Власник 8-річної Mazda CX-7 докладно розповів про те, чому йому так подобається старий «японець».
Купив він його для своєї дружини, яка за два роки проїхала трохи більше 14 000 кілометрів. Водія підкупив цінник, а також наявність переднього приводу і автоматичної коробки передач. Високий профіль і сучасний екстер’єр, укупі з гідною надійністю і спортивним характером, вдало доповнюють картину відмінного японського паркетника. В якості силової установки тут запропонований 2,5-літровий, 163-сильний «атмосферник», який був обраний автомобілістом замість класичного турбомотора через часті поломок останнього.
За два роки ніяких претензій до CX-7 у водія не виникло. По кузову нарікань немає, лакофарбове покриття успішно протистоїть виникненню різних «жучків» або відколів. «Масложор», за який багато лаяли Mazda CX-7 з турбованим агрегатом, тут також не спостерігається – автор відео всього лише один раз міняв масло за такий тривалий час. Щоб поліпшити динаміку і знизити витрату палива, власник авто зважився на чіп-тюнінг мотора, в результаті чого, в міському режимі, він став спалювати на 2,5 літра палива менше, а швидкісні характеристики і керованість, навпаки, помітно покращилися.
Єдина проблема – сніг в задніх ліхтарях, але на цей недолік скаржаться багато власників Mazda CX-7, так що має місце бути явний конструкторський прорахунок, з яким водій планує розбиратися вже влітку: «Справжній японець! Дуже надійна, приємна в управлінні машина, яка не потребує постійного ремонту і доробок ».
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment