Сьогодні вантажівки з дворядною кабіною випускають багато виробників. Що ж стосується ЗІЛ-130, то ці машини випускалися з 4-дверними кабінами переважно для пожежних автоцистерн. В наші дні такі пожарки АЦ-40 (130) списують повним ходом. Щоб машини не пропадали дарма, їх часто переробляють під авто для народного господарства.
І наочний тому приклад – ця вантажівка ЗІЛ-130, сфотографована недавно в Києві. Машина має дворядну кабіну від пожежної автоцистерни. Тільки тут вже встановлена укорочена бортова платформа.
До речі, на службі у «Київводоканал» також працює одна колишня пожежна автоцистерна АЦ-40 (130). Правда, в цьому випадку у неї збережена надбудова позаду кабіни і, швидше за все, є і цистерна для води. Ця машина вже не червона, як годиться пожежним автомобілям, а синього кольору.
Що ж стосується вантажівок ЗІЛ з дворядною кабіною більш пізнього періоду, то такі машини випускалися в якості бортових. Тільки це були вже ЗІЛ сімейства «Бичок».
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Leave a Comment