Власник 8-річної Mazda CX-7 докладно розповів про те, чому йому так подобається старий «японець».
Купив він його для своєї дружини, яка за два роки проїхала трохи більше 14 000 кілометрів. Водія підкупив цінник, а також наявність переднього приводу і автоматичної коробки передач. Високий профіль і сучасний екстер’єр, укупі з гідною надійністю і спортивним характером, вдало доповнюють картину відмінного японського паркетника. В якості силової установки тут запропонований 2,5-літровий, 163-сильний «атмосферник», який був обраний автомобілістом замість класичного турбомотора через часті поломок останнього.
За два роки ніяких претензій до CX-7 у водія не виникло. По кузову нарікань немає, лакофарбове покриття успішно протистоїть виникненню різних «жучків» або відколів. «Масложор», за який багато лаяли Mazda CX-7 з турбованим агрегатом, тут також не спостерігається – автор відео всього лише один раз міняв масло за такий тривалий час. Щоб поліпшити динаміку і знизити витрату палива, власник авто зважився на чіп-тюнінг мотора, в результаті чого, в міському режимі, він став спалювати на 2,5 літра палива менше, а швидкісні характеристики і керованість, навпаки, помітно покращилися.
Єдина проблема – сніг в задніх ліхтарях, але на цей недолік скаржаться багато власників Mazda CX-7, так що має місце бути явний конструкторський прорахунок, з яким водій планує розбиратися вже влітку: «Справжній японець! Дуже надійна, приємна в управлінні машина, яка не потребує постійного ремонту і доробок ».