британський портал Top Gear оголосив переможця щорічної премії "Автомобіль року", і цього разу найкращим…
Leave a Comment